Gå til innhold

Helt vanlig sex??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg nesten unormal når jeg leser her inne og ser alt folk liker.. Er det bare jeg i verden som liker og er fornøyd med helt vanlig sex? Gi meg oralsex og et lite utvalg i ulike stillinger, så har jeg alt jeg trenger.

Er det sånn at man «må» like og tenne på alt mulig sært for å kunne ha et godt sexliv? 

Anonymkode: ea868...c1a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg, TS. Det uvanlige og sjeldne er blitt så normalisert nå at folk tror de er avvikere hvis de liker det gjennomsnittlige.  

Anonymkode: dc79a...505

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sammenligne deg med andre. Vær selvsikker og trygg på det du gjør i senga, det slår alt av kinky sex. Å sammenligne seg med andre er tegn på dårlig selvtillit. Dårlig selvtillit er usexy.

Endret av Asmodeus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Asmodeus skrev:

Nei, ikke sammenligne deg med andre. Vær selvsikker og trygg på det du gjør i senga, det slår alt av kinky sex. Å sammenligne seg med andre er tegn på dårlig selvtillit. Dårlig selvtillit er usexy.

Det gjør jo noe med selvtilliten når «alle» andre tenner på ting jeg selv ikke tenner på. Det har noe med hva en partner forventer av meg. Jeg tenker vanlig sex sikkert blir for kjedelig for mange. At jeg ikke kan klare å være i nærheten av å tilfredsstille noen 100%.

Anonymkode: ea868...c1a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste med en pike 

at hun gir et forslag en mulighet...

og at en må kunne snakke om alt også inne sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Master1 skrev:

Det viktigste med en pike 

at hun gir et forslag en mulighet...

og at en må kunne snakke om alt også inne sex

Men hva skjer når man gir noe en sjanse og ikke liker det?

Anonymkode: ea868...c1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også på normalisering av det jeg oppfatter som avvikende sex. 

Gruppesex, i rompa så i munnen sex, sado osv. Skjønner ikke hvorfor det skal normaliseres, utgangspunktet for meg med sex er at dette er det mest intime, sårbare.

Å likestille det med underholdning blir rart inne i hode mitt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må en igjen snakke sammen 

det kan være ørsmå nyanser som gjør noe deilig eller ikke...

f.eks  litt mykere der eller litt mere til venstre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg nesten unormal når jeg leser her inne og ser alt folk liker.. Er det bare jeg i verden som liker og er fornøyd med helt vanlig sex? Gi meg oralsex og et lite utvalg i ulike stillinger, så har jeg alt jeg trenger.

Er det sånn at man «må» like og tenne på alt mulig sært for å kunne ha et godt sexliv? 

Anonymkode: ea868...c1a

All sex er helt vanlig sex. Vi er ulike som mennesker. Vi har ulike punkt på kroppen hvor vi kjenner at det er deilig å bli stimulert. Noen får gode følelser av å bli slikket, andre ikke. Noen opplever gode følelser av å få ris, andre ikke. Og så tenker jeg at det viktigste ikke er teknikk eller det visuelle, men hvordan ting kjennes ut. 

Man må absolutt ikke like og tenne på alt mulig sært for å ha et godt sexliv. Du beskriver et godt sexliv, et sexliv som du er fornøyd med. Det er akkurat sånn som det skal være. 

Kjekt å lese at du er fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å vere helt ærlig. 

Tror vi damer med selvtillit, og som vet hva vi selv liker, er de som både har mest sex og mest fornøyde partnere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SS skrev:

For å vere helt ærlig. 

Tror vi damer med selvtillit, og som vet hva vi selv liker, er de som både har mest sex og mest fornøyde partnere. 

Selvtillit er sexy ikke noe tvil om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To råd for et liv med færre bekymringer:

1 - ikke tro du sitter med fasiten for andres liv.

2 - ikke tro andre sitter med fasiten for ditt liv.

Liv her betyr både sexliv og annet liv. Man er imidlertid klar over behovet for å føle seg normalisert, men det behovet nås enklest ved å lete opp folk med liknende interesser, ikke å insistere på hvordan andres oppførsel skal være.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok fordi det snakkes høyt om noe man ikke har snakket høyt om før, og da virker det som "alle" driver med det. Jeg liker helt vanlig sex, og det gjør alle venninnene mine minus et par stykker som er veldig glad i SM. Analsex kommer aldri på tale for min del, jeg synes ikke risken for bæsj på penis er særlig sexy, selv om en av mine "kjedelige" venninner fikk seg en positiv overraskelse da hun skulle glede mannen med forsøket. En annen fikk en IKKE så positiv overraskelse, og jeg vil ikke prøve en gang 😄

Heldigvis er det ikke sånn at alle menn vil ha analsex heller. Jeg har en utmerket vagina, så hvorfor ikke bruke den??

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jo noe med selvtilliten når «alle» andre tenner på ting jeg selv ikke tenner på. Det har noe med hva en partner forventer av meg. Jeg tenker vanlig sex sikkert blir for kjedelig for mange. At jeg ikke kan klare å være i nærheten av å tilfredsstille noen 100%.

Anonymkode: ea868...c1a

Som par som er glade i hverandre "vokser" man sammen på mange områder i livet. Man sammarbeider om praktiske ting, kanskje deler interesser, oppdager interesser hos partneren som man selv finner interesse for. Seksuelt er det også vanlig å "finne ut" hva man liker sammen. Man oppdager tilfredstillelse fra ting som man ikke hadde tenkt på før. Så har man den sexen man liker. Det er det samme når man onanerer - man drar på oppdagelsesferd på egen kropp og finner ut av hva man syns er deilig. 

Dersom man har en partner som "forventer" en del ting som man skal utføre, så er det ikke noe gale med selve det vedkommende forventer, men heller noe galt med at en slik person ikke har den rette personlighet for å være i et forhold med deg. 

Slutt å leve opp til det man måtte tro at andre forventer. Vit hva du selv liker og vær trygg i deg selv. Så finner man en partner som respekterer det. Sex er bekreftelse på kjærlighet. Det er ikke kjærlighet ovenfor seg selv eller fra andre å tilfredstille andres forventninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Seksualiteten utvikler seg vanligvis med erfaring og alder. At toleranseterskelen, og hva hver enkelt tenner på, varierer,  skyldes ofte at de er i ulike faser mht erfaring og alder.

Det er selvsagt andre klassiske ting som spiller inn også, som feks miljø og gener. Seksualbehovet varierer fra person til person, noen greier seg helt sikkert hele livet med helt vanlig sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke les her inne. Her virker det som mange elsker å overgå hverandre. Folk flest som nyter helt vanlig sex som du beskriver er kanskje ikke så aktive med å opprette tråder og engasjere seg på dette tema. 

Anonymkode: c077a...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ut alt mulig rart når jeg var yngre. Mistet jomfrudommen min da jeg var 15 og i løpet av de første årene var jeg innom "alt". Analsex, sex ute, gruppesex, bytte på partner, bdsm av forskjellig slag, deepthrotet i øst og vest, fult av snåle stillinger, sex på merkelige steder osv. Jeg gjorde det fordi jeg ville være litt edgy. Jeg anstrengte meg på en helt annen måte den gangen for å være spennende i senga.

Nå har jeg fått total avsmak for det meste av det. Gjorde jo så mye jeg ikke nøt, blir litt uvell av å tenke på forskjellige situasjoner som gjorde vondt/skremte meg/avtente meg totalt, og som jeg likevel presset meg selv igjennom.

Jeg setter fremdeles pris på litt lett bondage, og kan finne på et og annet sprell innimellom. Men setter i hovedsak mye mer pris på sexlivet mitt nå når det er "vanlig og kjedelig" enn hva jeg gjorde før. Nytelse har blitt viktigere for meg de siste årene.

Jeg kan til og med dele at jeg ikke en gang er fan av oralsex. Verken å gi eller få. Men det blir gjort innimellom likevel siden jeg vet samboeren nyter det.

Endret av heipådegsann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke les her inne. Her virker det som mange elsker å overgå hverandre. Folk flest som nyter helt vanlig sex som du beskriver er kanskje ikke så aktive med å opprette tråder og engasjere seg på dette tema. 

Anonymkode: c077a...c67

Det er nok ikke alltid representativt det som skrives her inne nei. I tillegg tror jeg at, selv om mange tenner på ulike ting, så er det som de fleste betegner som normal sex, som er hverdagssexen for de aller fleste.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...