AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Hvor i Stavanger området kan man finne større utstilling av baderomsmøbler som dusj, servant og skap, toalett +++? Har vært innom noen rørleggerforretninger, men de var så små, type et par skap, tre dusjer og noen servanter. Er det noen som har mye utstilt? Har feks sett på megaflis på nett, har de like mye i butikken? Har andre flisebutikker mye å se? Er det noen store rørleggerbutikker noe sted her? Er relativt nyinnflyttet, så ikke så godt kjent her, bor litt utenfor sentrum, men har ei venninne som kan bli med meg rundt på lørdag hvis jeg vet hvor vi skal 😀 kjører ikke selv, så håper å fått sett alt på en dag! Har leid inn håndtverkere, må bare bestemme resten! De sa finn ut hva du vil ha, og de kan bestille inn for meg. Må også bestemme meg for flis eller baderomsbelegg.... Anonymkode: bb244...d66
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Midtbø langs lagårdsveien har utstilling, usikker hvor stor den er. Anonymkode: 32cb2...8b9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Takk, hadde ikke hørt om den! Ble også tipset om en ved siden av kilden, ikke så langt ifra hverandre, så da stikker jeg innom de to 😊 Anonymkode: bb244...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå