Avianna Skrevet 27. november 2019 #3961 Skrevet 27. november 2019 (endret) Hvor mange ressurser tror dere at det kreves for sykehuset for innsetting i naturlig syklus? Skjønner bare ikke hvorfor jeg må vente 1 måned ekstra 😐 Det føles som mitt hele liv står på pause mens vi venter mellom forsøkene og for meg betyr det at jeg ikke kan nyte juletiden i det hele tatt men bare kommer til å vente på mensen. Har ikke en gang lyst å bake julekaker og kjøpe gaver eller møte familien. Vi sparer alt av pengene våre til IVF og har ikke vært på ferie, kjøpt klær eller vært ute i veldig lenge nå siden vi ikke vil bruke våre fremtidige IVF penger. Å måtte vente en måned til føles bare som en evighet med disse forutsetninger og jeg blir ikke yngre heller. Er det noe måte å prøve å få dem til å gi meg en time i desember tenker dere? Tenkte jeg kan tilby å jobbe for de gratis om helgene eller betale ekstra men tviler litt at det kan fungere 🙄 Endret 27. november 2019 av Avianna 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3962 Skrevet 27. november 2019 3 minutter siden, Avianna skrev: Hvor mange ressurser tror dere at det kreves for sykehuset for innsetting i naturlig syklus? Skjønner bare ikke hvorfor jeg må vente 1 måned ekstra 😐 Det føles som mitt hele liv står på pause mens vi venter mellom forsøkene og for meg betyr det at jeg ikke kan nyte juletiden i det hele tatt men bare kommer til å vente på mensen. Har ikke en gang lyst å bake julekaker og kjøpe gaver eller møte familien. Vi sparer alt av pengene våre til IVF og har ikke vært på ferie, kjøpt klær eller vært ute i veldig lenge nå siden vi ikke vil bruke våre fremtidige IVF penger. Å måtte vente en måned til føles bare som en evighet med disse forutsetninger og jeg blir ikke yngre heller. Er det noe måte å prøve å få dem til å gi meg en time i desember tenker dere? Tenkte jeg kan tilby å jobbe for de gratis om helgene eller betale ekstra men tviler litt at det kan fungere 🙄 Forstår deg veldig godt. Men 1 mnd er da egentlig ingenting, legg fra deg tankene og kos deg i jula ❤️ Anonymkode: bcb70...874
VeronicaAmanda Skrevet 27. november 2019 #3963 Skrevet 27. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: @VeronicaAmanda Gratulerer så mye!🎉 Du blir kalt inn til tidlig UL. Jeg tok HCG stigning hos fastlege etter at jeg hadde fått svar på blodprøven fra Riksen. Tror Riksen kun tar stigning hvis HCG er veldig lavt. Var flere ganger hos fastlegen for å sjekke stigning😌 Anonymkode: 93524...db5 Ååååh. Gleder meg og håper alt vil gå bra nå🙏🏻 Hvor tidlig tar de UL? 😊
Amybie Skrevet 27. november 2019 #3964 Skrevet 27. november 2019 På 26.11.2019 den 5.50, AnonymBruker skrev: Selv fikk jeg kun svak-positiv test ved så lav dose Ovitrelle (kunne så vidt skimte en strek). Da jeg ble gravid var testen mye mer positiv. Så jeg tror du er gravid 😊 Anonymkode: 09e5f...6c3 Jeg begynner å få trua selv! Lenge til fredag 😬 fikk denne nå, rett før kl 15. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3965 Skrevet 27. november 2019 6 minutter siden, Amybie skrev: Jeg begynner å få trua selv! Lenge til fredag 😬 fikk denne nå, rett før kl 15. Gratulerer 😊 Den hadde nok ikke økt så mye i styrke pga Ovitrelle, så tror nok du kan konkludere med at du er gravid. Anonymkode: 09e5f...6c3
ak89 Skrevet 27. november 2019 #3966 Skrevet 27. november 2019 Hei. Jeg hadde innsett av en blasto 18 november. Har gått på lutinus som jeg skulle ta frem til i dag for å så ta test i morgen tidlig. I går og i dag har lutinusrestene som kommer ut hatt en lyd rosa farge. Dette har gjort at jeg mister all mot og tro på at dette har gått bra. Noen som har hatt dette å likevel vært gravid?
Neutral90 Skrevet 27. november 2019 #3967 Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, ak89 skrev: Hei. Jeg hadde innsett av en blasto 18 november. Har gått på lutinus som jeg skulle ta frem til i dag for å så ta test i morgen tidlig. I går og i dag har lutinusrestene som kommer ut hatt en lyd rosa farge. Dette har gjort at jeg mister all mot og tro på at dette har gått bra. Noen som har hatt dette å likevel vært gravid? Jada du får skjøre slimhinner, det er ikke uvanlig det er ikke entydig med at det ikke går bra, men ingen vet selvsagt om det går bra.
ak89 Skrevet 27. november 2019 #3968 Skrevet 27. november 2019 3 minutter siden, Neutral90 skrev: Jada du får skjøre slimhinner, det er ikke uvanlig det er ikke entydig med at det ikke går bra, men ingen vet selvsagt om det går bra. Nei jeg skjønner at ingen kan svare på om det går bra eller ikke. Vil bare høre erfaringer da jeg synes det er litt urovekkende at det kommer nå rett før testet og ikke har vært noe før. Men får bare leve i spenning til testen er tatt 😜 1
Patriotpaula Skrevet 27. november 2019 #3969 Skrevet 27. november 2019 3 timer siden, ak89 skrev: Hei. Jeg hadde innsett av en blasto 18 november. Har gått på lutinus som jeg skulle ta frem til i dag for å så ta test i morgen tidlig. I går og i dag har lutinusrestene som kommer ut hatt en lyd rosa farge. Dette har gjort at jeg mister all mot og tro på at dette har gått bra. Noen som har hatt dette å likevel vært gravid? Så flink du er som har ventet helt til testdag 🥳🙏
VeronicaAmanda Skrevet 27. november 2019 #3970 Skrevet 27. november 2019 (endret) 3 timer siden, Neutral90 skrev: Jada du får skjøre slimhinner, det er ikke uvanlig det er ikke entydig med at det ikke går bra, men ingen vet selvsagt om det går bra. Jeg har litt lys rosa/brun utflod. Bruker Lutinus. Testet positiv idag🥳😅💝 Skulle egentlig teste på fredag.... Tror det er en form for festeblødning. Opplevde lignende forrige gang jeg var gravid, og hun sover søtt i sengen sin nå 7,5år gammel💝😅 Lever i håpet at dette er ufarlig så lenge det ikke fossblør og gjør vondt..🤞🏻💝 @ak89 💝 lykke til🙏🏻 Endret 27. november 2019 av VeronicaAmanda
Neutral90 Skrevet 27. november 2019 #3971 Skrevet 27. november 2019 Nå er ovitrelle satt og uttak er fredag 😍 grur meg sykt til fredag, men er lovet kanyle så de kan fylle på om det trengs. Har blitt full av positivitet de siste dagene, har god tro på forsøket nå. 5
Patriotpaula Skrevet 27. november 2019 #3972 Skrevet 27. november 2019 12 minutter siden, Neutral90 skrev: Nå er ovitrelle satt og uttak er fredag 😍 grur meg sykt til fredag, men er lovet kanyle så de kan fylle på om det trengs. Har blitt full av positivitet de siste dagene, har god tro på forsøket nå. Så bra at du er så positiv 🙏😊
Neutral90 Skrevet 27. november 2019 #3973 Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: Så bra at du er så positiv 🙏😊 Takk for det! Det er såå mye negative følelser (for meg) rundt ivf. Det har vært 12 mnd med omtrent bare nedturer. Låg på sofaen i stad og bare følte på hvor godt det var å faktisk føle seg positiv 😅😍 2
sekundærinfertil Skrevet 27. november 2019 #3974 Skrevet 27. november 2019 36 minutter siden, Neutral90 skrev: Nå er ovitrelle satt og uttak er fredag 😍 grur meg sykt til fredag, men er lovet kanyle så de kan fylle på om det trengs. Har blitt full av positivitet de siste dagene, har god tro på forsøket nå. Samme her! Satt ovitrelle kl.21:30, og uttak fredag! 😍 Hadde faktisk ikke trodd det skulle bli uttak, da jeg var noe understimulert! Så ble så overrasket da jeg fikk telefon om at jeg skulle ta ovitrelle i kveld 😭🙌🏼🤞🏼 masse lykke til!! 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3975 Skrevet 27. november 2019 33 minutter siden, sekundærinfertil skrev: Samme her! Satt ovitrelle kl.21:30, og uttak fredag! 😍 Hadde faktisk ikke trodd det skulle bli uttak, da jeg var noe understimulert! Så ble så overrasket da jeg fikk telefon om at jeg skulle ta ovitrelle i kveld 😭🙌🏼🤞🏼 masse lykke til!! Takk det samme 😄 må det være vår tur å lykkes! Anonymkode: 64659...b0b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #3976 Skrevet 28. november 2019 21 timer siden, Avianna skrev: Hvor mange ressurser tror dere at det kreves for sykehuset for innsetting i naturlig syklus? Skjønner bare ikke hvorfor jeg må vente 1 måned ekstra 😐 Det føles som mitt hele liv står på pause mens vi venter mellom forsøkene og for meg betyr det at jeg ikke kan nyte juletiden i det hele tatt men bare kommer til å vente på mensen. Har ikke en gang lyst å bake julekaker og kjøpe gaver eller møte familien. Vi sparer alt av pengene våre til IVF og har ikke vært på ferie, kjøpt klær eller vært ute i veldig lenge nå siden vi ikke vil bruke våre fremtidige IVF penger. Å måtte vente en måned til føles bare som en evighet med disse forutsetninger og jeg blir ikke yngre heller. Er det noe måte å prøve å få dem til å gi meg en time i desember tenker dere? Tenkte jeg kan tilby å jobbe for de gratis om helgene eller betale ekstra men tviler litt at det kan fungere 🙄 Det kreves nok mye mer enn vi tror 😕 Lege, eventuelt sykepleier og ledig rom med riktig utstyr til de ulike timene som det også må settes av tid til(det blir vel fort et par timer selv om du er i naturlig syklus?), og personale på laboratoriet som kan tine, vurdere og klargjøre. Anonymkode: 0fc2f...4f6
Dovendyr1 Skrevet 28. november 2019 #3977 Skrevet 28. november 2019 Nå har vi vært på vår første samtale, samt sjekk av meg! Helt utrolig spennende og nervepirrende at vi nå har startet. Jeg var der på CD9 og han kunne se en follikkel som var større enn de andre, 11mm. Men han sa at jeg hadde tynn slimhinne på 4mm og dette kan visst bli et problem. Jeg skal tilbake neste uke for å se videre utvikling og hvis det ser bra ut, kunne jeg ta en eggløsningssprøyte. Hvis slimhinnen fortsatt er tynn, så måtte jeg ta noe medisiner i 2-3 mnd for å bygge den opp. Dette synes jeg var utrolig lenge når vi egentlig kan starte opp rett etter jul! Uansett, er utrolig spent! 1
Patriotpaula Skrevet 28. november 2019 #3978 Skrevet 28. november 2019 28 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Nå har vi vært på vår første samtale, samt sjekk av meg! Helt utrolig spennende og nervepirrende at vi nå har startet. Jeg var der på CD9 og han kunne se en follikkel som var større enn de andre, 11mm. Men han sa at jeg hadde tynn slimhinne på 4mm og dette kan visst bli et problem. Jeg skal tilbake neste uke for å se videre utvikling og hvis det ser bra ut, kunne jeg ta en eggløsningssprøyte. Hvis slimhinnen fortsatt er tynn, så måtte jeg ta noe medisiner i 2-3 mnd for å bygge den opp. Dette synes jeg var utrolig lenge når vi egentlig kan starte opp rett etter jul! Uansett, er utrolig spent! Sikkert litt skrekkblandet fryd at dere har begynt prosessen! 2-3 måneder er jo laaaang tid i IVF-verdenen. Jeg synes det er pyton å måtte «stå over» en syklus feks pga avbrutt fryseforsøk (som var tilfellet etter ferskforsøket vårt i august/september). Og det er bare én måned ekstra venting 🤷♀️ Så 2-3 mnd må jo være dobbelt og trippelt så pyton...
TiiBii Skrevet 28. november 2019 #3979 Skrevet 28. november 2019 16 timer siden, Neutral90 skrev: Nå er ovitrelle satt og uttak er fredag 😍 grur meg sykt til fredag, men er lovet kanyle så de kan fylle på om det trengs. Har blitt full av positivitet de siste dagene, har god tro på forsøket nå. Altså, jeg blir så glad inni meg når jeg leser «Full av positivitet». You go girl! Viktig å spre litt glitter i en ellers trist hverdag! Jeg gleder meg på dine vegne av uttaket 🥳
Neutral90 Skrevet 28. november 2019 #3980 Skrevet 28. november 2019 11 minutter siden, TiiBii skrev: Altså, jeg blir så glad inni meg når jeg leser «Full av positivitet». You go girl! Viktig å spre litt glitter i en ellers trist hverdag! Jeg gleder meg på dine vegne av uttaket 🥳 Så herlig du er, takk! Glitter all over the place 🦄✨ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå