Gå til innhold

Unødvendig mye styr rundt bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt må være så perfekt og riktig og innenfor og dyrt!

Men mest sannsynlig varer det ikke. Huset legges ut for salg og ungene og bikkja blir pendlere.

Ta det med ro så varer kanskje forholdet lengre enn bryllupet.

Anonymkode: a19bc...428

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og poenget med denne tråden var...?

Anonymkode: 798f6...072

Synes Ts sitt poenget er åpenbart. TS mener det voldsomme styret omkring bryllup, forventningen om det perfekte og ofte kostnader som man egentlig burde brukt mer fornuftig, er et dårlig utgangspunkt for et godt ekteskap.  Ts sitt råd er å ta det mer med ro. 

Jeg er helt enig.  Kjenner par som har tatt opp dyr kredittkortgjeld for å finansiere "drømmebryllupet".  Andre jeg vet om har blakket seg så mye at de måtte be foreldrene om hjelp til å betale husleie og strøm det neste året.  Det må vel kunne kalles en dårlig start, eller...? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg giftet meg, var den dyreste utgiften maten.. Kjolen var hjemmesydd da jeg var gravid å stor som en hval allerede 4 mnd på vei(ingen kjole fra salongen passet😂) å ellers utgifter ble fordelt på oss brudeparet og våre foreldre som bryllupsgave.. 

Man vil jo ha drømmedagen med alt som hører til, men idag ser man lettere på det å skille seg imot hvordan det var før. Tror jeg da.. 

Anonymkode: 77061...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 21.31, Zienna skrev:

Synes Ts sitt poenget er åpenbart. TS mener det voldsomme styret omkring bryllup, forventningen om det perfekte og ofte kostnader som man egentlig burde brukt mer fornuftig, er et dårlig utgangspunkt for et godt ekteskap.  Ts sitt råd er å ta det mer med ro. 

Jeg er helt enig.  Kjenner par som har tatt opp dyr kredittkortgjeld for å finansiere "drømmebryllupet".  Andre jeg vet om har blakket seg så mye at de måtte be foreldrene om hjelp til å betale husleie og strøm det neste året.  Det må vel kunne kalles en dårlig start, eller...? 

 

Akkurat det jeg mente 😊

Anonymkode: 7e980...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Gifter meg over nyttår. Alle andre rundt oss stresser og spør. Vi som skal gifte oss tar ting knusende med ro og har planene ganske enkle. Føler det er lite forståelse for å ikke ville ha storslagent bryllup som koster opp mot to årslønner. 

Anonymkode: 4d58e...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så et avslappet eller stressfullt bryllup er oppskriften på hvor lenge ekteskapet varer? :klo:

La nå folk styre som de vil på egen bryllupsdag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...