AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Del Skrevet 17. november 2018 Ja her sitter jeg nå i en mørk og uhyggelig skogsbilvei mellom 2 bommer etter at gpsen lurte meg inn på denne jævla veien. Jeg så en åpen bom nå jeg kjørte inn men tenkte den ikke var i bruk, trodde det var en gjennomkjøringsvei som en snarvei for de som tåler litt dårligere vei. Men da jeg nesten var ute av veien var en jævla bom nede, så snudde jeg og kjørte tilbake og da var den jammen nede også! Kjørte vel ca 1,5 mil hver vei så noen må ha vært her i mellomtiden og stengt. Problemet er at det er veldig langt til nærmeste hus hvertfall der jeg kom fra før denne veien. Så hva skal jeg gjøre? Ringe politiet å så hva som har skjedd? De kan vel finne ut hvem som har nøkkel til bommen så han kan komme å låse opp? Anonymkode: 18aaf...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 17. november 2018 #2 Del Skrevet 17. november 2018 Kjør til bommene og se om du finner et telefonnummer. Sjekk om du klarer å åpne bommen selv. Så ringer du politiet. Du kommer deg nok ut på et vis 😗 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 17. november 2018 #3 Del Skrevet 17. november 2018 Si ifra når du har kommet deg ut! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Del Skrevet 17. november 2018 6 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Kjør til bommene og se om du finner et telefonnummer. Sjekk om du klarer å åpne bommen selv. Så ringer du politiet. Du kommer deg nok ut på et vis 😗 Det er ikke noe telefonnummer eller noe skilt kjennerelt ved den bommen jeg er nå hvertfall. Har prøvd å åpne bommen men den er låst med en stor hengelås. Er litt flaut å ringe politiet for dette, men jeg må det nok snart. Anonymkode: 18aaf...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5 Del Skrevet 17. november 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Si ifra når du har kommet deg ut! Ja det kan jeg gjøre Anonymkode: 18aaf...539 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #6 Del Skrevet 17. november 2018 Lykke til! Har du sjekket begge bommene? Anonymkode: d270a...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 17. november 2018 #7 Del Skrevet 17. november 2018 Ring politiet. Ja det er kanskje litt flaut, men bedre enn å måtte sove i bilen i den skumle skogen... 😨 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. november 2018 #8 Del Skrevet 17. november 2018 Helt sikker på at du ikke får bilen rundt utenfor bommen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 17. november 2018 #9 Del Skrevet 17. november 2018 Bare peis på å kjørt RETT igjennom 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #10 Del Skrevet 17. november 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Ja her sitter jeg nå i en mørk og uhyggelig skogsbilvei mellom 2 bommer etter at gpsen lurte meg inn på denne jævla veien. Jeg så en åpen bom nå jeg kjørte inn men tenkte den ikke var i bruk, trodde det var en gjennomkjøringsvei som en snarvei for de som tåler litt dårligere vei. Men da jeg nesten var ute av veien var en jævla bom nede, så snudde jeg og kjørte tilbake og da var den jammen nede også! Kjørte vel ca 1,5 mil hver vei så noen må ha vært her i mellomtiden og stengt. Problemet er at det er veldig langt til nærmeste hus hvertfall der jeg kom fra før denne veien. Så hva skal jeg gjøre? Ringe politiet å så hva som har skjedd? De kan vel finne ut hvem som har nøkkel til bommen så han kan komme å låse opp? Anonymkode: 18aaf...539 Kontakt KG. Det er det rette å gjøre i enhver krisesituasjon. Anonymkode: 37b60...d82 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #11 Del Skrevet 17. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt KG. Det er det rette å gjøre i enhver krisesituasjon. Anonymkode: 37b60...d82 Jepp! Og pass på å skrive en lang avhandling mens du sitter der i mørket langt ute i skogen og lurer på hvordan du skal komme deg ut. Vi må jo ha hele historien. Anonymkode: baddc...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #12 Del Skrevet 17. november 2018 Hvis du ringer politiet, husk å ikke bruke nødnummeret, men 02800. Anonymkode: 9f78c...473 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 17. november 2018 #13 Del Skrevet 17. november 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt KG. Det er det rette å gjøre i enhver krisesituasjon. Anonymkode: 37b60...d82 Måtte le litt. Men her får man jo faktisk ofte raskere hjelp enn om man ringer politiet. Noen til å roe deg ned, kanskje komme med konstruktive forslag. Ikke alltid så dumt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #14 Del Skrevet 17. november 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Kontakt KG. Det er det rette å gjøre i enhver krisesituasjon. Anonymkode: 37b60...d82 Det er vel litt å ta i da... Han/hun ligger jo ikke ute i skogen og dør. De sitter i en bil og prøver å finne ut hva de skal gjøre nå. Hadde noe skjedd så det faktisk ble en krisesituasjon hadde han/hun sikkert ringt etter hjelp med en gang. Anonymkode: 958f9...8a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #15 Del Skrevet 17. november 2018 Hadde det skjedd meg så hadde jeg ikke skrevet på nett, jeg hadde ringt politiet etter råd. Anonymkode: 2ed7b...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 17. november 2018 #16 Del Skrevet 17. november 2018 Har du kommet deg ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #17 Del Skrevet 17. november 2018 Åj. Med den skrekkfilm historikken min hadde jeg freaka helt ut. Anonymkode: 02df8...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 17. november 2018 #18 Del Skrevet 17. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: så en åpen bom nå jeg kjørte inn men tenkte den ikke var i bruk, Ikke bare GPSn sin skyld, altså. Lykke til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sølvdryss Skrevet 17. november 2018 #19 Del Skrevet 17. november 2018 Vet du hvem som eier området? Kanskje området hører til en gård eller noe som du kan søke opp og finne nr. til eieren? Du ser vel på kartene om det er noen hus/bygg i nærheten også kan du søke opp adr. og finne nummeret på gulesider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #20 Del Skrevet 17. november 2018 En uhyggelig skogsveg....😂😂😂😂😂 Får håpe du kommer deg ut igjen da.....før noen kommer og tar deg!!👻👻👻 Anonymkode: 2d818...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå