Gå til innhold

Ingen vil bruke kondom!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har nå jeg hatt en del ONS med voksne damer (45+), på alder med mødrene deres og det er sannelig ikke alltid de er så interessert i kondom de heller.  Flere har ytret ønske om uten. " Det er så skjønnt, og så er det ikke farlig med meg  da vet du ".  

Så ansvarlighet har ikke nødvendigvis noe med alder å gjøre.

Anonymkode: a003e...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, KGKonto skrev:

Det er ganske enkelt: de ansvarlige gutta er de kjedelige gutta, mens de som får napp hos damer ikke trenger å være ansvarlige

Det er vel ikke "ganske enkelt", men du er nok inne på noe her tror jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, bullehurk said:

Det er vel ikke "ganske enkelt", men du er nok inne på noe her tror jeg .

Jo det er så enkelt. Kvinner er flokkdyr og det er bevist gang på gang at hypergamiet lever i beste velgående

Da har man en drøss med menn som ikke får mye oppmerksomhet fordi de ikke har god nok status/utseende/hvaennkvinnersyns erattraktivt. Og så har du de som damene sikler etter

I og med at markedet fungerer slik det gjør, så kan de mest attraktive velge og vrake i kvinner, som igjen gjør det vanskelig for kvinner å trumfe igjennom sine krav. Hun har ikke mye hun skulle ha sagt

Mens de som drar ut på byen med kondom i lomma etterhvert lærer seg å gi faen i å dra på byen. Så da får man en høyere konsentrasjon med menn som gir faen i kondombruk. Legg til evinnelige holdningskampanjer som metoo og andre holdninger som spres om menn og hvor fæle de er. At de ikke klarer gjøre noe riktig. Da ender man opp med å feminisere og traumatisere de ansvarlige gutta

Damer skaper enkelt og greit denne situasjonen selv men skjønner det ikke selv.

Endret av KGKonto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deprimerende lesning. Jeg har tvunget kondomer på dem alle sammen. "Det er jo bare å ta abort", "Sjansene for å bli gravid er minimal", altså, hva faen. Er IQ-nivået på menn i Norge langt under normalen eller? Et lite fremtidig tips: Les dere opp om prevensjon, fødsler, abort, angrepiller og ALT annet som kommer i den forbindelse. Det er så mange menn som bare fraskriver seg alt ansvar i forbindelse med sex fordi det i hovedsak er kvinnenes kropp som får gjennomgå. Ja shit jeg er overraska 🙄

Anonymkode: e44ee...c9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at norske menn/gutter er så ansvarsløs fordi det er forholdsvis billig å få en uønsket unge og de kan gamble med helsa fordi det er gratis helsevesen. Statistikk er helt klar på at norske menn er på bunn hva gjelder kondombruk i europa. Jeg skjønner ikke kvinner som har sex uten kondom. Graviditet er en ting, men tanken på klamydia, kjønnsvorter, syfilis, HIV er så turn off at jeg ikke fatter at noen tar sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herpes, hiv, hpv 1-25.... visste de at hpv er grunnen til økt livmorhalskreft, strupekreft og prostatakreft? 

Om 10 år kan du sitte i cellegiftstolen og angre på at det ene, ubetydelige knullet var så viktig å droppe kondomen for.

utlendinger er mye flinkere enn oss

Anonymkode: c7435...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger, innhold med opphavsrett og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...