Gå til innhold

Begynner å mislike bønder sterkt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sjelden møtt så dumme, eiegode og særdeles lite empatiske mennesker. Er med i to grupper på Facebook og kjenner flere privat da det er flere gårder rundt her. Prøv å gå på jordet deres, og da mener jeg på denne tiden og når det ikke er noen osv der. De står og roper at en skal ha seg vekk.

De sier også skog og skogsveier, og klikker i vinkel om en bruker disse til å ri hester på. De setter opp bommer osv, og blir enda mer rasende om en skulle kjøre et tur med Atv. Ingenting blir ødelagt, men kjettinger og kommer setter de opp. 

Ikke kan de skrive heller, og bare gjør på alle skrivefeil de presterer. Alle har ikke dysleksi! De fordømmer og hetser veganere og alle som stiller kritiske spørsmål. De legger ut bilder av fks et dyr hvor barnet deres eller seg selv koser dette dyret, og under står det fks at de må kose og stelle pent med juleribba/pinnekjøttet og biffen. Hva faen feiler dem? 

Det står dyra i bås og på minimalt med plass halve året. Det er dyreplageri uten tvil. Kyllinger som er stuet sammen så de knapt kan røre seg. Bilder av flådde dyr. De dem kosa med før slakt. 

De syter over ulv og gaupe, men de gidder ikke kjøpe hunder som det faktisk nå drives avl på og som skremmer ulver. Giddaløse egoistiske gjerriknarker. Ja, jeg mener det. Fått dem langt opp i halsen. Jeg vurderer sterkt å bli vegetarianer etter å ha erfart hvor ufyselige de aller fleste av dem er. 

 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har sjelden møtt så dumme, eiegode og særdeles lite empatiske mennesker. Er med i to grupper på Facebook og kjenner flere privat da det er flere gårder rundt her. Prøv å gå på jordet deres, og da mener jeg på denne tiden og når det ikke er noen osv der. De står og roper at en skal ha seg vekk.

De sier også skog og skogsveier, og klikker i vinkel om en bruker disse til å ri hester på. De setter opp bommer osv, og blir enda mer rasende om en skulle kjøre et tur med Atv. Ingenting blir ødelagt, men kjettinger og kommer setter de opp. 

Ikke kan de skrive heller, og bare gjør på alle skrivefeil de presterer. Alle har ikke dysleksi! De fordømmer og hetser veganere og alle som stiller kritiske spørsmål. De legger ut bilder av fks et dyr hvor barnet deres eller seg selv koser dette dyret, og under står det fks at de må kose og stelle pent med juleribba/pinnekjøttet og biffen. Hva faen feiler dem? 

Det står dyra i bås og på minimalt med plass halve året. Det er dyreplageri uten tvil. Kyllinger som er stuet sammen så de knapt kan røre seg. Bilder av flådde dyr. De dem kosa med før slakt. 

De syter over ulv og gaupe, men de gidder ikke kjøpe hunder som det faktisk nå drives avl på og som skremmer ulver. Giddaløse egoistiske gjerriknarker. Ja, jeg mener det. Fått dem langt opp i halsen. Jeg vurderer sterkt å bli vegetarianer etter å ha erfart hvor ufyselige de aller fleste av dem er. 

 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Selvironi; mange skrivefeil her. Kremt. Det gikk litt fort unna. 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sjelden møtt så dumme, eiegode og særdeles lite empatiske mennesker. Er med i to grupper på Facebook og kjenner flere privat da det er flere gårder rundt her. Prøv å gå på jordet deres, og da mener jeg på denne tiden og når det ikke er noen osv der. De står og roper at en skal ha seg vekk.

De sier også skog og skogsveier, og klikker i vinkel om en bruker disse til å ri hester på. De setter opp bommer osv, og blir enda mer rasende om en skulle kjøre et tur med Atv. Ingenting blir ødelagt, men kjettinger og kommer setter de opp.

 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Det er rimelig frekt å ta seg så til rette på andres eiendom uten tillatelse... kjøre ATV, ri på hest og traske rundt som man selv ønsker og så bli sur når eieren vil ha slutt på dette.

Anonymkode: da384...3c8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du på død å liv gå over jorden deres ?

Du har ingenting å gjøre på jorden deres.

 

Her er det du som oppfører deg idiotisk ikke bøndene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må begynne med å sette deg inn i lover og regler TS. Det er for eksempel mange som har høstsådde åkre nå og de er det altså ikke lov å gå på. Til orientering så er høstsådde åkre til forvekslig like åkre med gress på ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er rimelig frekt å ta seg så til rette på andres eiendom uten tillatelse... kjøre ATV, ri på hest og traske rundt som man selv ønsker og så bli sur når eieren vil ha slutt på dette.

Anonymkode: da384...3c8

ATV og riding på bløt grunn er en oppskrift på gjørmehav. Det er ikke rart at grunneiere ikke har noe til overs for det.

Anonymkode: c795a...c0a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

De sier også skog og skogsveier, og klikker i vinkel om en bruker disse til å ri hester på. De setter opp bommer osv, og blir enda mer rasende om en skulle kjøre et tur med Atv. Ingenting blir ødelagt, men kjettinger og kommer setter de opp.

https://www.vestbyavis.no/motor/bekymret-over-okt-kjoring/s/1-1245637-5184659

Direktoratet for naturforvaltning frykter at økt kjøring med ATV på barmark kan få store konsekvenser for terrenget og artene som lever der.

– Den store økningen i antall kjøretøy er ikke bra. Kjøring med ATV på barmark har større konsekvenser for terrenget enn kjøring med snøskuter, fordi en ATV setter spor som kan føre til at naturmangfold går tapt. De ødelegger turløyper, og områder som brukes til vinterbeite for reinsdyr, kan forringes, sier seksjonssjef Kirsten Thyrum i Direktoratet for naturforvaltning.

Anonymkode: f877a...215

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er rimelig frekt å ta seg så til rette på andres eiendom uten tillatelse... kjøre ATV, ri på hest og traske rundt som man selv ønsker og så bli sur når eieren vil ha slutt på dette.

Anonymkode: da384...3c8

Jahuffda! Eiesjuke folk som ikke blir plaget det minste av at noen ferdes i naturen. Ikke rart at kriger startet med at folk begynte med eiendomsrett. Egoet lenge leve. 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, det er bare å boikotte bønda da vettu. Du kan jo fint leve på importerte englespirer. 

 

Anonymkode: 9e90d...357

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Leo skrev:

Jeg tror du må begynne med å sette deg inn i lover og regler TS. Det er for eksempel mange som har høstsådde åkre nå og de er det altså ikke lov å gå på. Til orientering så er høstsådde åkre til forvekslig like åkre med gress på ;)

Jeg skrev at jeg kjenner bønder privat da jeg er omringet av gårder her. Jeg vet hva som er hva. 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jahuffda! Eiesjuke folk som ikke blir plaget det minste av at noen ferdes i naturen. Ikke rart at kriger startet med at folk begynte med eiendomsrett. Egoet lenge leve. 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

:klem:

Anonymkode: da384...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Javel, det er bare å boikotte bønda da vettu. Du kan jo fint leve på importerte englespirer. 

 

Anonymkode: 9e90d...357

Har tenkt til å boikotte dem jeg. Dyrker mat selv jeg, og har både fryser og svalabu full av mat. 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:klem:

Anonymkode: da384...3c8

Er du passiv aggressiv?  🙂

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Hvorfor må du på død å liv gå over jorden deres ?

Du har ingenting å gjøre på jorden deres.

 

Her er det du som oppfører deg idiotisk ikke bøndene.

Det var bare ett eksempel. Hvorfor jeg vil mener du? Jeg har tre hunder som elsker å løpe. Jordene er jo fint til det. Hvorfor i huleste skal det plage bonden som bor 200 meter unna, og når jordet ligger brakk? Kan du forklare det for meg? 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var bare ett eksempel. Hvorfor jeg vil mener du? Jeg har tre hunder som elsker å løpe. Jordene er jo fint til det. Hvorfor i huleste skal det plage bonden som bor 200 meter unna, og når jordet ligger brakk? Kan du forklare det for meg? 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Jeg kunne sikkert gjort det. men det er tydelig at du er såpass selvopptatt at du ikke er i stand til å forstå det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er alltid de mest meningssterke, overkjørende og ekstreme som skriker høyest på sosiale medier. Det gjelder om det er religiøse, bønder, frp-ere, feminister eller hvilken som helst gruppe du kan komme på. Majoriteten som er mer milde i meningene har selvsagt ikke behov for å skrive stort på fb. Det vil da virke som om folkegrupper er mer ekstreme enn de er

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du passiv aggressiv?  🙂

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Jeg er passiv, men ikke aggressiv, hehe.

Anonymkode: da384...3c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg kunne sikkert gjort det. men det er tydelig at du er såpass selvopptatt at du ikke er i stand til å forstå det.

Det er jo bøndene som er det  🤣 men takk for at du røpet at du ikke hadde et svar. Regnet jo med det. 

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er passiv, men ikke aggressiv, hehe.

Anonymkode: da384...3c8

👍

Anonymkode: 2dcb2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...