Gå til innhold

Damer tenner dere på ass to mouth?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenner damer på kun analsex da?

Anonymkode: 84eab...678

Nei, det er ikke godt å få en penis i endetarmen. Og å gi blowjob etter analsex er absolutt ikke å anbefale pga vi har tarmbakterier som kan gjøre oss veldig syke om vi får de i munnen. 

Anonymkode: d2a20...ebe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, jeg kan ikke tenke meg noe mer turn off! 

Analsex kommer jeg aldri til å prøve, og bare tanken på å suge vekk mine egne tarmbakterier etterpå.... 🤮

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Normal hygiene involverer ikke å spyle tarmene flere ganger for dagen.

 

Du får ikke med alt av bakterier selv ved å skylle tarmen. Så jo, du kan bli det.

Normal hygiene involverer ikke å spyle tarmen nei. Men hvis ei dame vet at hun kommer til å ha sex den dagen er det normalt å vaske seg i rumpe sånn at hun kan være forberedt på analsex. Analsex kan være spontant og da er det bra hvis damene forbereder seg godt.

Og noen få bakterier har aldri drept noen. Jeg sier IKKE at damer må spise bæsjen sin, men bakterier finnes overalt og å få i seg noen få via en blowjob er ikke noe big deal.

Anonymkode: 84eab...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Coronas skrev:

Hun/han skrev at det ikke er bæsj i tarmen. Det er det dersom du ikke skyller tarmene før analsex. Bakterier er og skal det være oppi der.

Men nå er det vel normalt a damer skyller før sex?

Anonymkode: 84eab...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Normal hygiene involverer ikke å spyle tarmen nei. Men hvis ei dame vet at hun kommer til å ha sex den dagen er det normalt å vaske seg i rumpe sånn at hun kan være forberedt på analsex. Analsex kan være spontant og da er det bra hvis damene forbereder seg godt.

Og noen få bakterier har aldri drept noen. Jeg sier IKKE at damer må spise bæsjen sin, men bakterier finnes overalt og å få i seg noen få via en blowjob er ikke noe big deal.

Anonymkode: 84eab...678

Så ikke mye spontant for dama altså.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

At damer tenner på noe er én ting. Hva de gjør er noe helt annet.

Anonymkode: 449e6...a72

Jaha?

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel ikke bæsj i kvinnens rumpe hvis hun vasker seg godt. Skulle tro at damer generelt sett var flinke med hygienen men tydeligvis ikke. Kanskje damer på kvinneguiden er bitre og får seg ingenting og så hater de damer som tør å eksprimentere. 

Anonymkode: 84eab...678

Der var bitterkortet igjen, ja. :rolleyes:

Anonymkode: 8ed59...3ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det vel normalt a damer skyller før sex?

Anonymkode: 84eab...678

NEI!

Du er skadet!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det vel normalt a damer skyller før sex?

Anonymkode: 84eab...678

Hahahaha. NEI! Det er ikke normalt at damer har analdusj og skyller før sex. 

Anonymkode: bb59f...a38

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahahaha. NEI! Det er ikke normalt at damer har analdusj og skyller før sex. 

Anonymkode: bb59f...a38

Jo det blir som å dusje. Mener du altså at det ikke er spontan sex hvis man dusjer på forhånd? Vil du ha en partner som er skitten når du skal ha sex?

Anonymkode: 84eab...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenner damer på kun analsex da?

Anonymkode: 84eab...678

Mange damer tenner på tanken, men de aller fleste syns noe mer enn en liten finger i analen er for mye. Pikk i ræv er ofte smertefullt uten mye trening, noe de fleste damer ikke gidder å kaste bort tid på, og å bli slikket i ræva er avtennende.

Anonymkode: e042e...d3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo det blir som å dusje. Mener du altså at det ikke er spontan sex hvis man dusjer på forhånd? Vil du ha en partner som er skitten når du skal ha sex?

Anonymkode: 84eab...678

Nå er ikke analsex noe som flertallet driver med, og da er det ikke «normalt» (hvis man mener at normalt = de fleste gjør det) å vaske endetarmen før sex. 

Anonymkode: bb59f...a38

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det blir som å dusje. Mener du altså at det ikke er spontan sex hvis man dusjer på forhånd? Vil du ha en partner som er skitten når du skal ha sex?

Anonymkode: 84eab...678

Du har aldri hatt sex eller vært på date. Du vet jo ikke dette.

Men vi spyler oss ikke og dusjer ikke alltid før sex, nei...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og noen få bakterier har aldri drept noen. Jeg sier IKKE at damer må spise bæsjen sin, men bakterier finnes overalt og å få i seg noen få via en blowjob er ikke noe big deal.

Anonymkode: 84eab...678

Eh, jo... Jeg foretrekker veldig å beholde mine tarmbakterier der de hører hjemme. 

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det blir som å dusje. Mener du altså at det ikke er spontan sex hvis man dusjer på forhånd? Vil du ha en partner som er skitten når du skal ha sex?

Anonymkode: 84eab...678

Ikke alltid vi dusjer før sex. Vi har ofte spontan sex, og da har vi andre ting å tenke på enn å dusje først, så lenge vi har dusjet i rimelig tid før. 

Anonymkode: f755f...4e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke bæsj i kvinnens rumpe hvis hun vasker seg godt. Skulle tro at damer generelt sett var flinke med hygienen men tydeligvis ikke. Kanskje damer på kvinneguiden er bitre og får seg ingenting og så hater de damer som tør å eksprimentere. 

Anonymkode: 84eab...678

Med mindre det gjennomføres en runde klyster rett før sex, vil det være skit i ræva. Å ta klyster er ikke direkte behagelig eller delikat, og å kødde med bakteriefloraen med klyster oftere enn svært sjeldent er direkte helseskadelig.

Anonymkode: e042e...d3b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke bæsj i kvinnens rumpe hvis hun vasker seg godt. Skulle tro at damer generelt sett var flinke med hygienen men tydeligvis ikke. Kanskje damer på kvinneguiden er bitre og får seg ingenting og så hater de damer som tør å eksprimentere. 

Anonymkode: 84eab...678

Du vet du skal inn i tarmen ? Der er det tarmsafter og bæsj .. samme hvor mye man vasker seg .. 

Anonymkode: 85e2b...2ba

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det blir som å dusje. Mener du altså at det ikke er spontan sex hvis man dusjer på forhånd? Vil du ha en partner som er skitten når du skal ha sex?

Anonymkode: 84eab...678

Å ikke dusje er nasty, men å skulle suge kuk med bæsj på er jummy..... 

Anonymkode: 884fc...c6e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Normal hygiene involverer ikke å spyle tarmen nei. Men hvis ei dame vet at hun kommer til å ha sex den dagen er det normalt å vaske seg i rumpe sånn at hun kan være forberedt på analsex. Analsex kan være spontant og da er det bra hvis damene forbereder seg godt.

Og noen få bakterier har aldri drept noen. Jeg sier IKKE at damer må spise bæsjen sin, men bakterier finnes overalt og å få i seg noen få via en blowjob er ikke noe big deal.

Anonymkode: 84eab...678

Det er ikke normalt. Faktisk er det skadelig å forstyrre tarmfloraen slik regelmessig.

Som regel er det ikke en big deal, men det kan være det. Svært mange jenter har gjort det med meg (på eget initiativ) og jeg har gjort det selv, men det betyr ikke at man skal snakke bort hvilken risiko som faktisk er forbundet med det.

Hvor gammel er du?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ekke mye til mann om du ikke ville gjort det samme selv. Du kan ikke kritisere kvinner for å gjøre noe du ikke ville gjort selv. Og alle med normal IQ er klar over at sex og forhold går ut på å respektere hverandres grenser. Om DU er gira på penis i anal og slikking etterpå, så kan du jo gjøre det selv?... Kjøp en dildo damene kan kjøre inn i deg, så kan du sutte på den etterpå. 

 

Det er like normal å vaske seg bak og forran for kvinner som menn. Og man spyler jo ikke bæsjekanalen sin hver dag, - og nei, analsex må planlegges. Har du blitt penetrert å rassen selv? Det er en veldig sjeldent fetish, og de færreste har så dårlige forhold at de føler seg presset til å slikke egen avføring. Om du er gira på dette, gjør det selv - aldri forvent noe seksuelt av andre. 

Anonymkode: 94301...ce3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke bæsj i kvinnens rumpe hvis hun vasker seg godt. Skulle tro at damer generelt sett var flinke med hygienen men tydeligvis ikke. Kanskje damer på kvinneguiden er bitre og får seg ingenting og så hater de damer som tør å eksprimentere. 

Anonymkode: 84eab...678

Jeg får sex hver dag, i alle mulige ulike stillinger og alle mulige steder. 

Jeg har fortsatt ingen behov for å prøve ass-to-mout.. 

Bitter? Nei, bare ikke intressert i tarmbakterier i munn, uansett hvor godt vasket rumpehullet mitt er ;)

Man kan da fint eksperimentere masse med sex, og fortsatt holde seg unna analen.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...