Gå til innhold

Feil klær med hjem - må jeg vaske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

På fredager må vi tømme garderobeplassen til barnet i barnehagen. I farta fikk vi med en sammenknyttet pose med et tilgriset plagg. Vi antok at det var vårt.

Nå ser jeg at dette plagget ikke tilhører vårt barn. Det er ikke merket med navn. Plagget er veldig tilgriset/sammenklistret av noe som ser ut som grøt...?? Usikker.

Spørsmål: syns dere at vi da likevel må eller bør vaske plagget før vi leverer det tilbake til barnehagen? Er det frekt å komme tilbake med plagget dinglende mellom to fingertupper på strak arm, like grisete som det var før helgen? Jeg hadde ikke planer om å vaske sånne type plagg i helga egentlig 😄

Hva syns folket?

Anonymkode: 12fe4...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vasket klær jeg har fått med meg feil fra barnehagen. Ville aldri levert fra meg noe skittent.....

Anonymkode: 196bf...d8b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville vasket det. Tar ikke så lang tid akkurat.

Anonymkode: 04a49...579

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vasket det. For å være grei, og det koster meg ingenting. Selvsagt trenger du ikke å gjøre det, men det er fint å gjøre. Spesielt når dere tok det med hjem. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde vasket det og tatt det med tilbake over helgen. Blir det liggende så gror det jo det ene og det andre

Anonymkode: 65ec6...988

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt en enstemmig dom: her må det vaskes 👍

Hilsen TS

Anonymkode: 12fe4...49b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jo jeg komme inn og si at jeg nok ikke hadde vasket det såfremt jeg ikke hadde en planlagt vask der det kunne følge med. Jeg hadde bare lagt det tilbake i posen, levert det i bhg med beskjed om at det var feil. Men det er jo mye hyggeligere å levere fra seg et rent plagg, det er klart. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket tøyet de gangene vi har fått med oss feil tøy hjem. Men jeg hadde samtidig ikke reagert om noen hadde tatt med seg vårt tøy hjem og ikke vasket det. 

 

Anonymkode: b060a...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jellybean said:

Jeg hadde vasket det, nettop fordi det er en hyggelig ting å gjøre for andre når det skjer en feil. 

Dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vasket så lenge det ikke var oppkast eller avføring. 

Anonymkode: 6c606...895

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med resten jeg også. Hadde vasket, for å være hyggelig. Men tenker ikke at det er noe galt i å la det være heller.

Anonymkode: 24748...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vasket når vi har fått med feil tøy hjem. Jeg vasker jo stort sett ett eller annet likevel, så hvorfor ikke?

Anonymkode: 991b5...b38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vasket det. Nå er det fredag og klærne kan uansett ikke leveres før tidligst mandag og klærne blir ikke akkurat bedre av å ligge og marinere i tre dager. Jeg tenker at det koster meg veldig lite. :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt vasker du det!

Anonymkode: ba1cb...43b

Det er jo ikke noe selvsagt i min verden. Hadde aldri reagert om jeg hadde fått tilbake en grøtgenser. Hadde vel mest vært glad for å få tilbake genseren i det hele tatt ref annen tråd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Det er jo ikke noe selvsagt i min verden. Hadde aldri reagert om jeg hadde fått tilbake en grøtgenser. Hadde vel mest vært glad for å få tilbake genseren i det hele tatt ref annen tråd. 

For du gjør ikke sånt.

Men noen er litt rause.

Anonymkode: ba1cb...43b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ned i elva med vaskebrettet? Siden det er et spørsmål liksom.

Anonymkode: db129...e36

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må du ned i elva med vaskebrettet? Siden det er et spørsmål liksom.

Anonymkode: db129...e36

😅

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...