Patriotpaula Skrevet 20. november 2019 #3841 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, Avianna skrev: Også 25.11. her 😊 samme som deg @Patriotpaula. Lurer litt på hvorfor den er så tidlig for meg når du hadde insett før meg 🤔 Når hadde du innsett da? Det er vel ganske ulikt fra sted til sted når testdato er. Klinikken min har 14dager uansett om det er 2dagers eller blasto 🤷♀️
Patriotpaula Skrevet 20. november 2019 #3842 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med meg er det ikke noe galt så vidt de vet og grunnen til at det ikke blir barn på oss er 100 prosent sikkert min mann. Eggene mine blir befruktet, har blitt til blasto av topp kvalitet. Enda tror jeg mitt 2. Innsett nå er mislykket. Så lurer på om noe er galt med meg også om det er 70% sjans for å lykkes med blasto. Anonymkode: bcb70...874 Er det virkelig så høyt som 70%? 🤭 Mener jeg har lest at det er ca 35% sannsynlighet? 🧐 Får ikke inntrykk av at det er 70% som lykkes her inne i hvert fall, men det er kanskje de som sliter litt ekstra som henger her inne. Min gyn har gitt oss 50-50 på om det klaffer etter innsett eller ei 🤷♀️
Avianna Skrevet 20. november 2019 #3843 Skrevet 20. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med meg er det ikke noe galt så vidt de vet og grunnen til at det ikke blir barn på oss er 100 prosent sikkert min mann. Eggene mine blir befruktet, har blitt til blasto av topp kvalitet. Enda tror jeg mitt 2. Innsett nå er mislykket. Så lurer på om noe er galt med meg også om det er 70% sjans for å lykkes med blasto. Anonymkode: bcb70...874 Akkurat samme situasjon her. Fikk diagnose på lite antall svømmere på samboeren min og ingenting feil for meg. Men uansett hadde vi et embryo som kom bare til uke 8 til vi måtte abortere. Det hadde hjerteslag men de sa det utviklet seg altfor treigt og har ingen sjanse, så jeg måtte ta piller for igangsette medisinsk abort 😣 Og andre forsøket var kjemisk...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3844 Skrevet 20. november 2019 Akkurat nå, Avianna skrev: Akkurat samme situasjon her. Fikk diagnose på lite antall svømmere på samboeren min og ingenting feil for meg. Men uansett hadde vi et embryo som kom bare til uke 8 til vi måtte abortere. Det hadde hjerteslag men de sa det utviklet seg altfor treigt og har ingen sjanse, så jeg måtte ta piller for igangsette medisinsk abort 😣 Og andre forsøket var kjemisk... Huff så forferdelig!! Jeg får ingen positive tester i det hele tatt jeg. Anonymkode: bcb70...874
Avianna Skrevet 20. november 2019 #3845 Skrevet 20. november 2019 5 minutter siden, Patriotpaula skrev: Når hadde du innsett da? Det er vel ganske ulikt fra sted til sted når testdato er. Klinikken min har 14dager uansett om det er 2dagers eller blasto 🤷♀️ Hadde insett på fredag 15.11. 2 minutter siden, Patriotpaula skrev: Er det virkelig så høyt som 70%? 🤭 Mener jeg har lest at det er ca 35% sannsynlighet? 🧐 Får ikke inntrykk av at det er 70% som lykkes her inne i hvert fall, men det er kanskje de som sliter litt ekstra som henger her inne. Min gyn har gitt oss 50-50 på om det klaffer etter innsett eller ei 🤷♀️ Tror ikke på de 70% heller. Jeg har lest noe med 25% før, så tenker at de 70% som hun sa til meg var bare tull... Hvordan man skal stole på personalet når de bare slenger rundt tall som dette vet jeg ikke 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3846 Skrevet 20. november 2019 4 minutter siden, Patriotpaula skrev: Er det virkelig så høyt som 70%? 🤭 Mener jeg har lest at det er ca 35% sannsynlighet? 🧐 Får ikke inntrykk av at det er 70% som lykkes her inne i hvert fall, men det er kanskje de som sliter litt ekstra som henger her inne. Min gyn har gitt oss 50-50 på om det klaffer etter innsett eller ei 🤷♀️ Det ble skrevet her, men kan ikke forstå at det er slik jeg heller. Anonymkode: bcb70...874
Patriotpaula Skrevet 20. november 2019 #3847 Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, Avianna skrev: Hadde insett på fredag 15.11. Tror ikke på de 70% heller. Jeg har lest noe med 25% før, så tenker at de 70% som hun sa til meg var bare tull... Hvordan man skal stole på personalet når de bare slenger rundt tall som dette vet jeg ikke 🤷♀️ Ååh, da var det jo noen dager forskjell ja. Blodprøve eller hjemmetest? Ikke bra 😬😣
Avianna Skrevet 20. november 2019 #3848 Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, Patriotpaula skrev: Ååh, da var det jo noen dager forskjell ja. Blodprøve eller hjemmetest? Ikke bra 😬😣 Blodprøve 😊 1
alba85 Skrevet 21. november 2019 #3849 Skrevet 21. november 2019 Jeg fikk høre at det var 70% som ble gravide etter å ha fullført alle de tre forsøkene i det offentlige, mens det er 25% sjanse å lykkes i første forsøk.
Patriotpaula Skrevet 21. november 2019 #3850 Skrevet 21. november 2019 Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten - jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️ 16
Neutral90 Skrevet 21. november 2019 #3851 Skrevet 21. november 2019 30 minutter siden, Patriotpaula skrev: Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten - jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️ Jippi ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3852 Skrevet 21. november 2019 7 timer siden, Avianna skrev: Har tenkt litt på dette. Når jeg spurte om de kan sette inn 2 embryoer i tilfelle at de må tine 2 som er i samme strå (i stedenfor å fryse en om igjen) så fikk jeg vite "det er rundt 70% sjanse for graviditet med blasto, så da er risikoen for tvillinger for høyt". Men når jeg ser tråden her og hvor mange faktisk får et positivt resultat, da ser det ikke ut som 70% i det hele tat... 😣 ville nesten bare si det til dem. Men når jeg tenker på hvor mange positive resultater jeg ser her da er det alt litt skremmende og jeg begynner også å lure hva vi skal gjøre i tilfelle at det ikke går 😕 (Jeg var veldig mot gjenfrysing av embryoet, så de sa at de skal diskutere saken med meg når den tiden kommer å tine de 2 i samme strå i ihvertfall) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Med meg er det ikke noe galt så vidt de vet og grunnen til at det ikke blir barn på oss er 100 prosent sikkert min mann. Eggene mine blir befruktet, har blitt til blasto av topp kvalitet. Enda tror jeg mitt 2. Innsett nå er mislykket. Så lurer på om noe er galt med meg også om det er 70% sjans for å lykkes med blasto. Anonymkode: bcb70...874 Jeg tipper at de mener 70% sjangs for at det ender i en graviditet, men at det samtidig er like høy risiko for abort som ved vanlige graviditeter (de sa til meg at det var lik risiko for abort). Hvis det da er 70% risiko for graviditet/det fester seg, men 25-30% risiko for abort (som det stort sett er i "vanlige" svangerskap også, tall avhengig av kilde), så vil jo mange få tvillinger og mange vil abortere... Så ivf er litt bingo, akkurat som "å bli gravid på vanlig vis". Anonymkode: 0fc2f...4f6 1
alba85 Skrevet 21. november 2019 #3853 Skrevet 21. november 2019 1 hour ago, Patriotpaula said: Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten - jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️ Gratulerer!! Tvi tvi❤️ 1
TiiBii Skrevet 21. november 2019 #3854 Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Patriotpaula skrev: Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten - jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️ Wæ, så fantastisk! Nå må den plassere seg godt for der skal lille frø ligge i 9 mnd 💕😀 1
Gjest Geirfuglen Skrevet 21. november 2019 #3855 Skrevet 21. november 2019 Jeg har holdt på med nedregulering nå og skal starte stimulering i romjulen. Ultralyd på nyåret. Betyr det at første forsøk kan bli allerede i januar da? Glemte å spørre 🙈
Gjest Geirfuglen Skrevet 21. november 2019 #3856 Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Patriotpaula skrev: Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten - jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️ Åh, så fantastisk! Masse lykke til ❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3857 Skrevet 21. november 2019 2 timer siden, Patriotpaula skrev: Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten - jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️ Gratulerer så mye ❤❤ 16 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg har holdt på med nedregulering nå og skal starte stimulering i romjulen. Ultralyd på nyåret. Betyr det at første forsøk kan bli allerede i januar da? Glemte å spørre 🙈 Ja, da blir nok første forsøk i januar (hvis alt går etter planen) 🙂 Anonymkode: 09e5f...6c3 1
Avianna Skrevet 21. november 2019 #3858 Skrevet 21. november 2019 2 timer siden, Patriotpaula skrev: Rugedag 10 her i gården, tatt en test nå på morgenkvisten - jeg er gravid ❤️😭 Håper alle gode ting er tre og at denne holder helt ut ❤️ 😊😊😍 gratulerer så mye! Håper alt går bra 🤞💕 1
Patriotpaula Skrevet 21. november 2019 #3859 Skrevet 21. november 2019 @Geirfuglen @Avianna @alba85 @TiiBii @Geirfuglen @Neutral90 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så mye ❤❤ Anonymkode: 09e5f...6c3 Takk dere ❤️ Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å senke skuldrene fremover men 🤷♀️🙊
Popkorn Skrevet 21. november 2019 #3860 Skrevet 21. november 2019 Hei damer! Lenge siden jeg har vært her nå. Merket at jeg ble ordentlig deprimert etter negativt fryseforsøk i september. Nå har vi hatt vårt andre fersk forsøk og jeg ble ordentlig satt ut av hormonene denne gangen og har måttet holde meg hjemme siden sist onsdag. Hadde uttak i går (onsdag) og fikk ut 9 egg (sist fikk jeg 5). I dag fikk jeg telefon om at 6 av eggene jeg tok ut ble befruktet, men at kun 3 utviklet seg videre. De skal sette inn en allerede i morgen. Er visst ingen valg å utvikle de videre til blasto på Ullevåll. Sist ble 3 egg befruktet, men ingen av de resulterte i noe graviditet. Nå merker jeg at jeg sammenligner med en gang og at jeg er så vanvittig pessimistisk. Uff... måtte bare få litt utløp. Gratulerer til alle som har fått dette til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå