Gå til innhold

Hva er rekorden deres på antall oppkast i løpet av en dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på sammenhengen. Er man gravid er ikke 6 ganger mye, har man kreft er ikke 6 ganger mye, er det av omgangssyke så er ikke 6 ganger mye. 

Anonymkode: f6a8f...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt hyperemesis og kasta opp maaaange flere ganger enn 6... Aner ikke hvor mange, men var mange i timen.. 

Anonymkode: 171ca...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde omgangssyken sist så kastet jeg opp hele tiden i flere timer. Bare jeg rørte på meg så spydde jeg. Mye mer enn 6 ganger men vet ikke hvor mye. Har hatt flere ganger omgangssyke i oppveksten men aner ikke hva rekorden er. Ikke noe jeg husker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hyperemesis, kastet opp ca hvert 5 minutt, ble lagt inn på sykehuset allerede i uke 5.

Har jeg omgangssyke, så kaster jeg gjerne opp ganske ofte første dagen. 

Anonymkode: 68b55...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde norovirus engang, det var det verste jeg har opplevd fysisk. Da var det oppkast hele natta lang, mer enn 6 ganger.

Anonymkode: d1d6c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kasta opp så mye som den gangen jeg hadde blindtarmbetennelse. Telte ikke,men det var så lite vits i å gå bort fra doen at jeg hang der hele natta. Kom ikke opp galle en gang til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hyperemesis og kastet opp konstant i begynnelsen. Hadde ikke noe i magen så hadde forøvrig lite å kaste opp, gikk over til brekninger. Innlagt på sykehus store deler av 1. trimester. Er 31 uker på veg nå og kaster opp fortsatt.

 

Så for meg er ikke 6 ganger så mye, men hadde det vært sønnen min feks så hadde jeg nok syntes det var mye.

Anonymkode: 110a9...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hyperemesis og slutta å telle på 25. 

Tenkte fordi det gav et inntrykk på om ting ble bedre eller verre.

Anonymkode: 329b9...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var da en snodig konkurranse. 

Anonymkode: 5ca0c...aa1

😂😂😂😂

ts

Anonymkode: 23445...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bulimi?

Anonymkode: ba524...499

Nei. Hadde omgangssyken.

Anonymkode: 23445...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt omgangssyke, men en gang jeg var fyllesyk kastet jeg opp 2 ganger. Jeg synes det er litt kulere at jeg sannsynligvis har kastet opp ca 10 ganger i hele mitt liv kontra de som har omgangssyke hele tiden. Glad jeg slipper det styret der. De få gangene jeg har kastet opp har vært helt grusomme. Uff og uff. 

Anonymkode: 09145...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...