Gå til innhold

Burde jeg fortelle han om dette? Tror ikke jeg er klar.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt sex før, så han har prøvd å fingre meg litt, men hver gang han gjør dette, begynner jeg å skjelve og må holde tårene tilbake. Det gjør jo vondt, men er ikke pgs. det vonde at jeg reagerer sånn. Lar ikke han merke dette, og lar han tro skjelvinga er fordi jeg fryser.

Det er ikke det at jeg ikke vil, for det vil jeg.  Tolker det egnt. som at jeg enda ikke er klar.

Burde jeg si det til han, eller bare presse meg selv? Han er forståelsesfull og tålmodig med meg, men vil ikke såre han.

 

Anonymkode: 440cc...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har hatt sex før, er det ikke smart å begynne med å bli penetrert. 

La ham slikke deg til orgasme først, så kan du se etterhvert om du føler deg avslappet nok til andre ting. 

Eller vent med å utforske sex. Uansett må du være klar. Det skal kjennes ok.

Anonymkode: d9501...e12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han om hvorfor du reagerer slik. Noen ganger kan det være lurt å pushe seg selv, mens andre ganger skal man ikke gjøre det. Når man skal gjøre hva er det bare personen selv som kan kjenne etter. Uansett hva du velger er kommunikasjon med kjæresten det aller viktigste. Snakk med han om alt mulig som har med det seksuelle å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har hatt sex før, er det ikke smart å begynne med å bli penetrert. 

La ham slikke deg til orgasme først, så kan du se etterhvert om du føler deg avslappet nok til andre ting. 

Eller vent med å utforske sex. Uansett må du være klar. Det skal kjennes ok.

Anonymkode: d9501...e12

Vi starta først med stimuli av klitten, deretter slikking. Har prøvd litt på fingring nå, men som sagt blir jeg helt skjelven og på gråten.

5 minutter siden, Brimi skrev:

Snakk med han om hvorfor du reagerer slik. Noen ganger kan det være lurt å pushe seg selv, mens andre ganger skal man ikke gjøre det. Når man skal gjøre hva er det bare personen selv som kan kjenne etter. Uansett hva du velger er kommunikasjon med kjæresten det aller viktigste. Snakk med han om alt mulig som har med det seksuelle å gjøre!

Her om dagen hadde jeg såå lyst til å si «prøv å fingre meg en gang til» (etter at jeg hadde stoppa han 1 gang), men jeg klarte det ikke. Ordene ville bare ikke komme ut av munnen på meg. 

Vi snakker egnt. om alt og har en ganske grei kommunikasjon, men dette her gjør meg nervøs.

Anonymkode: 440cc...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok at dere snakker sammen om sex når dere IKKE har sex, og prøver om du kan gi ham noen signaler for stopp eller fortsett. Da har du kontrollen uten at du trenger å prate, og han trenger ikke å lure på hva du vil.

Anonymkode: d9501...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er nok at dere snakker sammen om sex når dere IKKE har sex, og prøver om du kan gi ham noen signaler for stopp eller fortsett. Da har du kontrollen uten at du trenger å prate, og han trenger ikke å lure på hva du vil.

Anonymkode: d9501...e12

Det var ganske lurt, takk for tips!

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Har du eksperimentert med deg selv? I så fall: Hvordan reagerer du?

Ja, det har jeg gjort, og det gikk helt fint. Reagerte ikke på noen som helst måte da.

Anonymkode: 440cc...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg har opplevd at veldig mange jenter gråter ved g-punktstimulering, så det kan jo faktisk være dét.

MEN, om du ikke føler deg klar er det overhodet ikke slik at du skal lese det forrige jeg skrev og tenke: "Jaja, da får jeg bare tvinge meg selv gjennom det" - det skal du overhodet ikke gjøre.

Uavhengig hvilke fysiske reaksjoner du får på sex og dets varianter, skal du ikke gjøre noe som helst får du føler deg avslappet, komfortabel og klar.

Jeg liker best å prate om sex før/etter, som nevnt tidligere. Da slipper man å forstyrre det som foregår under sexen, og det kan bli lettere å forklare situasjonen på best mulig måte.
Utover det anbefaler jeg også å bruke mer tid på forspill som ikke involverer penetrering.

 

Uansett: Lytt til deg selv og til kroppen din. Gjør det du føler for, og aldri føl at du må ha sex for å tilfredsstille noen andre enn deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt å bli fingret. Synes det er vondt og ubehagelig og gir meg ingenting. Ellers har jeg helt fantastisk sex. Å bli penetrert av penis er noe helt annet synes jeg (så lenge vi har varmet opp skikkelig og jeg er våt nok).

MÅ han absolutt fingre deg da? Det gir jo ikke han noe nytelse, og hvis du synes det er ubehagelig - dropp det! Stryking, kosing, slikking er mer enn nok. 

Den første kjæresten min var sykt flink med fingrene utenpå. Han brukte spytt/glidekrem og masserte klitoris forsiktig til jeg krampet i orgasme. Trengte ikke fingrene inni for det.

Anonymkode: d9e5b...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingring i vagina gir meg ingenting med mindre den han masserer G-punktet. Utover det så har jeg ingen bruk for fingre ut og inn der, men vi er jo forskjellige.

Anonymkode: db8e3...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fingring gjør litt vondt og det finnes ikke godt. Men sex liker jeg godt så kanskje du bare må prøve med en penis.

Anonymkode: d556f...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...