Gå til innhold

Sønnen til samboer tok min datter sin tlf, og rotet den bort.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere prøvd å spore opp telefonen? Både android og iphone har slike funksjoner der dere kan se hvor telefonen er, få den til å ringe selv om lyden er av osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en ny fin telefon til min datter OG flyttet ut i samme slengen.

Anonymkode: dca04...33d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ikke en eneste plass i dette universet er det ok å skrive «hun sin»..! Hvordan kommer du på det i det heletatt?!

Anonymkode: 8bbaa...71d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en ny fin telefon til min datter OG flyttet ut i samme slengen.

Anonymkode: dca04...33d

Det er vel dette som er alternativet dersom samboer ikke tar til fornuft.

Anonymkode: b56df...799

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett. Og hvis far ikke vil at sønnen skal gi sin telefon til datteren din, må han kjøpe ny telefon til datteren din. Det er virkelig ikke du som skal gjøre det.

Anonymkode: 2d7b2...bd4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får dattera di få hans telefon, eller at samboeren kjøper en ny telefon til henne. Er sønnen 12 år, så burde han vite forskjell på mitt og ditt....

Anonymkode: 8a758...edf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din får kjøpe ny telefon til datteren din om han ikke vil at sønnen skal gi bort sin.

Anonymkode: af7e3...57c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen skal gi bort sin telefon til din datter. Så får han spare opp selv til ny tlf og kjøpe ny til seg selv. Tyveri gir straff..det burde han lære seg. Ta tlf fra han, kjøp nytt sim kort til din datter og bytt om. Ta en alvorsprat med pappaen i samme sleng.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske noen kunne bruke hennes istedet for «hun sin». Det er så forbanna tungvint å lese «hun sin». 🤮

Anonymkode: d5826...4d8

 

Anonymkode: 4a67c...a4c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å spør av tråden med de forbaska skrivegreiene da! Lag en egen tråd!

Forøvrig ville jeg ha sagt klart i fra til samboeren at om tyveri av noe så dyrt ikke fikk konsekvenser for sønnen så ville jeg forlangt kortet hans og kjøpt den dyreste telefonen jeg kunne finne. Så fikk han valget. I mellomtiden ville jeg gitt min egen telefon til jentungen. At han ikke hadde fått tak i meg på en god stund er en stor bonus.

Anonymkode: 4f83b...465

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hun sin"? Øynene mine blør...

Du har rett. Men vær så snill, lær deg å skrive skikkelig norsk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant dette ikke er en tulletråd (så mange skrivefeil til å bære en voksen) så bør du kvitte deg med denne samboeren. Han er jo ikke normal. Ikke så rart guttungen er som han er.

Stakkars jenta di som må leve i dette. Du svikter henne jo totalt. Stygt.

Endret av Perle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvis samboer nekter, hva er planen da Ts? Hvem har guttens mobil akkurat nå?

Anonymkode: 4a616...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jammen samboers mobil hadde fått seg en runde i vaskemaskina eller noe sånt, jeg. Ops, det var uheldig, det må være karma... 

Deretter hadde jeg sendt begge barna bort på overnatting og pakket mannens koffert. 

Anonymkode: afbc3...5c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten bør gi henne sin egen eller kjøpe ny til henne. Enkelt og greit. Ikke greit at faren hans skal betale dette for han.

Makan til bortskjemthet det er for tiden på kg! Blir helt målløs jeg 

Anonymkode: 81eb2...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at her må pappa på banen. Hans sønn stjal telefonen og mistet den. Hvordan han oppdrar/straffer barnet sitt får være opp til ham. Enten får sønnen gi sin telefon til din datter, ellers får pappaen kjøpe ny (lik eller bedre) telefon til din datter. Du skal ikke betale for at hans sønn stjal. 

Så bør dere kanskje ta noen grep i hjemmet ellers også. Det høres jo ut som gutten mobber stesøsteren, når han stjeler hennes ting osv. Han må tas tak i!

Anonymkode: e2a67...873

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Har dere prøvd å ringe til den ?

Anonymkode: 8fdba...dec

Dette svaret er like dumt som å si "har du prøvd å ta kontakten i?" hvis en lader ikke virker feks 

Anonymkode: ae32e...c26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og folkens; plis da, gi dere med å henge dere opp i skrivefeil. Alle er ikke så perfekte som dere, noen kan feks ha dysleksi eller annet. Tenk på det neste gang dere skal kritisere noen. 

Anonymkode: ae32e...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke ryggrad? Jeg blir helt matt av å lese om kvinner som ikke tør å si i fra hardt nok når mann eller stebarn (eller andre for den saks skyld) er idioter. 

Krev at enten kjøper mannen en ny eller guttungen gir fra seg sin. Egentlig så burde jo guttungen betale tilbake faren penger, om han får en ny. 

Krev det. Skjer det ikke, så får du revurdere forholdet. For dette blir ikke siste gangen hans dårlige oppdragelse vil gå utover ditt barn. 

Anonymkode: 927da...d5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...