Gå til innhold

Kan man komme over et tillitsbrudd?...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett før vi ble sammen utførte min nåværende kjæreste et tillitsbrudd. Et ganske stort et. Vi var ikke "offisielt kjærester" på dette tidspunktet men er det nå. Vi hadde derimot snakket om at vi ikke datet andre eller lå rundt..

Jeg var rasende og innstilt på å dumpe han. Han lovde gjøre "alt" for at vi skulle fungere sammen. Så, jeg valgte å tilgi.. Men glemte ikke. Det er nesten sånn at jeg tenker at om det ikke hadde vært ekskona hans, så ville det kanskje ikke plaget meg såpass mye. Jeg ba han om å hvertfall prøve minimere kontakten med henne! På dette tidspunktet, ca 4 mnd etter det skjedde gjør han jo ALT for henne. Han passer barnet hennes (ikke deres felles barn) sånn at hun kan dra på julebord, firmaturer, jobbe og you name it. Hun kan bare ringe han, så stiller han opp som barnevakt. Han fikser ting, låner bilen hennes og skifter dekk og ting i huset hennes. De har felles barn og jeg forstår de må samarbeide av den grunn. Har mange ganger fortalt han hva jeg føler, men så er det samme greia om og om igjen.. Jeg må påpeke at han gjør ting/stiller opp for meg i like stor grad, så er ikke det det handler om. Så jeg kan skjønne at sjalusien min er noe ubegrunnet. Jeg ser jo at når han hopper opp og gjør ting for henne, så gjør jo hun han tjenester tilbake i en liten grad. Feks har ungene en natt sånn at vi kan gjøre ting. 

Han valgte meg, men må ærlig innrømme det stikker inni meg. De har mange år bak seg sammen og jeg kan nok aldri måles opp mot henne. Nå skal de feire julaften med ungene sammen, og det sa han ikke til meg før jeg spurte hva han skulle på julaften. Han sier han elsker meg, men skjønner meg ikke alltid på han. Å være i forhold er vanskelig, og jeg tar meg innimellom i å være sur på han iom at han er såpass tøffel av og til! Skjønner jeg høres urimelig ut her muligens.. 

Anonymkode: 7ffda...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare fire måneder siden han pulte ekskona og nå skal han feire jul med henne? Er du sikker på at han ikke bruker deg? Og henne? 

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en lang pause fra dette forholdet. Å pule eksen er ikke det samme som å samarbeide om barna, ikke tror på han når han bruker de som en unnskyldning for å få dyppe den i dere begge. 

 

Anonymkode: cea68...390

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke så mye "ferdig med henne" at han er i stand til å være fungerende kjæreste for deg! 
Ikke se på det han sier at han mener og gjør, se på det han gjør! 
Sipp han fri! Du har sikkert bedre ting å bruke tiden din på en smulene fra han. 

Greit å ha et OK forhold med en eks, men du kommer til å få et hardt liv om du skal ha et forhold med en som er tøffelen til eksen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig puler han henne også...han får jo i både pose og sekk.

Hørtes ut som eksen min.

Jeg hadde ikke orket det der i lengden. Det skaper bare vond magefølelse og sjalusi.

Du fortjener mye bedre💖

Anonymkode: b905a...e59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor dkal du ofre deg sjølv for han? 

Virkelig? Dokker har kun vore sammen i 4 mnd. Han er ikkje ferdig med ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler ikke om et tillitsbrudd, TS. Det handler om at du blir brukt av ham i et spill for å prøve å få tilbake eksen.

Anonymkode: c6eed...d2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette handler ikke om et tillitsbrudd, TS. Det handler om at du blir brukt av ham i et spill for å prøve å få tilbake eksen.

Anonymkode: c6eed...d2b

Han gjorde det slutt med eksen. Så ser ikke helt den.. Men jeg er vel dum som blir ja 

Anonymkode: 7ffda...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...