Gå til innhold

Dusjhode med temperatur (farge) føler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet inn i en meilighet for rundt 1,5 år siden. Da jeg flyttet inn stusset jeg litt over dusjhodet. Det blinker rødt, av og på. 

Jeg trodde at dette kanskje var en av disse dusjhodene som viser temperaturen i farger, men jeg skrudde den både langt opp og ned i temperatur og fortsatt blinket den rødt. Så tenkte ikke noe mer over den. Det var før for et par dager siden.

Jeg sto i dusjen. Med ryggen til, snur meg rundt for å spyle ansiktet, og dusjhodet lyser (ingne blinking) grønt. Jeg står der... ... ... ?? ?? Skrur temperaturen opp og den blir fast øysende rød... ???! Skrur av vannet i dusjhodet og på igjen og jeg ser et lite flash av blått før den blir grønn. Fast lys.

Jeg prøver så å stille ned temperaturen, den begynner å blinke litt blått før den så står fast med blått lys.

Så jeg er ganske sikker på at jeg faktisk har et temperatur-dusjhode. Men etter 2 dusjer med slik fast lys, gikk dusjhodet tilbake til å blinke rødt. 

Så. Så betyr det ikke noe særlig. Elsker dusjhodet! Fantastisk bra, akkurat min smak på vannstråle, mengde og trykk, men jeg stusser jo litt på hva som er «galt» med det?

Prøvde å google, men alt jeg fant var lignende (men ikke like), som begynner å blinke rødt om du kommer over 50 grader. Jeg liker varmt vann, men det er itt ekstremt for meg altså 😅😂

Er det noen som har erfaring med et slik dusjhode? Som har peiling? Bryr mer ikke non til at jeg tar det med meg til en butikk eller lignende. Men kunne jo spør ekspertene på KG :) 

Tanken min er at temperaturføleren, eller hva det er for noe, er ødelagt. Men aner jo ikke helt hvordan et slikt dusjhode fungerer da 😅

Anonymkode: 936ef...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også sånnn. Min sto på rødglødende hele tiden siden jeg elsker veldig varmt vann.

Så streiket den etter 1 år 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...