Gå til innhold

Dårlig "flyt" på Tinder - god flyt i virkeligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen her som har opplevd at samtalen på matcher ikke flyter så godt, men så viser det seg når man møtes at samtalen flyter mye bedre i virkeligheten? Har ofte følt at det er litt bortkastet å møte menn dersom samtalen ikke flyter så godt, så jeg har aldri gjort det. Men har møtt flere hvor samtalen har vært god på Tinder, men hvor det har vært null connection i virkeligheten, så dette går vel begge veier?

Anonymkode: 341dd...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det går begge veier. Tinder er ikke virkeligheten, verken på ene eller andre måten. Det er bare en katalog med bilder, resten må du finne ut ved å møte personen....

 

Anonymkode: f330b...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg hadde pratet minst med på tinder før vi møttes er han jeg har matchet best med i virkeligheten. Følte ikke at samtalen fløt så bra på tinder/snapchat, men da vi møttes var det full klaff. ☺️

Anonymkode: 8a307...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har hatt god skrivekjemi med har jeg stort sett endt opp med å ha god kjemi med i virkeligheten også. Sjeldent vært dårlig skrivekjemi som viste seg å være god personkjemi ved møte. Er derfor mer skeptisk til å møte noen jeg ikke får gode samtaler med over tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...