Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Sixxen skrev:

Tusen takk 😊❤️ Veldig spent. Hadde du noen bivirkninger? Hvordan går det for deg?

Jeg gikk på bemfola og orgalutran. Merket ingen bivirkninger 😊 Hodeverk, men det har jeg generelt sett. Det går fint, har nettopp fått positivt svar på blodprøve. 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, prøverpåny skrev:

Så kjedelig! 😔 Er vel litt ulik praksis på fryseforsøk, har skjønt det slik at i det private går man ofte rett på mens man i det offentlige venter en syklus. Men se an testen i morgen og da! 😘

Da får jeg høre hva sykehuset sier🙂 Og takk! Selvom jeg har mistet litt håpet dette forsøket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, prøverpåny skrev:

Gratulerer!! En positiv test er jo det første steget på veien, selv om mye kan skje ❤️ Skal du ta blodprøve eller hjemmetest i morgen?

Takk! Blodprøve på sykehuset i morgen. De først testene var veldig svake, så jeg er fornøyd med at det ser ut til at de har blitt jevnt sterkere og sterkere de 3 dagene jeg har testet. Så jeg håper at jeg får beskjed om at hcg ligger på normalt nivå i morgen 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fiiol skrev:

Gratulerer! 😍 er et steg videre på veien hvertfall. Enig i at det er skummelt. 🤞🏻❤️

Takk! Så veldig fint, men samtidig så veldig skummelt. Krysser alt jeg kan for at lille smula skal holde seg der inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fiiol skrev:

Jeg gikk på bemfola og orgalutran. Merket ingen bivirkninger 😊 Hodeverk, men det har jeg generelt sett. Det går fint, har nettopp fått positivt svar på blodprøve. 🤞🏻

Så kjekt at du fikk positivt svar 😊 

🤞 For deg ❤️

Er det første forsøk? Nettopp blitt medlem her så har ikke helt kontroll på hvordan folk ligger Ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kone92 skrev:

Da får jeg høre hva sykehuset sier🙂 Og takk! Selvom jeg har mistet litt håpet dette forsøket...

Jeg måtte ha totalfrys på dette uttaket (eller vet fortsatt ikke om det er blitt noen på frys) og da sa de i Porsgrunn at jeg måtte vente en syklus på innsett. Typisk krasjer det med påske.. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, prøverpåny skrev:

Jeg måtte ha totalfrys på dette uttaket (eller vet fortsatt ikke om det er blitt noen på frys) og da sa de i Porsgrunn at jeg måtte vente en syklus på innsett. Typisk krasjer det med påske.. 🙄

Håper jeg slipper å vente 😫

Endret av Kone92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sixxen skrev:

Så kjekt at du fikk positivt svar 😊 

🤞 For deg ❤️

Er det første forsøk? Nettopp blitt medlem her så har ikke helt kontroll på hvordan folk ligger Ann.

Ja, første forsøk ☺️ Tusen takk ❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kone92 skrev:

Negativ test i dag, og testdag i morgen. Så da er vel alt håp ute. Pleier en å starte med fryseforsøk med en gang?

Så kjedelig. Men du er ufattelig heldig som har 8 blasto på frys da😳 hadde vært i himmelen om det var meg. Jeg måtte ha fersk forsøk på nytt når jeg fikk negativt første gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fiiol skrev:

Ja, første forsøk ☺️ Tusen takk ❤️🤞🏻

Gratulerer så mye ❤️ hold meg oppdatert veldig spennende. Har du hatt kort prosedyre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Betta123 skrev:

Så kjedelig. Men du er ufattelig heldig som har 8 blasto på frys da😳 hadde vært i himmelen om det var meg. Jeg måtte ha fersk forsøk på nytt når jeg fikk negativt første gang

Ja, jeg er kjempeheldig! Veldig glad jeg slipper hele prosessen med det første. Blastoene er fryst ned i 5 strå, så jeg kan jo ha opptil 5 fryseforsøk. Ett av de må vel ha gullegget 🤞🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kone92 skrev:

Ja, jeg er kjempeheldig! Veldig glad jeg slipper hele prosessen med det første. Blastoene er fryst ned i 5 strå, så jeg kan jo ha opptil 5 fryseforsøk. Ett av de må vel ha gullegget 🤞🏻

 

Jeg er helt sikker på at det ikke tar lange tiden før det sitter for deg! 🤞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sixxen skrev:

Da skal jeg igang med første runde med hormoner om 1.5 uke og her i huset er vi veldig spent. Gonal f og orgalutran, noen andre som har brukt disse? Har vært operert for endometriose i 2013 med småfunn, men legene sa jeg hadde høy fertilitet så får lav dosering. Høy fertilitet betyr ikke nødvendigvis at jeg har bra egg så krysser fingrene. 

Vi har ventet veldig lenge nå på å få komme til og endelig var det vår tur. Underveis har fire vennepar blitt med barn så kjenner virkelig på kroppen at nå håper vi det skjer for oss også. 😊❤️ Håper det går på første forsøk, men det gjør jo vi alle. 

Hei. Hm... Hvordan kunne de si noe om fertiliteten? 

Har selv endometriose, som var borte da jeg ble operert for andre gang i 2018. 

Det er mange spesielt i utlandet som anbefaler lang protokoll ved endometriose. I det offentlige hadde jeg kort protokoll 2 ganger, er i Danmark nå og de mener lang protokoll best selv om endometriose er ikke synlig lenger hos meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tok noen prøver og sa jeg hadde høy fertilitet, vet ikke hvordan. Er ikke alt ved denne prosessen jeg forstår, men er noe med at da har jeg større risk for overstimulering og derfor er det kort protokoll med lavere doseringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sixxen skrev:

De tok noen prøver og sa jeg hadde høy fertilitet, vet ikke hvordan. Er ikke alt ved denne prosessen jeg forstår, men er noe med at da har jeg større risk for overstimulering og derfor er det kort protokoll med lavere doseringer. 

Kanskje amh... Jeg ble overstimulert på kort protokoll også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så frustrert! I Ålesund er legen syk, og timen vår har blitt utsatt. Uvisst hvor lenge. Ventet så lenge, siden beg av desember for å få førsamtale. Det er jo umulig å spå hvor lenge han er ute, men vi vurderer å be om henvisning til st. Olavs. De er jo helt fullbooket i Ålesund, så om vi er bakerst i den 16 uker lange køa igjen så blir jeg temmelig frustrert. Noen tanker? Hva hadde du gjort? 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HCG 68, to dager senere HCG 77. 

Vet ikke hvordan jeg skal håndtere alle følelsene. 😥😪 Skikkelig kjipt! Er 4+4! Burde dobla seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, må bare få ut litt frustrasjon😅 

Endelig begynt på nesespray, skal gå fram til 10 mars før sprøyter, men fytti katta å treigt dagene går nå!!😖 Prøver i tillegg å slutte å røyke, vet det ikke er bra, klart og komme med fra 10-20 per dag ned til 4-5. Slutte når denne pakken en tom.

Hva har dere andre gjort for å få dagene til å gå? Blir gaaal😂

Og gratulerer til alle dere med positive tester!!!😍😍

Har 2 venninner, ho ene fikk barn nå i november med ett uhell... og ho andre skal ha i juni, ikke så gøy å henge med de lengre...😑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ gravditetstest på testdagen i dag. Så da gikk det ikke denne runden. Håper jeg ikke må vente for lenge med fryseforsøk 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kone92 skrev:

Negativ gravditetstest på testdagen i dag. Så da gikk det ikke denne runden. Håper jeg ikke må vente for lenge med fryseforsøk 😕

Å så trist💔 håper det går fort til ny runde. Av nyskjerrighet, så du skreiv at de 8 eggene var fryst ned i 5 (?) Strå. Gav de noe beskjed hvorfor de frøys ned noen i sammen? Vi har ikke fått noe beskjed utover at det er 6 nedfryste egg, så aner ikke om det er potensielt 6 fryseforsøk, eller om de har fryst ned noen sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...