Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mistet noen venner da jeg ikke orket den sosiale normen med å være sosial hele tiden, men fulgte mine egne preferanser. 

Var jeg ikke med på alt, kunne jeg være med på ingenting. 

Har heldigvis noen få venner igjen som forstår. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introverte og barn..hva tenker dere om dette? Noen her som har valgt det bort pga hensyn til seg selv? Eller endrer man seg når man får barn og takler det bedre?🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, saranghae skrev:

Introverte og barn..hva tenker dere om dette? Noen her som har valgt det bort pga hensyn til seg selv? Eller endrer man seg når man får barn og takler det bedre?🤔

Lurer jeg også på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, The R. S skrev:

Jeg har mistet noen venner da jeg ikke orket den sosiale normen med å være sosial hele tiden, men fulgte mine egne preferanser. 

Var jeg ikke med på alt, kunne jeg være med på ingenting. 

Har heldigvis noen få venner igjen som forstår. 

Samme her.Godt at iallefall noen aksepterer en som man er :klem:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, saranghae skrev:

Introverte og barn..hva tenker dere om dette? Noen her som har valgt det bort pga hensyn til seg selv? Eller endrer man seg når man får barn og takler det bedre?🤔

Jeg kunne aldri valgt bort barn av den grunn. Barna som er mest i fokus ved besøk og det er helt greit kjenner jeg, da har man litt anledning til å være i bakgrunnen. Når det er sagt, løfter barna energien opp med å være med dem, det er ikke det samme som å være med andre voksne som tar energi. Instinkt? Genetikk? Livslykke? 

Kan bare snakke for meg selv, noen opplever det nok annerledes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nettvenn skrev:

Samme her.Godt at iallefall noen aksepterer en som man er :klem:

Leit å høre at du har opplevd det samme. Håper du også har noen som aksepterer deg som du er. De andre var nok egentlig ikke riktige venner. :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i en praktikant jobb som innebærer at man er utadvent... jeg trives ikke i det hele tatt med den biten! Alt det andre er ok, men å faktisk snakke med fremmede? Uff... det er så vanskelig for meg. 

Det hemmer meg så mye at jeg må nesten gjøre alt jeg kan for å ikke falle sammen av hvor teit jeg er som er redd for å snakke med andre mennesker. Første dagen var så vanskelig for meg at jeg måtte ut og ta frisk luft, men egentlig så gjemte jeg meg og gråt så stille jeg kunne...

Tror jeg bare må gjøre ferdig utdanningen og bare finne et annet yrke.

 

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, saranghae skrev:

Introverte og barn..hva tenker dere om dette? Noen her som har valgt det bort pga hensyn til seg selv? Eller endrer man seg når man får barn og takler det bedre?🤔

Jeg har (voksne) barn.For min del har det ikke vært 'vanskelig' å ha barn,kunne aldri tenkt meg å være de foruten. Barna har på mange måter gitt meg energi,det blir noe annet enn med voksne.

Endret av Nettvenn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i mye! Jeg jobber tett på mennesker i en sosial jobb hvor jeg ofte må ta ordet. Small talks er en stor del av jobben. Ikke akkurat drømmejobben for en som er introvert 🙈 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er en del mennesker som burde lære seg forskjellen på alene og ensom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er en del mennesker som burde lære seg forskjellen på alene og ensom.

Bare kjekt å være alene mye 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har vist meg at mye jeg ser på som negativt ved meg selv og jobber med å forandre, faktisk kan være enda flere tegn på at jeg er introvert. 

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...