Gå til innhold

Han vil/kan ikkje ha sex med meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følar meg som tidenes mest overfladiske og vondaste person. Då eg vart saman med kjærasten min var det klårt for meg at vi begge er jomfru, og at vi begge har venta med sex. Vi har det veldig fint saman og han hinter stadig til at vi skal få born og alt. Når eg spør han om vi ikkje kan byrja å ha sex seier han at eg ikkje må freista han og at han må følgja verdiane sine.

Likevel klarer eg nesten ikkje heilt å gje slepp på dette med sex. Eg synest han er så utruleg fantastisk og deileg og det verkar i kroppen etter å ha sex med han. Eg vil så gjerne føla meg nær ham på den måten.. No må han ofte be meg gå vekk når vi kosar osv fordi han vert hard. Til og med når vi kyssar. Eg elska det faktumet at han ville venta til ekteskap, men veit samstundes ikkje heilt om eg ynskjer å verta gift i tidleg tjueåra. Når vi har vore saman i eit år og vi har det så fint og er forelska så byrjar eg nesten å tenkja at han ikkje VIL ha sex.

Korleis kan eg få mindre lyst på han? Eg kjem ikkje til å pressa han og ventar sjølvsagt på han. Då får vi berre ha sex om han sjølv tek initiativ.

Anonymkode: 27c9a...7de

Ikke gift deg tidlig i 20 åra, du er nesten ett barn enda å vet ikke hva du skal se etter i en kjæreste. Flytt langt bort fra bygda du kommer fra, få deg en god utdannelse og kos deg. Vi lever bare en gang, bruk livet for du får det ikke tilbake. Sex er rådeilig, etterhvert. 

Anonymkode: 88868...dd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gift deg tidlig i 20 åra, du er nesten ett barn enda å vet ikke hva du skal se etter i en kjæreste. Flytt langt bort fra bygda du kommer fra, få deg en god utdannelse og kos deg. Vi lever bare en gang, bruk livet for du får det ikke tilbake. Sex er rådeilig, etterhvert. 

Anonymkode: 88868...dd6

Eg studerer i Oslo, og han er frå Oslo. Ingen bygd

Anonymkode: 27c9a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følar meg som tidenes mest overfladiske og vondaste person. Då eg vart saman med kjærasten min var det klårt for meg at vi begge er jomfru, og at vi begge har venta med sex. Vi har det veldig fint saman og han hinter stadig til at vi skal få born og alt. Når eg spør han om vi ikkje kan byrja å ha sex seier han at eg ikkje må freista han og at han må følgja verdiane sine.

Likevel klarer eg nesten ikkje heilt å gje slepp på dette med sex. Eg synest han er så utruleg fantastisk og deileg og det verkar i kroppen etter å ha sex med han. Eg vil så gjerne føla meg nær ham på den måten.. No må han ofte be meg gå vekk når vi kosar osv fordi han vert hard. Til og med når vi kyssar. Eg elska det faktumet at han ville venta til ekteskap, men veit samstundes ikkje heilt om eg ynskjer å verta gift i tidleg tjueåra. Når vi har vore saman i eit år og vi har det så fint og er forelska så byrjar eg nesten å tenkja at han ikkje VIL ha sex.

Korleis kan eg få mindre lyst på han? Eg kjem ikkje til å pressa han og ventar sjølvsagt på han. Då får vi berre ha sex om han sjølv tek initiativ.

Anonymkode: 27c9a...7de

Han er kanskje homofil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Han er kanskje homofil.

Det er ikkje slik at alle menn med verdiar litt annleis enn menn flest er homofile. Han er oppvaksen til å tenkja at sex er noko som skjer mellom to gifte menneske. Og kvifor vert han tent når vi kosar, kyssar osv viss han er homofil?

Anonymkode: 27c9a...7de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville hatt sex først. Tenk om det er dårlig? Kjedelig å finne det ut etter man er gift. Tidenes nedtur. 

Anonymkode: 3916d...c7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville hatt sex først. Tenk om det er dårlig? Kjedelig å finne det ut etter man er gift. Tidenes nedtur. 

Anonymkode: 3916d...c7c

Det er vel alltid dårleg i starten

Anonymkode: 27c9a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel alltid dårleg i starten

Anonymkode: 27c9a...7de

Nei

Anonymkode: 2e0ea...9b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel alltid dårleg i starten

Anonymkode: 27c9a...7de

Det er i starten det er best, dårlig blir det etterhvert :))

Anonymkode: 5fccf...af0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
På 19.11.2018 den 3.32, AnonymBruker skrev:

Jøss, tror han at han lever i 1812? Hvorfor i all verden vil han vente til dere er gift??? Hadde vært veldig skeptisk til å være sammen med noen som har et såpass anstrengt forhold til seksualitet. 

Anonymkode: 89cf5...c10

Hvor skriver ts at vedkommende har et anstrengt forhold til seksualitet? Du bruker fantasien her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Ikke gift deg tidlig i 20 åra, du er nesten ett barn enda å vet ikke hva du skal se etter i en kjæreste. Flytt langt bort fra bygda du kommer fra, få deg en god utdannelse og kos deg. Vi lever bare en gang, bruk livet for du får det ikke tilbake. Sex er rådeilig, etterhvert. 

Anonymkode: 88868...dd6

Jeg ble sammen med hun som i dag er kona mi, når vi var 17. Vi fikk vårt første barn når vi var 21. I dag er barna våre 16 og 21. Vi har vært gift i 16 år og sammen mye lengre. Nå er vi 42, har greie jobber begge to. Sex blir bare bedre og bedre med årene, selv om den alltid har vært god. 

Vet ikke hva du gjør men vi også lever bare en gang, vi bruker livet daglig for det får vi ikke tilbake. Er helt enig i at sex er rådeilig, etterhvert. 

Meningen med å skrive dette er at det går også veldig fint å finne kjærligheten tidlig i livet. Det er ikke en oppskrift. Og forøvrig, vi ble ikke sammen eller gift tidlig på grunn av religion - det var kjærligheten. 

Hilsen en mann :) 

Anonymkode: 11f91...45a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært sammen i ett år, og hvis alt fungerer mellom dere er den veldig enkel løsningen på dette at dere gifter dere. Hvis han ikke frir, så er det ikke slik at du ikke kan fri :)

Man må ikke være kjærester en evighet før man gifter seg. Noen treffer hverandre tidlig, andre sent. 

Anonymkode: 79f3b...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...