Gå til innhold

Når er "rett" til til å forlove seg og gifte seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har vært sammen i rundt 9 år nå, begge er snart 30 år. Og vi har vært samboere størsteparten av de årene. 

Er det på tide å forlove seg nå? Eller vente? Hvor lenge være forlovet, og da gifte seg? 

 

Anonymkode: ef8cf...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest duftlyset

Det er helt opp til hver enkelt. Ikke alle som føler for å forlove seg eller gifte seg. Er ikke slik at dere må noe som helst! Selv om mange kanskje føler at det er på tide å gifte seg.

gjør det som føles riktig for DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, duftlyset skrev:

Det er helt opp til hver enkelt. Ikke alle som føler for å forlove seg eller gifte seg. Er ikke slik at dere må noe som helst! Selv om mange kanskje føler at det er på tide å gifte seg.

gjør det som føles riktig for DERE!

Takk for svar! Synes det er vanskelig. Tenker at jeg/vi vil gifte oss en gang, men føler ikke et rush med å gjøre det, hvis det gir mening. Men alle rundt mase og spør om når skal han fri? Når er bryllupet? Barn? Blir mange spørsmål, og blitt slitsomt i lengden. 

 

Og føler jeg at jeg vil ha en god økonomi også, at det er spart godt til et eventuelt bryllup. 

Anonymkode: ef8cf...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duftlyset
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Synes det er vanskelig. Tenker at jeg/vi vil gifte oss en gang, men føler ikke et rush med å gjøre det, hvis det gir mening. Men alle rundt mase og spør om når skal han fri? Når er bryllupet? Barn? Blir mange spørsmål, og blitt slitsomt i lengden. 

 

Og føler jeg at jeg vil ha en god økonomi også, at det er spart godt til et eventuelt bryllup. 

Anonymkode: ef8cf...f18

Skjønner deg veldig godt, og det er alltid slik at folk rundt "maser" om det ene og det andre. 
Dersom dere ikke føler et rush med det, så kan dere like gjerne vente! Det er deres forhold og deres liv! 

Virker som dere har det fint sammen, og det er det viktigste! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen "rett tid" på å forlove seg eller gifte seg, noen gifter seg raskt, noen gifter seg senere, eller aldri. Vi forlovet oss etter 10 mnd sammen. Og giftet oss etter 3 år sammen. Vært gift i snart et halvt år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...