Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått en bitteliten del blødning i dag, rd6 med blasto. Er det for sent å være festeblødning? 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Avianna skrev:

Har fått en bitteliten del blødning i dag, rd6 med blasto. Er det for sent å være festeblødning? 🤔

I grenseland, men kan godt være det :) jeg har hatt på RD 4-5

• Liker 1
Skrevet
På 21.11.2019 den 6.16, Patriotpaula skrev:

Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten -  jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️

Herregud så hyggelig🙌🏼 Gratulerer💃🏼💃🏼 Krysser fingrene for at den holder seg på plass☺️

• Liker 1
Skrevet

Klarte ikke å vente og tok en tidlig test i dag, rd7. Den var negativ. Tenker da er det ganske sannsynlig at det ikke gikk denne gangen 😕 (Ikke sikker men bare sannsynlig). Men skal selvfølgelig fortsette med alt til testdagen på mandag.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Påmfritt skrev:

Herregud så hyggelig🙌🏼 Gratulerer💃🏼💃🏼 Krysser fingrene for at den holder seg på plass☺️

Tusen takk 💛 Håper virkelig det er vår tur nå 🤞🏻

Skrevet

Jeg skal ha mitt tredje fryseforsøk til uka, med innsett av blasto. Det er jo sånn at de ringer på formiddagen samme dag som planlagt innsett dersom embryoet ikke overlever opptining. Den formiddagen er helt forferdelig!!! Går med tlf i hånda, klump i magen og holder pusten helt til avreise. Jeg har vært heldig å sluppet unna den telefonen ved de to forrige innsettene, men kjenner nervene begynner å bygge seg opp igjen nå... Er det noen som vet når de pleier å ringe??? Hører til på Riksen😊

Skrevet
1 hour ago, Ludd1 said:

Jeg skal ha mitt tredje fryseforsøk til uka, med innsett av blasto. Det er jo sånn at de ringer på formiddagen samme dag som planlagt innsett dersom embryoet ikke overlever opptining. Den formiddagen er helt forferdelig!!! Går med tlf i hånda, klump i magen og holder pusten helt til avreise. Jeg har vært heldig å sluppet unna den telefonen ved de to forrige innsettene, men kjenner nervene begynner å bygge seg opp igjen nå... Er det noen som vet når de pleier å ringe??? Hører til på Riksen😊

Pust med magen, det overlever helt sikkert! 🍀 Lykke til på innsett i dag og med rugetida😊

Anonymkode: 93524...db5

Skrevet

De siste 6 eggene som skulle dyrkes til i dag, var dessverre ikke optimale så alle falt bort.
Det føles helt greit, er veldig, veldig takknemlig for de 3 blasto eggene vi har som er fryst i hvert sitt strå+ det lille Blastofrøet i magen 😍🥰

Nå skal helgen nytes💞 God helg,jenter!

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, Ludd1 said:

Hvordan gikk det?

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det?

Skal ikke ha innsett før på tirsdag😊 Så får gå å kjenne litt på nervene frem til da😅 Hadde bare vært så fint å vite at de f.eks. ringte før et gitt tidspunkt, så kunne man ha senket skuldrene litt etter det... Er så alt for mange bekymringer i denne prosessen😔

Skrevet

Fallhøyden ble stor, dette ble en kjemisk graviditet 😩🥺

Skrevet
13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Neeeeeei????!??? Neineinei!! Ble så glad på dine vegne. 😔

Håper det går bra med deg. Jeg må nesten tørke en liten tåre for deg. 

Anonymkode: 8a891...436

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Neeeeei😔🥺😭😭😭♥️ Ble oppriktig sønderknust på dine vegne.🥺

Skrevet
1 minutt siden, VeronicaAmanda skrev:

Neeeeei😔🥺😭😭😭♥️ Ble oppriktig sønderknust på dine vegne.🥺

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neeeeeei????!??? Neineinei!! Ble så glad på dine vegne. 😔

Håper det går bra med deg. Jeg må nesten tørke en liten tåre for deg. 

Nå har samboeren og jeg sittet og grått litt sammen i sofakroken 💔😢 Føles som at det aldri skal gå vår vei 😢🥺

Skrevet
32 minutter siden, Patriotpaula skrev:

😔 så leit å lese. Stor klem ❤ 

Skrevet
7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Nå har samboeren og jeg sittet og grått litt sammen i sofakroken 💔😢 Føles som at det aldri skal gå vår vei 😢🥺

Dritt! Følte en liten glede over at du hadde fått det til. 

Etterhvert må dere tørke tårene og prøve til igjen! ❤️🥰

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Avianna skrev:

😔 så leit å lese. Stor klem ❤ 

❤️

Skrevet

Dere som er gjennom det offentlige: får dere oppdateringer etter uttak? Ringer de eller ringer du? 

Skrevet
1 minutt siden, Neutral90 skrev:

Dere som er gjennom det offentlige: får dere oppdateringer etter uttak? Ringer de eller ringer du? 

På Rikshospitalet har de ringt meg på formiddagen dag 2. Alltid hatt innsett dag 3 der. 

Anonymkode: d5af7...1ca

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, Patriotpaula skrev:

Åhnei😢😔

Det er så skummelt å teste tidlig, tror du det kan ha være medisinen som slo ut på testen? Vi har blitt fortalt at det kan skje🥺

Uff, nå fikk jeg vondt langt inni hjerterota. Ta vare på deg selv og plant rompa godt i sofaen med dyna,spis 1 kilo smågodt og se en god film med kjæresten💞

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...