Gå til innhold

Er vi i Norge VELDIG mye lengre kommet enn andre land ift kjønnsroller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 11/21/2018 at 12:55 AM, Lotty1978 said:

Nettopp: Frankrike, Spania, Italia, Østerrike, Hellas: alle land med områder der katolisismen står sterkt. 

I Hellas står den ortodokse kirke sterke, ikke den katolske.

Anonymkode: d0dab...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2018 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Vi norske kvinner blir aldri som italienere. Italienske menn flest er spede og små, og italienske kvinner er enda mer spede og små.

norske kvinner kan ikke for at man er født med gener som gir høyde, kraftig benbygning og sterke robuste trekk. Klart jeg kan virke maskulin på en liten italiener som rekker meg til brystet, på akkurat samme måte som at jeg kan synes en så liten kar er litt feminin. Sånn er det med individuelle forskjeller. Kanskje italienske menn skulle begynne med høye heler og skulderputer? For å bli litt større og bredere....

Anonymkode: a97dd...d02

Jeg må bare korrigere deg her, er selv halvt italiensk. og italienske menn/kvinner er ikke så høye som det hollendere, tyskere eller nordmenn/skandinaver er, men det er vanlig og se italienske menn som er 1,85 cm høy. Også er italienske menn mer maskuline enn hva norske menn er, det er en veldig stor macho kultur i Italia. Og mange ting som norske kvinner ville ansett som seksuell trakassering og som de fleste norske menn ikke tørr og gjøre blir sett på som vanlig i italiensk kultur og blant italienske menn. Jeg tror de fleste norske menn ville blitt "sjokkert" av og se hvor direkte italienske menn er når de ser damer, og at flesteparten av norske menn skulle ønske at de hadde den samme selvtilliten som italienske menn har. Italienske menn steller seg før de går på den lokale matbutikken, og er generelt bedre til og ta vare på både utseende og kropp enn hva norske menn er. Men italienske menn er langt fra så myke puddinger som det norske menn er, og italienske menn har VELDIG mye mer testosteron enn hva norske menn har.

Anonymkode: 99315...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...