Gå til innhold

Er homofile født i feil kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for svar folkens☺ Og jeg mener selvsagt ikke at alle mannlige frisører er homofile eller ønsker å være kvinner for å sette det på spissen.

Men ja, slike overfeminine homofile som for eks Erlend Elias da. Det kan jo hende han innerst inne vil være en kvinne? Eller så kan det hende at han ikke er helt seg selv, men kjører på med denne superfeminine stilen og væremåten for å bygge opp et image. 

Anonymkode: 360d0...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens☺ Og jeg mener selvsagt ikke at alle mannlige frisører er homofile eller ønsker å være kvinner for å sette det på spissen.

Men ja, slike overfeminine homofile som for eks Erlend Elias da. Det kan jo hende han innerst inne vil være en kvinne? Eller så kan det hende at han ikke er helt seg selv, men kjører på med denne superfeminine stilen og væremåten for å bygge opp et image. 

Anonymkode: 360d0...5d4

Herreeeegud 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7fa32...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens☺ Og jeg mener selvsagt ikke at alle mannlige frisører er homofile eller ønsker å være kvinner for å sette det på spissen.

Men ja, slike overfeminine homofile som for eks Erlend Elias da. Det kan jo hende han innerst inne vil være en kvinne? Eller så kan det hende at han ikke er helt seg selv, men kjører på med denne superfeminine stilen og væremåten for å bygge opp et image. 

Anonymkode: 360d0...5d4

Hvorfor kan det hende at en feminin mann som Erlend Elias vil være en kvinne? 

Anonymkode: 45f1b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan det hende at en feminin mann som Erlend Elias vil være en kvinne? 

Anonymkode: 45f1b...906

 

Fordi kvinner er utrolig kule folk, selvfølgelig! Litt som når naboen har fått seg ny bil, og man skulle ønske man hadde lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan det hende at en feminin mann som Erlend Elias vil være en kvinne? 

Anonymkode: 45f1b...906

Hmm, kan vel ha noe med å gjøre med at han bruker veldig mye sminke og generelt bare oppfører seg på en helt annen måte enn mannfolk flest? En gutt som mener han er født i feil kropp VIL jo ofte gå med kjole, sminke seg og være feminim?

Eller veit du om heterofile menn som er som han?☺

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Krøller en genfeil? Da har jo over halvparten av befolkningen i verden er genfeil

Anonymkode: 7fa32...322

Jeg har faktisk hørt at smilehull også er en såkalt mutasjon!😜 Smilehull her i gården😅

-TS

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Feil kropp" er det nok helt  sikkert ikke... Har jo kjent homser som er langt mer "manne-mannete" enn meg selv, eller evt andre mer"maskuline" menn...

Det er jo definitivt noe som bestemmer hvilket kjønn man blir tiltrukket av, men et er nok langt mer kompleks og innviklet enn at man kan koble det kun maskulinitet eller feminitet.

I framtiden vil man nok kunne sette fingeren nøyaktig på hva det er som bestemmer attraksjon på "kvante-nivå", tipper jeg.

Og som som Yme har sagt ; DNA er fult av "feil", og det skal vi nok være veldig glad for!

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, kan vel ha noe med å gjøre med at han bruker veldig mye sminke og generelt bare oppfører seg på en helt annen måte enn mannfolk flest? En gutt som mener han er født i feil kropp VIL jo ofte gå med kjole, sminke seg og være feminim?

Eller veit du om heterofile menn som er som han?☺

Anonymkode: 360d0...5d4

Er det å bruke sminke det samme som å ønske å være en kvinne? Er det å være en kvinne en bestemt oppførsel? 

Anonymkode: 45f1b...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det å bruke sminke det samme som å ønske å være en kvinne? Er det å være en kvinne en bestemt oppførsel? 

Anonymkode: 45f1b...906

Første spørsmål: I ekstreme tilfeller er jeg usikker.

Andre spørsmål: Ja jeg vil si at enkelte ting er typisk for en kvinne. Men det er jo ikke svart-hvitt såklart. For eksempel så håndterer ofte menn konflikter seg imellom bedre enn kvinner. De ordner opp, og er ferdig med det. Kvinnene derimot, skværer opp tilsynelatende, men går og sladrer bak ryggen til vedkommende rett etterpå. Dette gjelder såklart ikke alle! Men jeg tror absolutt at hvis man hadde gjort en undersøkelse på dette så hadde min teori skåret høyt. 

 

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer akseptert i samfunnet at en lesbisk kvinne oppfører seg maskulint og at en homofil mann oppfører seg feminint enn det er at en hetero kvinne og hetero mann gjør det. Det handler også om confirmation bias. Mange tenker at alle feminine menn og maskuline kvinner de møter er homofile og lesbiske, mens alle maskuline menn og feminine kvinner de møter er heterofile. Sannheten er at man ikke vet før de selv sier legningen sin. 

Anonymkode: ef650...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens☺ Og jeg mener selvsagt ikke at alle mannlige frisører er homofile eller ønsker å være kvinner for å sette det på spissen.

Men ja, slike overfeminine homofile som for eks Erlend Elias da. Det kan jo hende han innerst inne vil være en kvinne? Eller så kan det hende at han ikke er helt seg selv, men kjører på med denne superfeminine stilen og væremåten for å bygge opp et image. 

Anonymkode: 360d0...5d4

Klær, sminke og lignende er fra naturens side ikke forbundet med kjønn. Det er noe vi har funnet på selv. Hvis han trives med å kle seg og sminke seg som han gjør ser jeg ikke hva som skal være problemet med det og hvorfor det skal tyde på at han føler seg som kvinne eller ikke er seg selv.

Anonymkode: ef650...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første spørsmål: I ekstreme tilfeller er jeg usikker.

Andre spørsmål: Ja jeg vil si at enkelte ting er typisk for en kvinne. Men det er jo ikke svart-hvitt såklart. For eksempel så håndterer ofte menn konflikter seg imellom bedre enn kvinner. De ordner opp, og er ferdig med det. Kvinnene derimot, skværer opp tilsynelatende, men går og sladrer bak ryggen til vedkommende rett etterpå. Dette gjelder såklart ikke alle! Men jeg tror absolutt at hvis man hadde gjort en undersøkelse på dette så hadde min teori skåret høyt. 

 

Anonymkode: 360d0...5d4

Hva er din teori? 

 

Anonymkode: 45f1b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din teori? 

 

Anonymkode: 45f1b...906

Det jeg skreiv om konfliktløsning menn og kvinner seg imellom.

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klær, sminke og lignende er fra naturens side ikke forbundet med kjønn. Det er noe vi har funnet på selv. Hvis han trives med å kle seg og sminke seg som han gjør ser jeg ikke hva som skal være problemet med det og hvorfor det skal tyde på at han føler seg som kvinne eller ikke er seg selv.

Anonymkode: ef650...400

Ja det er noe vi har funnet på☺ Og selvfølgelig er ikke det et problem at han liker det! Men tror du virkelig at han hadde kledd/sminket/oppført seg som det han gjør om han hadde blitt født som hetero?

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg skreiv om konfliktløsning menn og kvinner seg imellom.

Anonymkode: 360d0...5d4

Javel. 

Hvorfor mener du at en manns klesstil skal ha noe å si for hvilket kjønn han ønsker å være? Har klær et kjønn? Tenker da på din påstand om Erlend Elias. 

Anonymkode: 45f1b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er noe vi har funnet på☺ Og selvfølgelig er ikke det et problem at han liker det! Men tror du virkelig at han hadde kledd/sminket/oppført seg som det han gjør om han hadde blitt født som hetero?

Anonymkode: 360d0...5d4

Det er kan hende han ikke hadde gjort det, men det tror jeg handler om at det er mer akseptert i samfunnet at homofile viser femininitet enn det er at heterofile gjør det.

Anonymkode: ef650...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg skal definitivt være kvinne. Og lesbisk. De jeg kjenner, som er lesbisk og maskulin, de vil heller ikke være menn. Samme med feminine homofile menn. De er menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. 

Hvorfor mener du at en manns klesstil skal ha noe å si for hvilket kjønn han ønsker å være? Har klær et kjønn? Tenker da på din påstand om Erlend Elias. 

Anonymkode: 45f1b...906

Ikke bare klær og sminke i hans tilfelle, men jeg så jo oppførselen hans i Farmen også☺

Anonymkode: 360d0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...