Gå til innhold

Helt vanlig sex??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste foretrekker helt vanlig sex, og det innebærer dette du forklarer.

Fetisjer er ikke normen - men det vil nok være mange brukere på forumer som jo oppsøker både fordi de er ekshibisjonister i større grad, har stor interesse og forteller mye om dette.

Jeg liker småkinky ting, men er også veldog fornøyd med helt «vanlig» sex. 

Anonymkode: c42ae...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det kan være fint å være åpen for nye ting, og å prøve ut ens egne eller partnerens fantasier. Kanskje oppdager man noen nye ting man liker. Samtidig setter man selv grensen for hva man har lyst til å være med på og ikke. Det er helt greit å være tilfredsstilt av "vanlig" sex.

Anonymkode: 5df2f...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jo noe med selvtilliten når «alle» andre tenner på ting jeg selv ikke tenner på. Det har noe med hva en partner forventer av meg. Jeg tenker vanlig sex sikkert blir for kjedelig for mange. At jeg ikke kan klare å være i nærheten av å tilfredsstille noen 100%.

Anonymkode: ea868...c1a

Det har noe med ditt tankemønster å gjøre. Spør partneren din om han blir tilfredsstilt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg nesten unormal når jeg leser her inne og ser alt folk liker.. Er det bare jeg i verden som liker og er fornøyd med helt vanlig sex? Gi meg oralsex og et lite utvalg i ulike stillinger, så har jeg alt jeg trenger.

Er det sånn at man «må» like og tenne på alt mulig sært for å kunne ha et godt sexliv? 

Anonymkode: ea868...c1a

Jeg tror det er helt vanlig! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SS skrev:

For å vere helt ærlig. 

Tror vi damer med selvtillit, og som vet hva vi selv liker, er de som både har mest sex og mest fornøyde partnere. 

Nemlig !   Ikke BARE  bakdeler med å bli eldre     :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lidenskap mellom to mennesker vil det meste i senga føles bra. Det er jo uansett vanlig å ville prøve ut litt forskjellig med en partner.

Vil tro det er mange intetsigende relasjoner som finner vei til sengs hvor man må pushe utprøvingen stadig lengre for å bli kåt nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er sex, hva enkelte liker varierer. Helt vanlig gammeldags sex fungerer helt fint, men fint med litt annen lek også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt som med mat. Alle liker kjøttkaker, men da sushien kom snakket alle om det. Likevel spiser de fleste kjøttkaker til hverdags, og er fornøyd med det.

Anonymkode: 43116...5e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg nesten unormal når jeg leser her inne og ser alt folk liker.. Er det bare jeg i verden som liker og er fornøyd med helt vanlig sex? Gi meg oralsex og et lite utvalg i ulike stillinger, så har jeg alt jeg trenger.

Er det sånn at man «må» like og tenne på alt mulig sært for å kunne ha et godt sexliv? 

Anonymkode: ea868...c1a

De aller fleste har helt vanlig sex😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Det blir litt som med mat. Alle liker kjøttkaker, men da sushien kom snakket alle om det. Likevel spiser de fleste kjøttkaker til hverdags, og er fornøyd med det.

Anonymkode: 43116...5e9

Det er jo feil. Hvem liker kjøttkaker hver dag? Ikke jeg. Jeg er mer glad i sushi enn kjøttkaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 17.11.2018 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg nesten unormal når jeg leser her inne og ser alt folk liker.. Er det bare jeg i verden som liker og er fornøyd med helt vanlig sex? Gi meg oralsex og et lite utvalg i ulike stillinger, så har jeg alt jeg trenger.

Er det sånn at man «må» like og tenne på alt mulig sært for å kunne ha et godt sexliv? 

Anonymkode: ea868...c1a

Man står helt fritt til å like hba man vil. Man bør også søke partnere med ganske like preferanser heller enn å sikte seg inn mot hva som man oppfatter som en trend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er samme fenomenet som i fødselshistorie-tråder. De ender som regel med å bli mer eller mindre kuppet av de som revnet fra navlen til halebeinet etter tre døgn med stormrier, og inntrykket man sitter igjen med, er at 99% av fødsler ender med katastrofe. Vi hører lite fra de som hadde helt vanlig forløp.

De som liker mye rart innen sex, har mest å fortelle om og størst behov for å være synlig og diskutere det. Dermed får man inntrykk av at 99% av alle sexliv er svært kinky. 

Jeg tror de aller fleste er fornøyd med 'helt vanlig' sex, og en del av dem synes det er artig å krydre med litt analsex, lett bondage eller spanking innimellom, uten at det er et must for å nyte. 

Anonymkode: 02e12...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...