Gå til innhold

Tips til bra film eller serie på HBO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å komme med tips når du ikke sier hva du liker. Forskjell på sex and the city og krim liksom 

Anonymkode: 433ec...450

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr. Robot. En kvalitetsserie hvis du liker at det er litt crazy, og klarer å holde følge. 

Anonymkode: f9e07...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å komme med tips når du ikke sier hva du liker. Forskjell på sex and the city og krim liksom 

Anonymkode: 433ec...450

Sci-fi kommer på topplisten deretter superheltfilmer(Marvel)

Jeg har allerede sett: Game of Thrones og The Handmaid's Tale. Jeg likte dem!

TS

Anonymkode: 18972...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Six feet under, Sopranos, Handmaid's Tale, Mad Men, Big Little Lies, The Wire, Sharp Objects, Game of Thrones, Parks and Recreation.. Sopranos er helt fantastisk, jeg hadde startet med den 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Lill3My skrev:

"Six feet Under"og." MAD MEN" er.to av mine desiderte favoritter 😃

Er dette komedie ?

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mr. Robot. En kvalitetsserie hvis du liker at det er litt crazy, og klarer å holde følge. 

Anonymkode: f9e07...30b

Sci-fi? ;)

TS

Anonymkode: 18972...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The affair og the divorce anbefaler jeg! Det er serier. Og ballers, ikke minst.

Anonymkode: 72cb4...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Lykkeland på NRK! NRK blir fort glemt i alle streaming tjenestene, men de kommer ofte ut med mye bra. Parterapi er også helt hysterisk morsomt, men det er så ofte å se på fb at jeg regner med at du har fått det med deg. 

Madmen (Netflix, hbo) MÅ du se. Kan fort føles litt tungt ut i de første episodene, men så skjer det noe, også er du klistret til skjermen. 

Støtter forslaget av Sopranos. Så utrolig bra humor i den serien også blir man veldig investert i karakterene og hvor de ender opp.

Hvis du ikke har sett breaking bad eller har begynt på den, også gitt opp etter noen sesonger: begynn på den og se alt. Gjerne ta noen pauser innimellom, men hvordan serien henger sammen fra begynnelse og slutt er så fantastisk. Jeg ga opp mange ganger, men er så glad jeg kom meg gjennom de seigeste sesongene til slutten. 

Altered carbon er utrolig fengende, men føler det er få som har sett den. Absolutt å anbefale. Også er han... Skuespilleren... Han er ikke vond å se på om du skjønner hva jeg mener. 

Black mirror på Netflix. Er ganske dystert da, er ikke alle som liker det. 

Ozark er en serie som er verdt en titt. Sesong 2 kom nylig ut. 

Mindhunter var utrolig spennende. 

(Hvis du liker sci-fi så må du se fringe! Den er ikke på noen streaming tjenester, men den fortjener å være der. En av mine favorittserier. Litt gammel og glemt, noe jeg syns er dumt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sci-fi? ;)

TS

Anonymkode: 18972...1c5

Nei, dessverre. Men sesong 2 og 3 foregår mer i et dystopisk samfunn heller enn  et helt hverdagslig ett. 

Anonymkode: f9e07...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette komedie ?

Sci-fi? ;)

TS

Anonymkode: 18972...1c5

Madmen er drama

Six feet under er også drama, men med mye.mørk humor. 

Dette finner du jo ellers lett ut av selv ved å feks sjekke på idbm, leser du der, feks "user reviews" ser du også lettere om serien er i "din gate" eller ei 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...