Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Avbrutt forsøk igjen, innsett havnet til helga, og da er det jo stengt...😣

Ååh, så kjedelig 😣🙁 blir det naturlig neste gang også, eller går dere over på styrt for å unngå dette? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Avbrutt forsøk igjen, innsett havnet til helga, og da er det jo stengt...😣

Så kjedelig😔👎🏻 Hvilket sykehus er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, så kjedelig 😣🙁 blir det naturlig neste gang også, eller går dere over på styrt for å unngå dette? 😕

Blir naturlig igjen, så får håpe vi klarer og holde oss unna eggløsning på en mandag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått snakket med sykehuset. Setter i gang med nesespray 21.10. Heldig at jeg får starte allerede ved neste syklus. Da har jeg børstet av skuffelsen ved dette forsøket og jobber med å bli klar for fight og fersk forsøk nummer 2!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Ja utrolig kjedelig! Er Porsgrunn.

Så rart de ikke har åpent i helgene. På Riksen har de åpent alle dager fikk vi beskjed om....... Kjett når de ulike sykehusene har så ulikt tilbud😕 

Sender deg en god klem♥️ Og håper det lykkes neste gang🤞🏻🍀

Endret av VeronicaAmanda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, VeronicaAmanda skrev:

Så rart de ikke har åpent i helgene. På Riksen har de åpent alle dager fikk vi beskjed om....... Kjett når de ulike sykehusene har så ulikt tilbud😕 

Sender deg en god klem♥️ Og håper det lykkes neste gang🤞🏻🍀

❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan man spørre om å gjøre av forandringer når egget aldri festet seg? 

Noe man kan gjøre selv eller spørre  om å gjøre?

Anonymkode: 8a891...436

Skjekk immunologi og genetikk

Endret av Aaa08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en sykepleier fra Riksen om naturlig vs styrt fryseforsøk og hun sa at de anbefaler styrt fordi de får bedre resultater med det. Så vidt jeg har lest er det ikke sant at styrt fører til bedre resultater? Det er jo forskjellig fra person til person? Når jeg spurte hvorfor mange klinikker bruker naturlig da, så sa hun at hun ikke skal diskutere saken videre med meg.

Når jeg spurte om jeg kan snakke med en lege om temaet, sa hun at de ikke har ledige timer før 9. Oktober. Den dagen er også hvor eggløsningen min skal lande. Ville det vært for sent for meg å begynne med naturlig syklus denne måneden om de gir meg lov til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Popkorn skrev:

Da har jeg fått snakket med sykehuset. Setter i gang med nesespray 21.10. Heldig at jeg får starte allerede ved neste syklus. Da har jeg børstet av skuffelsen ved dette forsøket og jobber med å bli klar for fight og fersk forsøk nummer 2!

Da skal vi sette igang ganske så likt. Jeg fikk nettopp telefon om å at jeg kunne starte på nesespray 16.oktober :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Avianna skrev:

Snakket med en sykepleier fra Riksen om naturlig vs styrt fryseforsøk og hun sa at de anbefaler styrt fordi de får bedre resultater med det. Så vidt jeg har lest er det ikke sant at styrt fører til bedre resultater? Det er jo forskjellig fra person til person? Når jeg spurte hvorfor mange klinikker bruker naturlig da, så sa hun at hun ikke skal diskutere saken videre med meg.

Når jeg spurte om jeg kan snakke med en lege om temaet, sa hun at de ikke har ledige timer før 9. Oktober. Den dagen er også hvor eggløsningen min skal lande. Ville det vært for sent for meg å begynne med naturlig syklus denne måneden om de gir meg lov til dette?

Selvfølgelig skal de diskutere saker videre med deg. Det er du som skal gjennom dette, og du bør få vite hvorfor du skal gjennom den behandlingen de velger, og hvordan den er det beste valget for deg. 

Anonymkode: 6737c...11e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med Fostimon i forbindelse med fryseforsøk i naturlig syklus?

Anonymkode: 6f4e3...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Avianna skrev:

Snakket med en sykepleier fra Riksen om naturlig vs styrt fryseforsøk og hun sa at de anbefaler styrt fordi de får bedre resultater med det. Så vidt jeg har lest er det ikke sant at styrt fører til bedre resultater? Det er jo forskjellig fra person til person? Når jeg spurte hvorfor mange klinikker bruker naturlig da, så sa hun at hun ikke skal diskutere saken videre med meg.

Når jeg spurte om jeg kan snakke med en lege om temaet, sa hun at de ikke har ledige timer før 9. Oktober. Den dagen er også hvor eggløsningen min skal lande. Ville det vært for sent for meg å begynne med naturlig syklus denne måneden om de gir meg lov til dette?

Herlighet for en behandling 🙄 vi må få lov til å spørre!

angående oppstart naturlig; jeg vil tro det er for sent? Selv om du har blasto så vil de mest trolig trenge mer enn 5 dager varsel for å kunne sette inn 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal de diskutere saker videre med deg. Det er du som skal gjennom dette, og du bør få vite hvorfor du skal gjennom den behandlingen de velger, og hvordan den er det beste valget for deg. 

Anonymkode: 6737c...11e

 

4 timer siden, Neutral90 skrev:

Herlighet for en behandling 🙄 vi må få lov til å spørre!

angående oppstart naturlig; jeg vil tro det er for sent? Selv om du har blasto så vil de mest trolig trenge mer enn 5 dager varsel for å kunne sette inn 😕

Takkfor støttende ord dere to 💕 Dette hjelper mye fordi de nesten får meg til å tro at jeg er for krevende. 

Jeg gikk til sykehuset personlig til slutt (måtte gå tidlig fra jobb men man har jo ingen andre valg med den måten de snakker med en). Og så fikk jeg en time for onsdag om 2 dager. Hvorfor det er "ingen ledige timer" på telefonen men bare når man dukker opp der er noe som jeg aldri kommer til å forstå.

Tror ikke at jeg kan overbevise dem å la meg gjøre naturlig syklus men kan ivertfall prøve 😊 

Av og til ønsker jeg bare at jeg hadde masse penger sånn at jeg kunne bare bytte fra offentlig. Jeg tror jeg stresser mye mer med hvordan de oppfører seg mot meg enn med selve prosessen.

Har 4 blasto på frys, så håper at timen på onsdag kan fortsatt være i tide for naturlig syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg @Avianna, med det at jeg føler vi ofte blir behandlet dårlig, eller at det i beste fall kommer an på hvem vi snakker med i forhold til hvordan vi føler oss ivaretatt. Flott at du fikk time, men kjenner det er irriterende at du på magisk vis får en time raskere ved å møte opp 🙄 

Vi holder på å pusse opp akkurat nå, og har sagt at hvis vi har nok penger til overs etter det vil vi ta et forsøk privat. Jeg har til og med valgt en annen innredning enn den jeg likte best, det sparte oss 7.000 kr liksom 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forsiktig med kaffe etter innsett, har holdt det til to kopper om dagen, men man kan vel drikke mer, om det er koffeinfri kaffe? Noen få google-søk sa ja, jeg er bare så utrolig lei av å være kildekritisk i alle disse google-søkene mine. Noen her som har et godt svar? 

Og, hvor stor fiende er kaffe egentlig, for prøvere? Hvis noen vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Jeg er helt enig med deg @Avianna, med det at jeg føler vi ofte blir behandlet dårlig, eller at det i beste fall kommer an på hvem vi snakker med i forhold til hvordan vi føler oss ivaretatt. Flott at du fikk time, men kjenner det er irriterende at du på magisk vis får en time raskere ved å møte opp 🙄 

Vi holder på å pusse opp akkurat nå, og har sagt at hvis vi har nok penger til overs etter det vil vi ta et forsøk privat. Jeg har til og med valgt en annen innredning enn den jeg likte best, det sparte oss 7.000 kr liksom 🙈

Er så leit og uforståelig å lese om denne dårlige behandlingen. Kanskje det er viktig, og nødvendig med skriftlig klage fra dere som opplever det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...