Gå til innhold

Hvilken kalender får ditt barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får den samme som de alltid har hatt. 24 klesklyper med nummer på hengt opp på en vaier. Der fester vi tre konvolutter hver kveld. I konvoluttene ligger bilder fra barnas hverdag og fest fra årets begynnelse, eller en lapp med noe vi skal gjøre den aktuelle dagen. (Mest i helgene.)

Når vi har spist middag finner vi frem barnas album og andre klipp og lim ting, fra den store kassen, og setter bildene inn i album og prater om løst og fast. 

Bildene velges ut hver måned slik at det ikke blir kaos i november med tre bildekonvolutter hver dag. 

Anonymkode: e11cc...553

Så koselig det høres ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, hind skrev:

Jeg gjetter vilt: gavekalender hos mamma, flaxloddkalender hos pappa, flaxloddkalender hos besteforelder 1, legokalender hos besteforelder 2 og sjokoladekalender hos fosterforeldrene..?

Altfor mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
19 minutter siden, hind skrev:

Jeg gjetter vilt: gavekalender hos mamma, flaxloddkalender hos pappa, flaxloddkalender hos besteforelder 1, legokalender hos besteforelder 2 og sjokoladekalender hos fosterforeldrene..?

Eller en ekstremt bortskjemt unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Eller en ekstremt bortskjemt unge.

Som kommer til å slite med livets realiteter den dagen puter under arma boblen sprekker i det en inntar voksenlivet.

Anonymkode: 0b244...54e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pakkekalender som vanlig. Jeg koser meg med å lage den og så lenge de vil ha det og setter pris på innholdet så får de det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn billig-variant fra for eksempel Europris eller Nille, koster vanligvis bare 10 kroner per stykk. 

Adventskalender er enda ett asykdomstegn på hvor materialistisk samfunnet vårt faktisk har blitt. 

Anonymkode: eb896...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn billig-variant fra for eksempel Europris eller Nille, koster vanligvis bare 10 kroner per stykk. 

Adventskalender er enda ett asykdomstegn på hvor materialistisk samfunnet vårt faktisk har blitt. 

Anonymkode: eb896...bdf

Hvis du synes at adventskalendere er materialistisk, må du ikke kjøpe dem

Anonymkode: 2b0d1...987

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 2.5 får paw patrol kalender og fantorangen kalender. MEN han får to pga en bløthjertet onkel. Han hadde han med på bytur for å se på julelys og ungen ble så forelsket i en fantorangen kalender så onkel kjøpte den til han. Pawpatrol kalenderen hadde han hjemme allerede. Sleipe unge, hehe 

Anonymkode: 8578e...857

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hellokaty

Pakkekalender på deling her. Siden de er en del søsken får de minste en bildekalender hver i tillegg. Sånn gammeldags der det bare skjuler seg et motiv bak luken, men da får de åpne noe hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 år: ungen får pakkekalender og sjoktladekallender. har fått pakkekalender siden hun var 3 eller sånn, som pleier å stå under juletreet (er en julefantast, elsker jul og har alltid ferdig pyntet 1 desember.) det har blitt tradisjon å gjøre det sånn så nå etterspør hun det, så nå blir det nok sånn til hun ikke bor her mer.  hehehe. sjokoladekalender pleier hun få av tante, også blitt tradisjon. pakkekalenderen inneholder flere aktiviteter som vi ville gjort uansett, juleverksted, pepperkakebaking, julekort, teater osv. også blitt en tradisjon, samarbeider med noen vi kjenner som også har de samme aktiviteten i sin kalender, så møtes vi og gjør det sammen. veldig koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskerfabrikken sin og en sjokoladekalender. 9 år. 

Schleich og sjokoladekalender. 2,5 år. 

Besteforeldre som har kjøpt 👵🏼👀

Anonymkode: a4d50...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som kommer til å slite med livets realiteter den dagen puter under arma boblen sprekker i det en inntar voksenlivet.

Anonymkode: 0b244...54e

Jeg har bestandig hatt mange kalendere til mine to gutter. Nå er eldstemann voksen, så han har ikke kalender lenger. Men til informasjon, så er han en trygg og stødig voksen,med mange venner, høy arbeidsmoral og en veldig godt betalt jobb. Jeg gjør det på min måte, så får andre gjøre det på sin. 

Anonymkode: fda57...b46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvilken kalender ditt/dine barn får i år? Og evt alder. Her::

Gutt 6: lego kalender + sjokolade til 10kr

Jente 12: makeup mekka sin kalender + sjokolade til 10 kr

Anonymkode: 19718...55e

Jente 18 pakkekalender jente 9 pakkekalender med barbieting fra eBay

Anonymkode: 286ff...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun 3 år: pakkekalender. Moren min liker å ordne det til henne. Også pleier jeg å gi noen av gavene hvis jeg finner noe. Så da deler vi egentlig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tenåringer i huset som skal få vanlig skjolodakaldener 🍫

Anonymkode: 22cd0...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...