Gå til innhold

Kropp, attraktivitet osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Hr. Aktiv said:

Det øverste bilde er fotoshoppa herrfa til himmelen.

 

Når det er sagt så sitter jeg igjen med det inntrykket at de fleste damer har prestasjonsangst når det gjelder synlige muskler. De yngre faller lettere for en godt trent mann enn ei som er litt eldre. Dette har vel noe med at de selv ikke er så ulik, mens de som er litt eldre kansje ikke har den samme driv, ork å tid til trening føler seg ikke bra nok til en godt trent mann å derfor skyr banen. 

 

Det kan også handle om at man har trent en del selv og vet hvor mye tid man må legge ned for å holde kroppen sånn. En mann som er besatt av kroppen sin vil bruke store deler av fritiden sin på trening. Da blir det mindre tid til alt annet, og slike menn er ikke førstevalget når man når alderen der det blir aktuelt å stifte familie. Sånn tenkte i alle fall jeg. 

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de som elsker mye muskler og lav fettprosent. Jeg trener selv 5 dager i uken og jeg er nøye med kostholdet mitt så når jeg ser en godt trent mann, vet jeg at vi begge har lik interesse når det kommer til trening og kosthold. 

Anonymkode: eeb65...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner hva du mener, bare at jeg er kvinne. Hører nærmest daglig om at menn foretrekker litt ekstra hos kvinner og hater tynne kvinner, men etter jeg gikk fra «sexy lubben» med litt ekstra på rumpe, armer og hofter til en tynn sylfide ble jeg dødspooulær blant menn. Har fortsatt pupper og midje, men ikke særlig annet til kurver. Lange stilker til ben, og de får jeg også mye oppmerksomhet for. Det går stikk i strid imot hva jeg hører og leser om hva menn foretrekker og hva de gjør. 

Anonymkode: b4a5f...497

Interessant. 

Jeg tror det er tabu for menn å si at de foretrekker slanke kvinner, selv om de fleste gjør det. Damer som ikke er slanke tar seg så ufattelig nær av det at det blir latterlig. "Victoria Secret modeller ser forferdelige ut". Det er også viktig å ligge lavt her for å i det hele tatt få seg noe, de fleste kvinner i dag har jo 5-15kg for mye...

Anonymkode: 68cd5...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Interessant. 

Jeg tror det er tabu for menn å si at de foretrekker slanke kvinner, selv om de fleste gjør det. Damer som ikke er slanke tar seg så ufattelig nær av det at det blir latterlig. "Victoria Secret modeller ser forferdelige ut". Det er også viktig å ligge lavt her for å i det hele tatt få seg noe, de fleste kvinner i dag har jo 5-15kg for mye...

Anonymkode: 68cd5...fdf

Ja, det har ihvertfall gjort meg mer kynisk da jeg føler mange juger og er falske. Heldigvis har menn forskjellig smak sånn at det er noen for alle, men hører aldri noen innrømme at de liker klassiske «barbiekropper» som er lange, tynne og med middels bryststørrelse. Vi er liksom bare ekle beinrangler og uekte kvinner vi, uten en stor rumpe å ta i. Mens i virkeligheten ligger de langflate 🙄😜

Anonymkode: b4a5f...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 14.57, AnonymBruker skrev:

Interessant. 

Jeg tror det er tabu for menn å si at de foretrekker slanke kvinner, selv om de fleste gjør det. Damer som ikke er slanke tar seg så ufattelig nær av det at det blir latterlig. "Victoria Secret modeller ser forferdelige ut". Det er også viktig å ligge lavt her for å i det hele tatt få seg noe, de fleste kvinner i dag har jo 5-15kg for mye...

Anonymkode: 68cd5...fdf

Synes jeg hører det hele tiden at menn foretrekker slanke kvinner eller eventuelt former på de rette stedene, så jeg tror ikke at det stemmer at det er tabu. Jeg hører oftere at menn ser litt ned på overvektige kvinner.

Jeg tror at hva menn mener er litt ekstra og hva kvinner tror at det er, er to vidt forskjellige ting. Tynn og slank er også to forskjellige ting.

Anonymkode: c8b00...d44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Ja, det har ihvertfall gjort meg mer kynisk da jeg føler mange juger og er falske. Heldigvis har menn forskjellig smak sånn at det er noen for alle, men hører aldri noen innrømme at de liker klassiske «barbiekropper» som er lange, tynne og med middels bryststørrelse. Vi er liksom bare ekle beinrangler og uekte kvinner vi, uten en stor rumpe å ta i. Mens i virkeligheten ligger de langflate 🙄😜

Anonymkode: b4a5f...497

Rumpe er en ting mange menn bryr seg om har jeg fått følelsen av. Har helt siden ungdomstiden fått komplimenter for rumpen , og får det ganske ofte enda fra flere. 😅 🍑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes jeg hører det hele tiden at menn foretrekker slanke kvinner eller eventuelt former på de rette stedene, så jeg tror ikke at det stemmer at det er tabu. Jeg hører oftere at menn ser litt ned på overvektige kvinner.

Jeg tror at hva menn mener er litt ekstra og hva kvinner tror at det er, er to vidt forskjellige ting. Tynn og slank er også to forskjellige ting.

Anonymkode: c8b00...d44

Det har du nok rett i, og det kommer også an på hvor mye ekstra han har, han som vurderer de ekstra kiloene til henne.

Det viktigste er proporsjoner, ta feks Mirah Craig, dersom du kun visste kroppsmålene hennes, ville nok de fleste tenkt noe annet enn de ville tenkt dersom de traff henne på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 17.19, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du blir sett som noe mer enn sex heller, så det er jo bra du trives som gigoloen til disse damene enn så lenge. For å si det sånn: kvinner har høye standard på kropp, når de ikke er interessert i deg for mer. I motsetning til menn. Så ville absolutt IKKE tatt det som et kompliment at du får mer oppmerksomhet fra kvinner etter at du begynte å trene. Fitness-menn er litt som den mannlige varianten av bimbo, kan du si: du får ikke nødvendigvis respekt..og blir ikke sett på som så veldig lur heller. 

Anonymkode: f08af...cb3

Og her måtte noen rakke ned ts igjen, ja! Obligatorisk når noen innrømmer at de ser bra ut.

Jeg synes ikke det er noe rart at du får mer oppmerksomhet, nyt det, du, ts! Flere menn som burde kommet seg opp av sofaen (og pusset tennene)!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Selvsagt blir du mer attraktiv om du tar vare på kroppen og trener . Det er bare tull at kvinner velger en halvfeit en skallet mann , fremfor en som ser bra ut, om begges personlighet er like bra

Anonymkode: 65c3c...680

Hva er galt med skallede menn? Så lenge de ikke har hentesveis eller tupe' kan de da se likeså bra ut som menn med hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener, bare at jeg er kvinne. Hører nærmest daglig om at menn foretrekker litt ekstra hos kvinner og hater tynne kvinner, men etter jeg gikk fra «sexy lubben» med litt ekstra på rumpe, armer og hofter til en tynn sylfide ble jeg dødspooulær blant menn. Har fortsatt pupper og midje, men ikke særlig annet til kurver. Lange stilker til ben, og de får jeg også mye oppmerksomhet for. Det går stikk i strid imot hva jeg hører og leser om hva menn foretrekker og hva de gjør. 

Anonymkode: b4a5f...497

Det handler vel ikke bare om hva "menn" foretrekker (som om menn er en ensartet gruppe med lik smak), men også om hva den enkelte kler. Noen kler å ha litt ekstra, mens andre ser best ut når de er (syl)slanke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 17.19, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du blir sett som noe mer enn sex heller, så det er jo bra du trives som gigoloen til disse damene enn så lenge. For å si det sånn: kvinner har høye standard på kropp, når de ikke er interessert i deg for mer. I motsetning til menn. Så ville absolutt IKKE tatt det som et kompliment at du får mer oppmerksomhet fra kvinner etter at du begynte å trene. Fitness-menn er litt som den mannlige varianten av bimbo, kan du si: du får ikke nødvendigvis respekt..og blir ikke sett på som så veldig lur heller. 

Anonymkode: f08af...cb3

Snakk for deg selv. Jeg liker muskler jeg, og er sammen med en muskelmann som både er smart og ikke bare tenker på utseende. Det er forskjell på både muskelmann, bimboer og "ordinære" (i mangel på et bedre ord). Er det plutselig helt greit å dømme folk etter utseende når de ser bra ut? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 17.36, hind skrev:

Jeg har mange ganger mistenkt at vi snakker forbi hverandre i tråder som handler om muskelmenn. Veldig mange kvinner, meg selv inkludert, sier at de misliker digre, oppblåste muskelmenn. Jeg for min del snakker da om sånne:

Bilderesultat for huge muscles

Men jeg tror mange av mennene i de samme trådene oppfatter det som vi snakker om sånne: 

Bilderesultat for muscular body men

Den siste der synes jeg er nydelig. Sexy. Den første derimot... Den er bare creepy.

Begge disse har brukt steroider, bare at han øverste har brukt ENORME mengder hehe..

Anonymkode: 57e38...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Begge disse har brukt steroider, bare at han øverste har brukt ENORME mengder hehe..

Anonymkode: 57e38...d98

Hvordan kan du se at han nederste har gjort det, mener du? I så fall er det veldig mange som bruker steroider, for det er en del sånne kropper både på treningssenteret og stranden. Jeg har en bekjent som er svømmer. Han ser omtrent sånn ut og er garantert steroidefri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, hind skrev:

Hvordan kan du se at han nederste har gjort det, mener du? I så fall er det veldig mange som bruker steroider, for det er en del sånne kropper både på treningssenteret og stranden. Jeg har en bekjent som er svømmer. Han ser omtrent sånn ut og er garantert steroidefri.

Ja du har helt rett i mange gutter bruker steroider. Fleste guttene på treningssenter har finere kropp enn olympiske utøvere, og de trener ikke 5% av de olympiske utøverne gjør. Så da kan du bare begynne å regne selv.

Anonymkode: 57e38...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja du har helt rett i mange gutter bruker steroider. Fleste guttene på treningssenter har finere kropp enn olympiske utøvere, og de trener ikke 5% av de olympiske utøverne gjør. Så da kan du bare begynne å regne selv.

Anonymkode: 57e38...d98

Usj, det er ekkelt å tenke på. Men det er mulig å bare trene seg til sånn kropp også. Han jeg nevnte konkurrerer og testes jevnlig, så jeg vet at han er ren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for slanke menn med markerte muskler! Og tommel ned for ølvom og ekstra å gå på!

Du skal være stolt av kroppen din, det er sånn jeg forguder selv! Og heldigvis er mannen min på snart 50 år slank, trent, guddommelig og nydelig å se på. Heldige meg!

Anonymkode: 2c7d1...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, hind skrev:

Usj, det er ekkelt å tenke på. Men det er mulig å bare trene seg til sånn kropp også. Han jeg nevnte konkurrerer og testes jevnlig, så jeg vet at han er ren. 

 

3 minutter siden, hind skrev:

Usj, det er ekkelt å tenke på. Men det er mulig å bare trene seg til sånn kropp også. Han jeg nevnte konkurrerer og testes jevnlig, så jeg vet at han er ren. 

Ja hvis han faktigst trener så mye så er det faktigst mulig å få sånn kropp som han på nederste bildet, men da må man være ekstremt nøye med kosthold, få mye søvn, få i seg nok proteiner og trene MYE. De aller fleste har ikke tid til å leve så strikt, så da er det lettere å ta en kur eller to på steroider, så får man i løpet av 6 mnd resultatene av 15 år med vanlig trening. Men senskaden av doping er ikke bra og bivirkninger som angst, aggresjon, selvmordstanker, depresjon, hjerte og karsyldommer, dårlig sædkvalitet, impotens osv osv er ting de ikke tenker på. Btw, det at man tester jevnlig betyr ikke at man er dopfri. Finnes dop som er ute av kroppen ila 1 døgn, og også preparater som skjuler dopet, men håper han er clean.

Anonymkode: 57e38...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...