Gå til innhold

Damer tenner dere på ass to mouth?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke godt å få en penis i endetarmen.

 

Jo, for noen er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På ‎18‎.‎11‎.‎2018 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Tenner damer på kun analsex da?

Anonymkode: 84eab...678

Noen gjør det. Men jeg gjør ikke, og jeg vet vi er mange som ikke gjør det. Jeg kunne tatt en mann med strap-on hvis det hadde gledet han, men er ikke interessert i å få noe inn i min egen rumpe. Dessuten skal det ettersigende føles bedre ut for menn å få noe inn der enn for oss på grunn av prostata.

På ‎18‎.‎11‎.‎2018 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Jo det blir som å dusje. Mener du altså at det ikke er spontan sex hvis man dusjer på forhånd? Vil du ha en partner som er skitten når du skal ha sex?

Anonymkode: 84eab...678

Altså: Det er akkurat like normalt for kvinner som det er for menn å skylle innsiden av tarmene sine. De fleste gjør det ikke. Og det kan være skadelig. De som vil gjøre det får selvfølgelig gjøre det, men det er ikke noe man gjør "hver dag". Og nei, det er ikke spontan sex hvis man må forberede seg på sexen god tid i forveien. Bruker man klyster må man gjerne tilbringe en halvtime på do først også 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 21.53, AnonymBruker skrev:

Det er feminint å få en dildo i rumpa. Det passer IKKE for menn. Jeg er ikke feminin og vil ikke føle meg underdanig. Det er damer sin "rolle" å ta den i rumpa (og forhåpentligvis suge den etterpå).

Anonymkode: 84eab...678

Nei, faktisk ikke. Vi kvinner har en vagina. Analsex oppsto blant menn som hadde sex med menn. Det er ikke mer "naturlig" for kvinner med analsex selv om du vil at det skal være slik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...