Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

1 hour ago, TiiBii said:

Hvordan gjør dere med bading etter innsett i denne sommervarmen?

Jeg hadde innsett 11/6, negativt test 26/6 og sluttet også på alle medisiner da. Er jeg forsatt i fare for infeksjoner osv nå? Er hele badesommeren ødelagt😥 

Det går helt fint, bad og kos deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, TiiBii skrev:

Hvordan gjør dere med bading etter innsett i denne sommervarmen?

Jeg hadde innsett 11/6, negativt test 26/6 og sluttet også på alle medisiner da. Er jeg forsatt i fare for infeksjoner osv nå? Er hele badesommeren ødelagt😥 

Dette lurer jeg også på! Hvor lenge etter innsett må man vente med å bade? Ble ikke nevnt noe om dette da jeg var inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man bli godkjent i Norge da? Skjønner ikke helt gangen i dette :( 

legen på fertilitetssentret sa vi skulle prøve selv i juli pga de har stengt. Funker ikke dette anbefaler han oss ivf.. skriver han et skrev da på en måte som vi må legge ved noe vi søker? 

Anonymkode: a5983...966

Tror man trenger bare henvisning fra en norsk lege. 

Skjekk på helfo sine sider eller ring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/29/2019 at 4:02 PM, AM11 said:

Dette lurer jeg også på! Hvor lenge etter innsett må man vente med å bade? Ble ikke nevnt noe om dette da jeg var inne. 

På riksen fikk jeg beskjed om 14 dager, på Medicus sa de ingenting. Da jeg spurte sa de jeg ikke trengte å tenke på det, men kunne jo holde meg unna et par dager etter uttak. Gjelder kun ferksforsøk uansett da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 I dag har jeg tatt blodprøve og målt hcg verdier. Men før jeg dro til Riks, tok en digitaltest hjemme og det stod gravid 2-3 uker! På lørdag viste den gravid 1-2 uker. Hcg var på 408!! Herregud blitt gravid denne gangen også!!!🤩😍🙏🏻 Sykepleier var veldig fornøyd med resultatet. Og siden verdiene var såpass høye, trengte ikke å komme på onsdag for å ta en ny blodprøve. Hmm..? Synes det var litt rart. Og jeg maste på, sa at jeg vil ta en ny blodprøve for å roe meg ned, men nei da. Skal tilbake til Riks på mandag eller tirsdag neste uke.

Åh so far so good...😰 En god start😍 Tørr ikke å juble enda, spesielt etter siste forsøket...men vi håper håper og krysser alt vi kan🙏🏻🤞🏻

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Wiley skrev:

Så bra @Blomst37! Krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen!

Tusen takk!😍🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomst37 skrev:

 I dag har jeg tatt blodprøve og målt hcg verdier. Men før jeg dro til Riks, tok en digitaltest hjemme og det stod gravid 2-3 uker! På lørdag viste den gravid 1-2 uker. Hcg var på 408!! Herregud blitt gravid denne gangen også!!!🤩😍🙏🏻 Sykepleier var veldig fornøyd med resultatet. Og siden verdiene var såpass høye, trengte ikke å komme på onsdag for å ta en ny blodprøve. Hmm..? Synes det var litt rart. Og jeg maste på, sa at jeg vil ta en ny blodprøve for å roe meg ned, men nei da. Skal tilbake til Riks på mandag eller tirsdag neste uke.

Åh so far so good...😰 En god start😍 Tørr ikke å juble enda, spesielt etter siste forsøket...men vi håper håper og krysser alt vi kan🙏🏻🤞🏻

Gratulerer med fantastisk måling🙌🏼 Lykke til med ruging videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Påmfritt skrev:

Gratulerer med fantastisk måling🙌🏼 Lykke til med ruging videre

Tusen takk!😍🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Waldfee skrev:

Så bra, @Blomst37 💗👏🤞 Er så glad på dine vegne 💗

Tusen takk!🙏🏻😍 skal til fastlege for å ta en ny blodprøve i morgen. Klarer ikke å vente helt til mandag😰🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen i dag, og fryseforsøket negativt. :( Femte uttak og andre innsett.. Tok blodprøve i går, men hadde ikke så store forhåpninger egentlig da jeg tok en mistenkelig svak test før helgen.. siden jeg har tatt ovitrelle-støtte underveis visste jeg at det ville være noe strek, men den burde vært mye sterkere om det hadde vært graviditet. Nå teller vi litt på knappene om vi skal gjøre et nytt uttak i Porsgrunn etter neste fryseforsøk (nidelt tredagers), eller om vi skal bytte over til det private med en gang... Er vel ikke sånn at man magisk får bedre resultater privat, men kunne føles godt med litt nytt perspektiv og ikke så lang reisevei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, prøverpåny skrev:

Mensen i dag, og fryseforsøket negativt. :( Femte uttak og andre innsett.. Tok blodprøve i går, men hadde ikke så store forhåpninger egentlig da jeg tok en mistenkelig svak test før helgen.. siden jeg har tatt ovitrelle-støtte underveis visste jeg at det ville være noe strek, men den burde vært mye sterkere om det hadde vært graviditet. Nå teller vi litt på knappene om vi skal gjøre et nytt uttak i Porsgrunn etter neste fryseforsøk (nidelt tredagers), eller om vi skal bytte over til det private med en gang... Er vel ikke sånn at man magisk får bedre resultater privat, men kunne føles godt med litt nytt perspektiv og ikke så lang reisevei.

 

Det var trist å høre.. 

Vi har 6 ivf bak oss, 5 negative innsett. 

Tror vi velger st Petersburg.  Kanskje du kunne snakke med de for å få noen tips? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, prøverpåny said:

Mensen i dag, og fryseforsøket negativt. :( Femte uttak og andre innsett.. Tok blodprøve i går, men hadde ikke så store forhåpninger egentlig da jeg tok en mistenkelig svak test før helgen.. siden jeg har tatt ovitrelle-støtte underveis visste jeg at det ville være noe strek, men den burde vært mye sterkere om det hadde vært graviditet. Nå teller vi litt på knappene om vi skal gjøre et nytt uttak i Porsgrunn etter neste fryseforsøk (nidelt tredagers), eller om vi skal bytte over til det private med en gang... Er vel ikke sånn at man magisk får bedre resultater privat, men kunne føles godt med litt nytt perspektiv og ikke så lang reisevei.

 

Åh nei, så kjipt! Vet du var litt forberedt på det men det er uansett en ny skuffelse å få den bekreftelsen. Nå må du bare kose deg med ferie og fri og litt pause fra prosessen, det tror jeg blir godt. Begynte å spotte i går kveld så jeg har ikke så mye håp sjæl, synes det er for sent for festeblødning så vet ikke helt hva kroppen driver ned nå men tenker egentlig løpet er kjørt her og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aaa08 skrev:

Det var trist å høre.. 

Vi har 6 ivf bak oss, 5 negative innsett. 

Tror vi velger st Petersburg.  Kanskje du kunne snakke med de for å få noen tips? 

Ja, jeg har jo fulgt med deg og dine forsøk. Tror ikke jeg får med mannen utenlands, men jeg synes det blir veldig spennende å høre dine erfaringer derfra! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wiley skrev:

Åh nei, så kjipt! Vet du var litt forberedt på det men det er uansett en ny skuffelse å få den bekreftelsen. Nå må du bare kose deg med ferie og fri og litt pause fra prosessen, det tror jeg blir godt. Begynte å spotte i går kveld så jeg har ikke så mye håp sjæl, synes det er for sent for festeblødning så vet ikke helt hva kroppen driver ned nå men tenker egentlig løpet er kjørt her og. 

Neineinei, du skal jo ikke ha negativt forsøk @Wiley! Skjøre slimhinner av prog-støtten, kan vel få det selv om du tar tabletter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, prøverpåny said:

Neineinei, du skal jo ikke ha negativt forsøk @Wiley! Skjøre slimhinner av prog-støtten, kan vel få det selv om du tar tabletter? 

Tja, vet ikke helt det men det er jo mye annet på gang selvsagt. Det er frustrerende for det er for sent for festeblødning og for tidlig for mens, samtidig er det for tidlig å teste så jeg må bare vente. Ringte klinikken og de sa det kan være innenfor normalen så lenge det ikke er friskt blod men det føles bare ikke helt riktig så går vel å venter på mens egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...