Gå til innhold

Må du betale for julebord med jobben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Hadde jeg måttet det så hadde jeg droppet det. Betaler ikke før å henge med kollegaer på fritiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er gratis, treretters middag og åpen bar hele kvelden.

Slik synes jeg det skal være. Gleder meg vanvittig til julebordet og synes det er viktig at det er slike fine sosiale initiativ.

 

Anonymkode: 62584...92d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må betale alt selv. Kommunal arbeidsplass.

 

Får dekket reise, hotell for en helg, mat, aktiviteter og gøy, fri bar osv av mannens private arbeidsplass.

Anonymkode: b970b...edf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit!!! Så utrolig forskjell det er på privat og offentlig...

Anonymkode: aea05...c61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte betale 300kr i egenandel da jeg jobbet i skoleverket. Må legge til at vi til daglig også må kjøpe egen kaffe og drikke. 

Jeg har aldri deltatt på disse julebordene. I det private har jeg aldri betalt noe, deltatt på samtlige. 

Anonymkode: bc5c5...9f0

He-he - i hjemmesykepleien måtte vi betale for både kaffen og taolettpapir + såpe på personaltoalettet på basen. Er en tid siden, men glemmer det aldri 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kokuyo skrev:

450,- og må ta med egen drikke. Staten.

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må betale 400kr inkludert drikke. Jobber i staten.

Anonymkode: a776f...f16

😮😮😮Disse hadde jeg ikke blitt med på. Er det mange som ikke kommer hos dere?

Anonymkode: 5035d...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

😮😮😮Disse hadde jeg ikke blitt med på. Er det mange som ikke kommer hos dere?

Anonymkode: 5035d...706

Halvparten ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må betale 200 kr hver. Det dekker pizza, velkomstdrink og leie av lokale. Dette er i kommunen.

Anonymkode: 80891...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er dekket, pleier å være en aktivitet eller konsert/show, middag og fri bar. Eneste jobben ikke dekker er sprit, ny policy etter #metoo.. Jobber i det private.

Anonymkode: 5079b...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betaler alt selv. Skal på show i år, 700,- kr per pers. Jobber i helsevesenet. Alltid måtte betale selv uansett arbeidsplass. 

Anonymkode: 68a94...dfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 kroner egenandel. 3-retters på hotell pluss et par bonger. Vil man overnatte må man dekke det selv. Jobber i staten.

Skal sies at velferdskomitee satser på at maks halvparten blir med. Arbeidsgiver betaler per ansatt, så de som ikke blir med dekker for dem som gjør. Ellers går hele seansen med underskudd, har heldigvis aldri skjedd.

Anonymkode: 6f5e5...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i privat selskap, har betalt 150 eller 200 kr de siste årene (husker ikke nøyaktig). Det har dekket 3-retters middag og 5 enheter drikke ca. Ikke lov å ta med følge. Andre jobbfester som for eksempel diverse kick-offs, sommerfester og seminarer har vært gratis men det pleier å være drikkebonger og deretter må man betale for drikke utover det.

Anonymkode: 6d2b4...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber på dyreklinikk (kjede) alle får dekket 500,- til julebord :)

Anonymkode: 90fd8...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men vi har det på egen arbeidsplass, så er litt dugnadsarbeid involvert (organisering av matbestilling, underholdning, rydding, dekke bord osv) . Tar også med egen drikke. Jobber ved en videregående skole. 

Anonymkode: 6fe68...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er påspandert på hotell med følge en hel helg. Vi stenger veldig tidlig på Fredag for å reise ca 2 timer med felles busser til hotellet. Så slapper vi av som vi vil en times tid før vi som jobber i firmaet har møte. Vare maks 1 time det møtet. 

Så møtes alle til samvær med en drink eller to før middag. Koselig avslapping før natta.

Hele Lørdagen brukes til mange forskjellige artige aktiviteter og konkurranser. Vi er ute hele dagen uansett vær. Vi leier hotell hvor de har gapahuk eller andre muligheter til å sitte under tak i pauser.

Middag på kvelden og da blir det noen taler fra de som ønsker si noen ord.

Søndag reiser vi hjem etter Lunsj.

Anonymkode: bb955...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...