Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Melder meg inn her. Foreløpig som anonym . Vi tenker å ha søskenforsøk i løpet av året.  Men venter til februar med å ta kontakt med klinikken igjen for å få time :) 

Anonymkode: c6409...f30

Spennende :) Vi holder og på med søskenforsøk. Uten hell så langt, men har fortsatt håp. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Mamma til én skrev:

Spennende :) Vi holder og på med søskenforsøk. Uten hell så langt, men har fortsatt håp. Lykke til :)

Hvor mange forsøk har dere hatt nå? Og hvor mange måtte dere ha for å bli grsvid sist? ☺️ Takk! Lykke til selv ☺️

Anonymkode: c6409...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skjønner ikke helt dette med ivf og terminberegning... Hadde fyseforsøk i naturlig syklus og satt inn blastocyst 7.desember. Kan noen hjelpe meg med beregning? På forhånd takk! 

Anonymkode: 6f4e3...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Skjønner ikke helt dette med ivf og terminberegning... Hadde fyseforsøk i naturlig syklus og satt inn blastocyst 7.desember. Kan noen hjelpe meg med beregning? På forhånd takk! 

Anonymkode: 6f4e3...a83

7 desember var du da 2+5. Siden egget var 5 dager gammelt. 

Anonymkode: c6409...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 2 måneder, første samtale i begynnelsen av desember og begynte på nesespray helt i slutten av januar. Det føltes veldig lenge da, men nå vet jeg at det egentlig gikk ganske fort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ringte inn for å si at jeg hadde fått mensen spurte de hvor lang syklus jeg hadde. Jeg sa det varierte, men ofte rundt 30 dager. Jeg fikk beskjed om å starte med nesespray 7. januar. Jeg har som alltid testet for eggløsning denne måneden, og jeg har ikke fått positiv test enda. Så syklusen min er med andre ord lenger enn 30 dager denne måneden. Vet dere om det gjør at jeg burde starte senere på sprayen?

Endret av Kone92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kone92 skrev:

Når jeg ringte inn for å si at jeg hadde fått mensen spurte de hvor lang syklus jeg hadde. Jeg sa det varierte, men ofte rundt 30 dager. Jeg fikk beskjed om å starte med nesespray 7. januar. Jeg har som alltid testet for eggløsning denne måneden, og jeg har ikke fått positiv test enda. Så syklusen min er med andre ord lenger enn 30 dager denne måneden. Vet dere om det gjør at jeg burde starte senere på sprayen?

Ikke noe farlig å starte for tidlig på sprayen. Det viktigste er at man minimum en uke før mensen, i hvert fall det jeg fikk beskjed om 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Neutral90 skrev:

Dere som er igang; Hvor lang tid tok det fra førsamtalen til oppstart på medisiner?

Tok ca tre måneder her.

I morgen skal vi til uttak. Veldig spent, gruer meg litt. Fikk spørsmål om jeg ville sette inn to hvis det ble det. Svarte ja der og da, men er litt usikker. Tenker både på risiko for tvillinger, og det at et egg av dårlig kvalitet kan ødelegge for et av god kvalitet... Vet jammen ikke hva som er best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Neutral90 skrev:

Dere som er igang; Hvor lang tid tok det fra førsamtalen til oppstart på medisiner?

Samtale 6. desember, og oppstart med spray 7. januar. Så gikk kjapt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, listefyll skrev:

Ikke noe farlig å starte for tidlig på sprayen. Det viktigste er at man minimum en uke før mensen, i hvert fall det jeg fikk beskjed om 🙂

Godt å høre! Blir nol en syklus på 32-33 dager, så ikke så ille forskjell uansett. Bare 6 dager til jeg begynner nå. Veldig spent på hvordan jeg reagerer på medisinene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Kone92 skrev:

Godt å høre! Blir nol en syklus på 32-33 dager, så ikke så ille forskjell uansett. Bare 6 dager til jeg begynner nå. Veldig spent på hvordan jeg reagerer på medisinene!

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger på mine fire runder, bortsett fra litt stinn på slutten. Forhåpentligvis blir det like bivirkningsfritt for deg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Neutral90 skrev:

iDere som er igang; Hvor lang tid tok det fra førsamtalen til oppstart på medisiner?

Vi fikk beskjed om at vi kunne starte med en gang da vi skal ha kort regime, men i samråd med legen ville vi at mannen skulle ta en ekstra blodprøve for å utelukke kromosomfeil mtp nedsatt sædkvalitet :) Så jeg tror det kommer helt anpå hvilke regime du skal ha, men uansett så er det ikke utholdelig lang ventetid :) 

Måtte 2019 bli året hvor det klaffer for oss alle sammen ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slanger meg på her: skal ha første forsøk i januar. Venter bare på mensen og så er vi i gang. Jeg både gleder og gruer meg! Håper virkelig dette er det som skal til for at en liten spire sitter😊 lykke til alle sammen og håper det nye året er god mot oss alle🙏

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt mitt første uttak, og resultatet ble 20 egg. Og det var ikke akkurat behagelig, så jeg er glad det er overstått. Bare å vente på telefon nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jeio said:

Da har jeg hatt mitt første uttak, og resultatet ble 20 egg. Og det var ikke akkurat behagelig, så jeg er glad det er overstått. Bare å vente på telefon nå da...

Det høres jo kjempe bra ut! Håper på mange overlevende! Når skal du ha innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 23.16, prøverpåny skrev:

Jeg melder meg også inn i denne tråden, skal starte spraying mot slutten av året etter flere avbrutte og et mislykket forsøk med kort protokoll. Får ut mange egg med god befruktning på kort protokoll, men de faller stort sett fra de første dagene. Noen som har de samme problemene?

Mine slutter å utvikle seg etter dag 3....

Er på suprecur nå, starter med sprøyter den 5.01...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...