Gå til innhold

Fagorganisasjon har stjålet et bilde fra min FB-profil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser ingen av dere betingelsene dere godtar på facebook? 

Begynn der, og les og forstå hva dere har godtatt når dere oppretter facebook, og når dere godtar oppdateringer av regelverket. 

Anonymkode: 0c071...00c

Jo, gjør ikke du? Du har jo ikke forstått hva som står der i det hele tatt. Her kan du lese litt om det: https://www.tek.no/artikler/deler-du-bilder-pa-facebook/157945

Hint: Det betyr IKKE at det er fritt frem for hvem som helst å forsyne seg av hvilket som helst bilde på Facebook til eget bruk. Facebook selv har retten til det, de har også rett til å lisensiere, altså selge bruksrett til andre, men det er likevel ikke lov for hvem som helst å bruke (stjele) andres bilder uten samtykke fra eier av bildet (eller avtale med Facebook). Som andre nevner; åndsverksloven gjelder fortsatt. Facebook er et rasshøl i så måte, men det er en annen diskusjon.

Anonymkode: adbcf...8fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hjelpen. Jeg fikk lagt frem bevis på at bildet var mitt. Bildet ble fjernet, men jeg fikk ingen unnskyldning. Bare at jeg måtte huske på at vi alle var kamerater?!! 

Jeg har stengt profilen min nå, for dette var veldig slitsomt, å få kjeft av LO i innboks når dem har tatt fra meg. 

Anonymkode: a91b8...501

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hjelpen. Jeg fikk lagt frem bevis på at bildet var mitt. Bildet ble fjernet, men jeg fikk ingen unnskyldning. Bare at jeg måtte huske på at vi alle var kamerater?!! 

Jeg har stengt profilen min nå, for dette var veldig slitsomt, å få kjeft av LO i innboks når dem har tatt fra meg. 

Anonymkode: a91b8...501

Hadde ikke tatt meg fem flate øre og gått til media med dette. En så stor organisasjon som gjør seg til kriminelle OG oppfører seg mildt sagt arrogant mot en enkeltperson i tillegg? Blir skikkelig provosert på din vegne.

Anonymkode: adbcf...8fe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for hjelpen. Jeg fikk lagt frem bevis på at bildet var mitt. Bildet ble fjernet, men jeg fikk ingen unnskyldning. Bare at jeg måtte huske på at vi alle var kamerater?!! 

Jeg har stengt profilen min nå, for dette var veldig slitsomt, å få kjeft av LO i innboks når dem har tatt fra meg. 

Anonymkode: a91b8...501

Herreminhatt.... Jeg er organisert i et LO-forbund, men de får jammen meg skjerpe seg, evt ta seg et alvorsord med han / hun som sa at "alle er kamerater". Som om vi vil bo i et jækla kommunist-land .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hjelpen. Jeg fikk lagt frem bevis på at bildet var mitt. Bildet ble fjernet, men jeg fikk ingen unnskyldning. Bare at jeg måtte huske på at vi alle var kamerater?!! 

Jeg har stengt profilen min nå, for dette var veldig slitsomt, å få kjeft av LO i innboks når dem har tatt fra meg. 

Anonymkode: a91b8...501

Vi er alle kammerater, seriøst? Kammerater stjeler ikke fra hverandre og skjeller ut vedkommende som de har stjålet fra. Herregud så pinlig for dette LO forbundet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...