Gå til innhold

Herskapelige/koselige bryllupslokaler som tillater medbrakt drikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker å leie et lokale som tillater medbrakt drikke, slik at vi kan stå for alt uten at det blir for dyrt. 

Ser for meg et lokale som er flott, med hage og god plass - 80 til 100 pers. Ønsker å kunne leie hele lokalet for en helg. Gjerne flere oppholdsrom. Ute etter noe med sjarm. Fant Østgaard i Halden, noe lignende er det vi er ute etter. Har også sett tune prestegård. 

Sted: mellom Oslo og Lillehammer, eller mellom Oslo og Kristiansand. 

Sverige er også ønskelig men her finner jeg bare gods som tilbyr skreddersydde bryllup og hvor mange har vært tidligere. 

Håper noen har gode tips! Har en følelse på at det finnes mange sjarmerende lokaler ved Mjøsa for eksempel som nødvendigvis ikke dukker opp først på Google. 

Anonymkode: edc7c...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Refsnes gods på Jeløya i Moss. Hafslund Hovedgård i Sarpsborg.

Endret av Mystic woman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Sarpsborg. Det lukter så vondt der. Særlig ved den broen, det lukter råtne pølser der og hvis vinden blåser i riktig retning stinker der over hele «byen». Du vil vel ikke at gjestene skal tro maten er råtten, vil du vel?

Anonymkode: 11a1c...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Sarpsborg. Det lukter så vondt der. Særlig ved den broen, det lukter råtne pølser der og hvis vinden blåser i riktig retning stinker der over hele «byen». Du vil vel ikke at gjestene skal tro maten er råtten, vil du vel?

Anonymkode: 11a1c...3b7

Nå ja, jeg bor i Sarpsborg og har aldri kjent noen vond lukt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Mystic woman skrev:

Nå ja, jeg bor i Sarpsborg og har aldri kjent noen vond lukt her.

Da må du sjekke nesegrevet ditt. Ved den fabrikken Borregård lukter det død og råtne pølser og det brer seg over hele området om vinden blåser i riktig retning. Men siden du bor der har du sikkert bare blitt vant med lukta. Jeg kjente noen som bodde i Moss da mosselukta var på sitt verste, ble vant med den de og. Er annerledes for oss som er vant med ren luft. 

Anonymkode: 11a1c...3b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herskapelige lokaler som kun brukes til utleie? Lykke til...

Anonymkode: a0cb3...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refsnes er hotell, man må leie grendehus og liknende for å medbringe alkohol. Det er et festlokale ved motorveien i Asker som kan passe, se eventuelt Øverland i Bærum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...