Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 minutter siden, SPOCA said:

Og er det flere enn meg som irriterer seg over jobbannonser som søker etter "fremoverlente", "utadvendte" personer osv? Greit nok om man skal være selger, men mange av oss gjør en god jobb selv om vi ikke er "utadvendte"!

.Tommel opp for denne! :)  

 

  • Liker 35
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Ramble said:

Hehe, måtte flire litt her for jeg tenkte å legge ut samme video 😄 

Kloke hoder tenker likt  😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest boken "Stille: Introvert styrke i en verden som aldri slutter å snakke av Susan Cain ?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en fantastisk tråd! 

Opplevd akkurat denne helge noe.

Forige helg jobbet jeg 3x12 timers nattevakt. Kom hjem mandag morning, og tilbake til 8timers kveldsskift på tirsdag-torsdag. 

Akkurat disse to ukene i arbeidsplanen dreper meg! Men denne gangen hadde jeg ferie når jeg gikk av torsdag. Ferie i 10 dager. Hva hadde jeg gledet meg til! De 3 spillene jeg skulle spille, sjakk VM jeg skulle se. Bare meg og kattene helt alene i sofaen!

Hva får jeg høre fra alle «Du må huske å være sosial og da», «du må passe på å være sosial og da» :kjempesinna:innvendig eksploderer jeg av disse spørsmålene og kommentarene, for tror ikke folk helt aner hvor mye jeg faktisk har sett frem til denne ferien!! Spesielt etter alt for mange timer sammen med folk på jobb. Disse to ukene har jeg vært mer sosial en jeg liker. Helg etter at jeg har jobbet helg, da pleier jeg aldri være sosial for jeg er helt utslitt! 

Har storkost meg hele helga! Finner kanskje på noe med noen en dag i ferien, men ikke i dag :ler:

BDD5686B-FDF8-4515-AF10-3775D7BBF4E2.jpeg

  • Liker 19
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...