Gå til innhold

Han er 24 år eldre enn meg... Er bekymret for reaksjoner...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke glem det faktum at når du når hans alder (61) og fortsatt er «ung og sprek», kanskje i jobb og har 30 år foran deg, er han 85. Sykehjemsplasser vokser ikke på trær. Det er mange utslitte koner i dette landet som ikke får mannen på sykehjem, og de er gjerne 80+ selv. Tenk deg om ts.

Anonymkode: 77f4c...e94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent til han blir pensjonist. Da har han et helt annet liv enn deg. En av dere eller begge to opplever at det "kræsjer" fordi den ene jobber "overtid" i forhold til den andre. Og når du selv går av med pensjon, enten du er 57, 67 eller 70 år, - ja da har du en pleietrengende mann som venter på deg hjemme. Du må streve for å få han over på sykehjem, men du har ikke verken tid eller ork til å ha ham hjemme. Du sliter deg helt ut.

Kan du ikke kaste øynene dine på et av hans barn i stedet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skriver at han er:

snill, kjekk, omtenksom, raus, nysgjerrig, leken, trygg, oppmerksom, hensynsfull, smart, livlig, utfordrer meg og vi har fantastisk sex for å nevne noe😊

 

Men du skjønner altså ikke hva hun ser i han fordi.......? 

Anonymkode: cdb90...2c9

Vel jeg tenner ikke på halvgamle gubber uansett hvor bra personlighet de har.

Ferdig snakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk litt lenger frem enn akkurat nå. Hva med den dagen han går av med pensjon, da har du mange år igjen i arbeidslivet.

Helt ærlig så skjønner jeg ikke at du gidder å pule på en gammel gubbe. Æsj

Sikkert hyggelig for han å møte foreldrene dine, de har sikkert noen felles interesser.

Anonymkode: 467bb...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Catalina Culès said:

Vel jeg tenner ikke på halvgamle gubber uansett hvor bra personlighet de har.

Ferdig snakka.

Og TS skrev han så bra ut. Ferdig snakka er forresten et utrolig dårlig argument. 

Anonymkode: cdb90...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg blir helt matt av alle som skal komme med opprivende fakta om hvor gammel den eldste er når den yngste er så-og-så gammel. «Tenk da...! Når du er 50 er han 72!!!» Tror folk jeg ikke klarer å regne...?! Jeg har jo allerede bestemt meg for at jeg vil ha ham, når vi nå er kjærester!! 

 

Min kjæreste er 22 år eldre enn meg. Fortalte det til mamma i går, og ho ble ikke superglad... Men skjønner hvis folk må få venne seg til det. Men setter ikke pris på indirekte kritikk, synsing, og nedlatende kommentarer....😒

Anonymkode: cfeda...76a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Tenk at du har funnet en å elske! Og en som elsker deg! 

La de synse og mene hva de vil. For du har vel uansett ikke tenkt å bryte forholdet fordi noen nolduser kanskje dømmer dere? Det finnes alltid folk som dømmer. Dette er utenfor din kontroll. 

Mens å ta noen ekstra minutter til å tenke over hvor heldig og godt det er å ha funnet denne mannen, det er i din kontroll! :) NårNår kjærligheten deres skinner igjennom kan de bare mene du er golddigger alt de vil. DU vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts må da ikke tenke 30 år frem i tid. Ingen vet hva fremtiden bringer. Mulig forholdet bare varer noen år, men da har de i det minste prøvd. For alt man vet kan ts få kreft før hun er 50! 

Kos deg og nyt mannen, gi blaffen i alle fordommene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Catalina Culès skrev:

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.

Men hva ser du som er ung (yngre enn meg) i en halvgammel gubbe ?

Har du tenkt på hun ser hele personen, du er kun opptatt av alder. Du  skjønner ikke henne, hun skjønner ikke deg. Men du har nok aldri elsket, eller blitt elsket.. Da hadde du forstått , Lever i et slikt forhold, hva jeg ser i han ? Snill, leken ærlig, vis, erfaren, en gud i senga, veltrent, reflektert, og verdens beste pappa. ++++,  Så la kjærligheten seire, ikke fordommene . Du vet smaken er som baken, minst todelt, og sidrumpa damer har den minst 4 delt :-)

Anonymkode: b8a16...073

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Catalina Culès skrev:

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.

Men hva ser du som er ung (yngre enn meg) i en halvgammel gubbe ?

Hva fikk deg til å skrive halv gammel gubbe ? fordommer, du trykker liksom på at han er mindre verdt en deg ? Er han det ? Nei, tror han er mye mer verdt en deg. Du er utfra slik jeg leser det du skriver, bitter. sur , skilt, og forbannet på de som finner lykken. Alle vet at et forhold i dag neppe varer livet ut. Bare å lese skilsmisse statistikken. Det inngås litt flere ekteskap en skilsmisser hvert år. Og mørketall så det holder i samboerskap, men man vet at raten for brudd der er større , da bruddet er mindre komplisert. Dine holdninger er en skam for menneskeheten. Du oser forakt for henne og han med kommentaren din. Hadde jeg vert deg, hadde jeg spurt en voksen person om hvordan oppføre meg. For du eier ikke oppførsel. Litt sånn som de mest poppis jentene i barneskolen mobber de som er annerledes. Men som oftest er det de som blir sett ned på som når lengst. Og her har hun du ser ned på funnet kjærligheten, noe jeg tviler på du noen gang vill finne. For da må man åpne opp for den, og da finnes ingen begrensninger mer, bare muligheter. Sånne som deg har jeg sett nok av, La nå hun få nyte kjærligheten, ikke forsur livet til andre. Holder lenge med at ditt liv så tydelig er surt !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Catalina Culès said:

Vel jeg tenner ikke på halvgamle gubber uansett hvor bra personlighet de har.

Ferdig snakka.

Men nå er det ikke du som skal være sammen med ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, HansErik skrev:

Hva fikk deg til å skrive halv gammel gubbe ? fordommer, du trykker liksom på at han er mindre verdt en deg ? Er han det ? Nei, tror han er mye mer verdt en deg. Du er utfra slik jeg leser det du skriver, bitter. sur , skilt, og forbannet på de som finner lykken. Alle vet at et forhold i dag neppe varer livet ut. Bare å lese skilsmisse statistikken. Det inngås litt flere ekteskap en skilsmisser hvert år. Og mørketall så det holder i samboerskap, men man vet at raten for brudd der er større , da bruddet er mindre komplisert. Dine holdninger er en skam for menneskeheten. Du oser forakt for henne og han med kommentaren din. Hadde jeg vert deg, hadde jeg spurt en voksen person om hvordan oppføre meg. For du eier ikke oppførsel. Litt sånn som de mest poppis jentene i barneskolen mobber de som er annerledes. Men som oftest er det de som blir sett ned på som når lengst. Og her har hun du ser ned på funnet kjærligheten, noe jeg tviler på du noen gang vill finne. For da må man åpne opp for den, og da finnes ingen begrensninger mer, bare muligheter. Sånne som deg har jeg sett nok av, La nå hun få nyte kjærligheten, ikke forsur livet til andre. Holder lenge med at ditt liv så tydelig er surt !!!!!

Jeg hadde rett (Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.) Men som jeg sa jeg bryr meg ikke. Og du kjenner meg ikke alt du skriver er så feil som det kan få blitt. 

Dette er et forum, her er folk enige eller uenige. Men folk inkludert deg, burde vite bedre enn å slenge ut møkk og personangrep som dette her, jeg har ikke sagt noe galt. Ts spurte og jeg var bare ærlig, jeg er ikke en som følger saueflokken.

Mer har jeg ikke å si i denne tråden. Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg hadde rett (Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.) Men som jeg sa jeg bryr meg ikke. Og du kjenner meg ikke alt du skriver er så feil som det kan få blitt. 

Dette er et forum, her er folk enige eller uenige. Men folk inkludert deg, burde vite bedre enn å slenge ut møkk og personangrep som dette her, jeg har ikke sagt noe galt. Ts spurte og jeg var bare ærlig, jeg er ikke en som følger saueflokken.

Mer har jeg ikke å si i denne tråden. Ha en fin kveld.

Og da måtte du bruke et nedlatende begrep ? Halvgammel gubbe ?

 

Fin kveld du også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom oss er det tyve år, og vi er verdens lykkeligste. :) Det vil være utfordrende for dere, men husk at kjærligheten er verdt å slåss for. :)

Anonymkode: fd3e9...c1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og TS skrev han så bra ut. Ferdig snakka er forresten et utrolig dårlig argument. 

Anonymkode: cdb90...2c9

Det er ikke et dårlig argument, siden det ikke er et argument. Det er tvert imot en måte å si at nå er jeg ferdig med å argumentere (snakke). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er ikke et dårlig argument, siden det ikke er et argument. Det er tvert imot en måte å si at nå er jeg ferdig med å argumentere (snakke). 

Kan sees mange veier, ferdig snakka er slik jeg ser det arrogant, du vil ikke høre hva den andre har å si, for du gir deg ikke uansett. Slik jeg ser det, er det en hersketeknikk, for å få den andre til å holde munn.

Anonymkode: b8a16...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn i den alderen er ikke seksuelt tiltrekkende. Utgått på dato for 20 år siden!

Anonymkode: f95b0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan sees mange veier, ferdig snakka er slik jeg ser det arrogant, du vil ikke høre hva den andre har å si, for du gir deg ikke uansett. Slik jeg ser det, er det en hersketeknikk, for å få den andre til å holde munn.

Anonymkode: b8a16...073

Å være arrogant er heller ikke et argument. Du tar fremdeles like feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gjennomtenkte og reflekterte svar ❤️

Forstår at ikke alle vil være enig da det er naturlig å ha forskjellige preferanser, men syntes likevel at det går an å svare på en grei måte likevel.

Jeg må ta et oppgjør med meg selv kjenner jeg, og ikke fokusere på det folk kan komme til å synse og mene, men heller fokusere på hva som er viktig for meg.

ts

Anonymkode: 04b26...478

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...