Ysera Skrevet 10. november 2019 #3641 Skrevet 10. november 2019 32 minutter siden, Naomi1988 skrev: Da er du veldig flink, her klødde det for mye i fingrene til å la være😅 Når satte du inn? Er vel bare Porsgrunn som har 16 dager før man skal gi resultatet. Ikkje flink, berre nervøs 😅 Eg hadde innsett av to blasto'er på onsdag 6. nov. Så denne gongen har eg "berre" 10 dager å venta. 😅 Eg er på Hausken i Bergen 😊 2
Naomi1988 Skrevet 10. november 2019 #3642 Skrevet 10. november 2019 5 minutter siden, Ysera skrev: Ikkje flink, berre nervøs 😅 Eg hadde innsett av to blasto'er på onsdag 6. nov. Så denne gongen har eg "berre" 10 dager å venta. 😅 Eg er på Hausken i Bergen 😊 Spennende å se hvordan det går🤞❤ 1
Avianna Skrevet 10. november 2019 #3643 Skrevet 10. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste på Jodel at Rikshospitalet har hyret inn fertilitetscoachen til Medicus! Både til individuelle samtaler og gruppesamtaler. Rart man som pasient finner det ut via Jodel, men supert at de har hyret henne inn. Noen av dere som har benyttet dere av tilbudet? Anonymkode: 93524...db5 Har også lest dette og vurdert å melde meg på. Og så leste jeg at det koster 350kr per time og 700 hvis man ikke møter opp. Akkurat nå sparer vi alt vi kan for å betale en privat klinikk i tilfelle at vi ikke lykkes med 3. forsøk heller. Med alt av pengene IVF kreves har vi derfor ikke råd til å betale for coaching.... derfor er dette helt uaktuelt for meg, selv om jeg virkelig ville ha likt tilbudet. 2
Påmfritt Skrevet 10. november 2019 #3644 Skrevet 10. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste på Jodel at Rikshospitalet har hyret inn fertilitetscoachen til Medicus! Både til individuelle samtaler og gruppesamtaler. Rart man som pasient finner det ut via Jodel, men supert at de har hyret henne inn. Noen av dere som har benyttet dere av tilbudet? Anonymkode: 93524...db5 Jeg fikk varsel om dette via appen på torsdag. Ikke at det var Medicus sin coach men at det nå var mulig å booke time for samtale med fertilitetscoach.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3645 Skrevet 10. november 2019 3 timer siden, Avianna skrev: Har også lest dette og vurdert å melde meg på. Og så leste jeg at det koster 350kr per time og 700 hvis man ikke møter opp. Akkurat nå sparer vi alt vi kan for å betale en privat klinikk i tilfelle at vi ikke lykkes med 3. forsøk heller. Med alt av pengene IVF kreves har vi derfor ikke råd til å betale for coaching.... derfor er dette helt uaktuelt for meg, selv om jeg virkelig ville ha likt tilbudet. Hvis du har frikort går dette under frikortet. Mari er veldig god. Har snakket med henne i forbindelse med forsøk på medicus. Anonymkode: d5af7...1ca 1
Avianna Skrevet 11. november 2019 #3646 Skrevet 11. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har frikort går dette under frikortet. Mari er veldig god. Har snakket med henne i forbindelse med forsøk på medicus. Anonymkode: d5af7...1ca Det er godt å vite 😊 takk! Skal prøve en time før nyttår da.
Neutral90 Skrevet 11. november 2019 #3647 Skrevet 11. november 2019 Noen andre som hater callback systemene? Bare det får meg lyst til å gå privat 😣 jeg har en jobb der jeg ikke alltid kan ta telefonen, og det er ofte dårlig dekning og jeg blir redd for å ikke få beskjed om tapt anrop pga det. Det er faktisk noe av det mest stressende med hele opplegget. Hvor lenge skal jeg gi dem liksom før jeg ringer inn igjen? Redd for å være #hunmasete
TiiBii Skrevet 11. november 2019 #3648 Skrevet 11. november 2019 23 minutter siden, Neutral90 skrev: Noen andre som hater callback systemene? Bare det får meg lyst til å gå privat 😣 jeg har en jobb der jeg ikke alltid kan ta telefonen, og det er ofte dårlig dekning og jeg blir redd for å ikke få beskjed om tapt anrop pga det. Det er faktisk noe av det mest stressende med hele opplegget. Hvor lenge skal jeg gi dem liksom før jeg ringer inn igjen? Redd for å være #hunmasete Jeg får relativt kjapt og grei kommunikasjon på minjournal. Da får jeg utfyllende svar på mine spørsmål. Om det haster må det nok bli telefon da.
Neutral90 Skrevet 11. november 2019 #3649 Skrevet 11. november 2019 29 minutter siden, TiiBii skrev: Jeg får relativt kjapt og grei kommunikasjon på minjournal. Da får jeg utfyllende svar på mine spørsmål. Om det haster må det nok bli telefon da. Gleder meg til resten av landet kommer etter med minjournal 😏 for å få innsyn hos st Olavs må jeg sende brev i papirform, hallo 1976 liksom.
TiiBii Skrevet 11. november 2019 #3650 Skrevet 11. november 2019 Hvordan ligger dere an i løypa,jenter? Jeg hadde en uheldig ultralyd på torsdag hvor det viste seg at jeg kun hadde 2 bittesmå folikkposer. Etter å ha økt fra 300ml til 450ml i 4 dager og ny ultralyd i sta så har det vokst og spiret godt i eggstokkene og vi planlegger ny kontroll på torsdag og uttak på lørdag😃 Nå puster jeg lettet ut etter å ha holdt pusten hele helgen. Puuh! Hipp hurra for de små gode nyhetene i denne prosessen🥚❄️ 5
VeronicaAmanda Skrevet 11. november 2019 #3651 Skrevet 11. november 2019 3 timer siden, TiiBii skrev: Hvordan ligger dere an i løypa,jenter? Jeg hadde en uheldig ultralyd på torsdag hvor det viste seg at jeg kun hadde 2 bittesmå folikkposer. Etter å ha økt fra 300ml til 450ml i 4 dager og ny ultralyd i sta så har det vokst og spiret godt i eggstokkene og vi planlegger ny kontroll på torsdag og uttak på lørdag😃 Nå puster jeg lettet ut etter å ha holdt pusten hele helgen. Puuh! Hipp hurra for de små gode nyhetene i denne prosessen🥚❄️ Jeg var på ultralyd idag. Er 5 folikkposer som er på 14-15mm (11 dager med 300IE i dose) hadde to folikkposer til som allerede var 18-19mm (mulig jeg mister de)😕😔 Skal øke i to dager fra 300IE til 400IE. Uttak på fredag og mest sannsynlig innsett på søndag. Er kjempespent. Men sliten av høydose😫 Håper virkelig der blir noen egg til uttak🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤞🏻♥️
Patriotpaula Skrevet 11. november 2019 #3652 Skrevet 11. november 2019 7 timer siden, Neutral90 skrev: Gleder meg til resten av landet kommer etter med minjournal 😏 for å få innsyn hos st Olavs må jeg sende brev i papirform, hallo 1976 liksom. Hallo 1976 😂😅 1
Naomi1988 Skrevet 12. november 2019 #3653 Skrevet 12. november 2019 Dette er sjølpining!! Tror ikke dette går veien igjen.. Hater hele dette styret, alle tankene og følelsene!
Avianna Skrevet 12. november 2019 #3654 Skrevet 12. november 2019 20 timer siden, TiiBii skrev: Hvordan ligger dere an i løypa,jenter? Jeg hadde en uheldig ultralyd på torsdag hvor det viste seg at jeg kun hadde 2 bittesmå folikkposer. Etter å ha økt fra 300ml til 450ml i 4 dager og ny ultralyd i sta så har det vokst og spiret godt i eggstokkene og vi planlegger ny kontroll på torsdag og uttak på lørdag😃 Nå puster jeg lettet ut etter å ha holdt pusten hele helgen. Puuh! Hipp hurra for de små gode nyhetene i denne prosessen🥚❄️ Insett på fredag med blasto her. Føles som tiden går ekstra treig nå fortiden... 🙄 tenkte hele morgenen at det var onsdag men nei, det er bare tirsdag 😂 klarer ikke å konsentrere meg skikkelig på jobb heller.
Avianna Skrevet 12. november 2019 #3655 Skrevet 12. november 2019 @Naomi1988 håper likevel at det sitter! 🤞Skjønner at teststripene ikke ser akkurat lovende ut men kanskje de var forskjellige konsentrasjoner også? Det er ihvertfall fortsatt noe der! Av og til tror jeg det er beste å bare vente til testdagen og undertrykke alle følelser og leve som en robot 😂 men klarer ikke det selv heller, tar vanligvis tester allikevel. 1
Naomi1988 Skrevet 12. november 2019 #3656 Skrevet 12. november 2019 57 minutter siden, Avianna skrev: @Naomi1988 håper likevel at det sitter! 🤞Skjønner at teststripene ikke ser akkurat lovende ut men kanskje de var forskjellige konsentrasjoner også? Det er ihvertfall fortsatt noe der! Av og til tror jeg det er beste å bare vente til testdagen og undertrykke alle følelser og leve som en robot 😂 men klarer ikke det selv heller, tar vanligvis tester allikevel. Hehe takk for oppmuntrende ord, det som er godt med denne siden, ha noen som skjønner❤
Neutral90 Skrevet 12. november 2019 #3657 Skrevet 12. november 2019 Da skal vi i gang med forsøk nr 2 og sprøytestart cd2, når enn mensen kommer. Mener å huske at det var en fordel å ta bemfola på ettermiddag, slik at hvis dosen økes etter ul så gjelder det fra samme dag? 🤔 Får også gå rett fra neg fryseforsøk til sprøyter, noen andre som har gjort det (med hell?)?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3658 Skrevet 12. november 2019 6 timer siden, Naomi1988 skrev: Dette er sjølpining!! Tror ikke dette går veien igjen.. Hater hele dette styret, alle tankene og følelsene! Men strekene er svært tydelige og blir sterkere? 😄 Anonymkode: 8a891...436
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3659 Skrevet 12. november 2019 2 timer siden, Avianna skrev: Insett på fredag med blasto her. Føles som tiden går ekstra treig nå fortiden... 🙄 tenkte hele morgenen at det var onsdag men nei, det er bare tirsdag 😂 klarer ikke å konsentrere meg skikkelig på jobb heller. Jeg også på fredag! Fryst blasto Anonymkode: 8a891...436 2
Patriotpaula Skrevet 12. november 2019 #3660 Skrevet 12. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også på fredag! Fryst blasto Anonymkode: 8a891...436 Da er vi i hvert fall tre stk som får satt tilbake blasto denne uken 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Jeg satt inn blasto i går 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå