Gå til innhold

Er homofile født i feil kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare klær og sminke i hans tilfelle, men jeg så jo oppførselen hans i Farmen også☺

Anonymkode: 360d0...5d4

Javel, og så? 

 

Anonymkode: 45f1b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kan hende han ikke hadde gjort det, men det tror jeg handler om at det er mer akseptert i samfunnet at homofile viser femininitet enn det er at heterofile gjør det.

Anonymkode: ef650...400

Jeg tror ikke det hvertfall. Men jeg har også en mistanke om at han kanskje kjører på litt ekstra pga image som sagt☺

Har hørt om folk som møtte Vegard Harm og ikke kjente igjen personligheten fra det de har sett på TV.

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, og så? 

 

Anonymkode: 45f1b...906

Må du ha det inn med teskje? 

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du fått en del svar på åpningsinnlegget ditt, Ts, men det virker ikke som om du tar til deg svarene? 

Hvorfor tror du at maskuline lesber og feminine homser egentlig ønsker å være et annet kjønn enn henholdsvis kvinner og menn? 

Anonymkode: 45f1b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må du ha det inn med teskje? 

Anonymkode: 360d0...5d4

Ja, for jeg får ikke tak på hva du egentlig vil fram til. 

Anonymkode: 45f1b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du fått en del svar på åpningsinnlegget ditt, Ts, men det virker ikke som om du tar til deg svarene? 

Hvorfor tror du at maskuline lesber og feminine homser egentlig ønsker å være et annet kjønn enn henholdsvis kvinner og menn? 

Anonymkode: 45f1b...906

Jeg går ikke rundt og veit noen ting, jeg er bare undrende til akkurat dette temaet jeg. Jeg spør jo bare om hva dere andre tror? Noen fasit har jo egentlig ingen av oss. Jeg ser at ingen tror at homofile er født i feil kjønn. Og det er jo ikke sånn at jeg blir skuffa og ikke føler jeg har fått de svarene jeg ønsker! Jeg har fått nøyaktig de svarene jeg ønsker; svar på hva andre her TROR.

Når det gjelder Erlend Elias så syns jeg han oppførte seg som ei kjerring på Farmen for å si det rett ut. Beklager om det var altfor krenkende for enkelte av dere å skrive, men det er hva JEG syns☺

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke rundt og veit noen ting, jeg er bare undrende til akkurat dette temaet jeg. Jeg spør jo bare om hva dere andre tror? Noen fasit har jo egentlig ingen av oss. Jeg ser at ingen tror at homofile er født i feil kjønn. Og det er jo ikke sånn at jeg blir skuffa og ikke føler jeg har fått de svarene jeg ønsker! Jeg har fått nøyaktig de svarene jeg ønsker; svar på hva andre her TROR.

Når det gjelder Erlend Elias så syns jeg han oppførte seg som ei kjerring på Farmen for å si det rett ut. Beklager om det var altfor krenkende for enkelte av dere å skrive, men det er hva JEG syns☺

Anonymkode: 360d0...5d4

Du tror ikke at homofile har svaret på spørsmålet ditt? 

Anonymkode: 45f1b...906

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det gjelder Erlend Elias så syns jeg han oppførte seg som ei kjerring på Farmen for å si det rett ut

På hvilken måte, da?

Anonymkode: 4ead5...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke at homofile har svaret på spørsmålet ditt? 

Anonymkode: 45f1b...906

Så fordi et par homofile har svart så har vi fasiten...? Et par homofile kan ikke svare for alle verdens homofile.

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte, da?

Anonymkode: 4ead5...513

Nærtagende, sladrete, sutrete, klagende, jålete, dramaqueen.

Og neeeei, jeg sier ikke at alle kvinnfolk har disse trekkene, men hvis man skulle plassere han i et kjønn basert på denne oppførselen, så hadde han blitt plassert i kvinnebåsen for min del. 

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi et par homofile har svart så har vi fasiten...? Et par homofile kan ikke svare for alle verdens homofile.

Anonymkode: 360d0...5d4

Nei då. Men tenk litt selv. Dersom homofile egentlig er født i feil kropp, hvorfor gjennomfører de ikke da kjønnskorrigerende kirurgi? Hvorfor opplever ikke undertegnede seg som det motsatte kjønn, til tross for at denne lesba er maskulin? 

Hvorfor tror du at homofile er født i feil kropp? Er det kun på grunn av valg av klær og oppførsel?

For meg som er i et miljø med mange homofile menn og kvinner, er inntrykket at den gruppen består av mennesker som er veldig trygg på det kjønnet de er, og at de derfor ikke er redd for å skille seg ut ved å leke litt med kjønnsuttrykk. Alle har maskuline og feminine trekk, men det kan vel tenkes at noen homofile menn og kvinner er flinkere til å uttrykke disse sidene, i begge ender av skalaen. 

Anonymkode: 45f1b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei då. Men tenk litt selv. Dersom homofile egentlig er født i feil kropp, hvorfor gjennomfører de ikke da kjønnskorrigerende kirurgi? Hvorfor opplever ikke undertegnede seg som det motsatte kjønn, til tross for at denne lesba er maskulin? 

Hvorfor tror du at homofile er født i feil kropp? Er det kun på grunn av valg av klær og oppførsel?

For meg som er i et miljø med mange homofile menn og kvinner, er inntrykket at den gruppen består av mennesker som er veldig trygg på det kjønnet de er, og at de derfor ikke er redd for å skille seg ut ved å leke litt med kjønnsuttrykk. Alle har maskuline og feminine trekk, men det kan vel tenkes at noen homofile menn og kvinner er flinkere til å uttrykke disse sidene, i begge ender av skalaen. 

Anonymkode: 45f1b...906

Kanskje noen ikke er helt sikre? Det er jo mange jenter for eks som definerer seg som hetero, men som har eksperimentert med andre jenter? 

Jeg tror absolutt det finnes homofile som ikke klarer å definere kjønnet sitt 100%. Det er jo ikke bare bare og operere seg heller. Det er jo veldig stort.

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje noen ikke er helt sikre? Det er jo mange jenter for eks som definerer seg som hetero, men som har eksperimentert med andre jenter? 

Jeg tror absolutt det finnes homofile som ikke klarer å definere kjønnet sitt 100%. Det er jo ikke bare bare og operere seg heller. Det er jo veldig stort.

Anonymkode: 360d0...5d4

Du svarer ikke på spørsmålet om hvorfor du tror at homofile er født i feil kropp. 

At noen ikke er sikre på hvilken legning de har er en helt annen sak enn det din tråd handler om, som omhandler kjønn. 

Hvor stor andel av homofile mener du at ikke klarer å definere kjønnet sitt 100 %? Hvor stor andel av heterofile tror du at ikke klarer å definere kjønnet sitt 100% ? 

Anonymkode: 45f1b...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer ikke på spørsmålet om hvorfor du tror at homofile er født i feil kropp. 

At noen ikke er sikre på hvilken legning de har er en helt annen sak enn det din tråd handler om, som omhandler kjønn. 

Hvor stor andel av homofile mener du at ikke klarer å definere kjønnet sitt 100 %? Hvor stor andel av heterofile tror du at ikke klarer å definere kjønnet sitt 100% ? 

Anonymkode: 45f1b...906

Leser du ikke det jeg skriver eller bare kverrulerer du for å være morsom? Jeg gidder ikke å gjenta meg selv 100 ganger.

Blir som om jeg skulle sagt at jeg er sulten og du spør; "Åssen sulten? Åssen veit du at du er sulten?" "Tja, jeg har ikke spist på mange timer, og det rumler i magen, du veit; SULTEN"..

Mitt eksempel om jente som eksperimenterer var for å vise til at det finnes gråsoner med det meste her i verden. Men du må ha absolutt alt inn med teskje og tolker ting helt feil..

Så jeg gidder faktisk ikke å skrive mer med deg. Og nei, du har ikke vunnet noen diskusjon, for jeg sitter bare her og filosoferer litt, men når du skal ta alt ut av kontekst så bare gidder ikke jeg mer altså.

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser du ikke det jeg skriver eller bare kverrulerer du for å være morsom? Jeg gidder ikke å gjenta meg selv 100 ganger.

Blir som om jeg skulle sagt at jeg er sulten og du spør; "Åssen sulten? Åssen veit du at du er sulten?" "Tja, jeg har ikke spist på mange timer, og det rumler i magen, du veit; SULTEN"..

Mitt eksempel om jente som eksperimenterer var for å vise til at det finnes gråsoner med det meste her i verden. Men du må ha absolutt alt inn med teskje og tolker ting helt feil..

Så jeg gidder faktisk ikke å skrive mer med deg. Og nei, du har ikke vunnet noen diskusjon, for jeg sitter bare her og filosoferer litt, men når du skal ta alt ut av kontekst så bare gidder ikke jeg mer altså.

Anonymkode: 360d0...5d4

Jeg forsøker ikke å være morsom, ei heller å være kranglete. Jeg ønsker bare å forstå hvorfor du tror at homofile er født i feil kropp. Og foreløpig kan jeg ikke se at du har gitt noe svar på det. Du skriver noe om å være usikker i forrige innlegg, men er det relatert til kjønn eller legning? For i din neste setning skriver du om legning. Da er det vanskelig å være sikker på hva du mener, så dint at du avklarer det litt i siste innlegg. Erlend Elias har blitt brukt som et eksempel, men kan ikke se at du der har kommet med noen gode argumenter for hvorfor han er et eksempel på at homofile er født i feil kropp, annnet enn hans fakter, kjærringoppførsel og sminke. 

Som homofil, og en som tilfeldigvis ikke passer inn i kategorien feminin kvinne, er dette selvsagt noe som interesserer meg. Det er litt ekkelt å skulle føle på det at noen, som deg, tror at jeg f.eks. egentlig mener og føler at jeg er født i feil kropp. Det gjør det ekstra viktig og interessant å få vite hvorfor du tror det du tror. 

Selv er jeg veldig sikker både på hvilken legning jeg har og på hvilket kjønn jeg har. Derfor er jeg ikke redd for å fremme mine maskuline sider, jeg er kvinne likevel. Kvinner er så mye mer enn kun feminine og heterofile. 

Du kan jo stille spørsmålet til deg selv, om du er mann eller kvinne og hetero, er du selv født i feil kropp? Er det noe du gjør/egenskaper/fakter/interesser, som peker seg ut i en slik retning at det passer med din teori om å være født i feil kropp? 

Anonymkode: 45f1b...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er homofil. Kun ett eneste menneske så langt i mitt førti år lange liv har gjettet at jeg er homofil. Jeg har draget på damer, men ikke menn. Kvinner ser på meg som svært maskulin. Homofile som skryter av sin homoradar som aldri bommer beskriver meg hver gang som hetro. Med andre ord er jeg mandig, maskulin, men tenner på menn, og kun menn. Og skulle ønske jeg var mer slik at homofile menn som liker maskuline menn tok kontakt om de var interessert. Jeg tenner også på maskuline menn, ikke på feminine menn, de er for jentete for meg. Men hver gang jeg prøver meg er de hetrofile. Heldigvis har jeg det også fint som singel. 

Anonymkode: 2b4db...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...