Gå til innhold

Hva er greia med overvektige damer og blått hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At unge damer farger håret rosa og lilla er jo ingen nyhet. Blått er også populært. Men har lagt merke til at hver gang jeg ser en dame med blått hår er hun også av den kraftige sorten...Hva er greia? 

Anonymkode: 5c1ec...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri sett. Er det kanskje på tide å få sjekket synet ditt? :fnise: 

Anonymkode: 58945...378

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være i Finnmark eller noe for jeg har aldri sett det.

Anonymkode: 162ad...8ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At unge damer farger håret rosa og lilla er jo ingen nyhet. Blått er også populært. Men har lagt merke til at hver gang jeg ser en dame med blått hår er hun også av den kraftige sorten...Hva er greia? 

Anonymkode: 5c1ec...efd

Vis meg en kvinne, nei, mange kvinner, som samsvarer med din beskrivelse. Jeg har aldri sett denne typen kvinner verken i Norge eller i utlandet.

Kan du se syner? 

Anonymkode: 61195...94b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri sett. Ikke så veldig ofte jeg ser kvinner eller jenter (ofte er de unge) som har farget håret i blått/rosa/grønt lengre. 

Anonymkode: 0ef37...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få jeg har sett med blå farge i håret har vært både tynne, tjukke og normalvektige.

Du får stoppe en blåhåret dame neste gang du ser en og spørre. Jeg tror svaret blir det samme som om du hadde spurt andre damer i ulike størrelser og med ulike farger på håret: fordi de hadde lyst. Det er ofte derfor folk farger håret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta mener jo ikke at alle overvektige har blått hår, men at så og si alle med blått hår, er overvektige. 

Jeg ser sjeldent folk med blått hår, men vet om to, ene er overvektig, andre er undervektig faktisk.. 

Men begge prøver nok å skille seg ut, og kanskje få fokus over på noe annet? 

Anonymkode: 6bc61...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått eller lilla hår, kort hår, overvektig og tatovering = NAVer, garantert.  

Anonymkode: 04d5d...ecf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta mener jo ikke at alle overvektige har blått hår, men at så og si alle med blått hår, er overvektige.

Anonymkode: 6bc61...b03

Det er vel heller ingen her som har tolket det dithen at alle overvektige har blått hår?

Anonymkode: f6a79...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa og lilla regnes som småjentefarger av mange, og jentene du beskriver er jo ikke små. Kanskje de synes det blir for nusselig for store kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du hva som er enda mer betenkelig? Hvis du går på Google Bilder og søker på "foster parents arrested". Alle du får opp er uten unntak stygge, sjuskete og feite. Og ikke bare det, men alle ser jo enten farlige og/eller gale ut. Eneste som mangler er hatt og banjo. Og ikke bare på mugshotsa heller. Og hvis bildet/reportasjen viser huset de har ungene i er disse alltid falleferdige svinestier. Det eneste man kan tenke er: 'Hvem i alle dager besluttet å sette sårbare barn sammen med dette avskummet?'

Endret av AmandaVI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2018 den 8.29, AmandaVI skrev:

Vet du hva som er enda mer betenkelig? Hvis du går på Google Bilder og søker på "foster parents arrested". Alle du får opp er uten unntak stygge, sjuskete og feite. Og ikke bare det, men alle ser jo enten farlige og/eller gale ut. Eneste som mangler er hatt og banjo. Og ikke bare på mugshotsa heller. Og hvis bildet/reportasjen viser huset de har ungene i er disse alltid falleferdige svinestier. Det eneste man kan tenke er: 'Hvem i alle dager besluttet å sette sårbare barn sammen med dette avskummet?'

Hæ?

Anonymkode: 5c1ec...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...