Gå til innhold

Gleder meg til å leve litt igjen... !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres nok egoistisk ut, men etter et tøft svangerskap på flere måter , gleder jeg meg sånn til å bli ferdig. 

Alle vennindene mine rundt meg har født og jeg er den siste, så ventetiden er lang med dårlig form osv... 

Jeg har tenkt så mye på at jeg gleder meg til å se hvem denne lille er , og nyte tiden med baby isteden for å gå hjemme alene å vente som nå. 

Men annen ting, jeg gleder meg så enormt til å nyte et eller tre glass vin med vennindene, spise ost og spekeskinke , slippe magen og plagene , kunne pynte meg og føler meg litt mer fresh og være meg selv igjen ! Føler det er litt feil å gå med disse tankene, men jeg savner å være meg selv uten mage og plager!

Jeg vet jeg ikke kan leve livet med en gang baby er ute,har også barn fra før , men er veldig spent på om jeg får noe av det sosiale jeg savner nå som vi bli sittende med to barn!

Flere med samme tanker ??

skjønner at noen kan reagere på « feil « fokus før baby skal komme, men jeg føler det sånn... Gleder meg til å kunne gå tur med baby og være med han/henne, men også bli meg selv...

Anonymkode: c202a...3e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt tror jeg, har sittet hjemme i månedsvis og gleda meg til ungen var ute slik at jeg kan bevege meg litt igjen. Ungen er ute men hater å trille tur og har kolikk, og bekkenet er fortsatt ikke tipp topp. Så ja, jeg gleder meg til han blir såpass stor at vi kan finne på ting igjen, og til at vi kan ha barnevakt noen timer og bare være oss igjen, pleie forholdet og få litt andre input, og det tenker jeg er helt greit å føle :) er ikke noe mindre glad i ungen eller glad for å være mammaen hans av den grunn, bare erkjenner at jeg også er en person utenom det 😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første månedene er jo litt unntakstilstand...men jeg har nå 3 mnd baby, og en 3-åring. Nå har vi kvelder igjen, superdeilig. Før det kunne babyen være oppe til alle døgners tider.

Anonymkode: cc67c...81d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt motsatt - jeg har ei på 2 mnd som jeg gjerne skulle ha puttet inn igjen av og til!

Hadde et lett svangerskap og kunne dra rundt og gjøre ting jeg ville når det passet meg. Nå er jeg så veldig bundet til hennes spise og sove-vaner at jeg ikke får gjort noen ting nesten. Ganske lei av trilleturer og sofa nå. Selvfølgelig verdens nydeligste og kuleste unge, men gleder meg til hun blir litt mindre avhengig av meg! 

Anonymkode: ed1a5...30d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg teller ned til 6 uker etter fødsel når jeg kan ta meg ett glass vin og bare... endelig ferdig med å være gravid for alltid! 

Anonymkode: 7cc51...a85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det var SÅ deilig å kunne gjøre noe så Crazy som å dra på byen! Jeg gjorde det da jenta mi «bare» var 4 mnd, og det var helt fantastisk. Sån ordentlig på byen, med alle venninnene mine og ute til kl 4! Det var helt herlig og grusomt dagen etter hehe🤣 

dro ikke  ut på 5 mnd. Etter den turen, men glad jeg gjorde det! 

Anonymkode: d5252...8a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan man egentlig begynne å ta seg noen øl etter fødselen? 6 uker? 6 mnd? Håper jeg får til amming, og har ikke tenkt på drikking før nå..

Anonymkode: 1a2bb...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det var SÅ deilig å kunne gjøre noe så Crazy som å dra på byen! Jeg gjorde det da jenta mi «bare» var 4 mnd, og det var helt fantastisk. Sån ordentlig på byen, med alle venninnene mine og ute til kl 4! Det var helt herlig og grusomt dagen etter hehe🤣 

dro ikke  ut på 5 mnd. Etter den turen, men glad jeg gjorde det! 

Anonymkode: d5252...8a4

Deilig å høre !!:)

Anonymkode: c202a...3e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg teller ned til 6 uker etter fødsel når jeg kan ta meg ett glass vin og bare... endelig ferdig med å være gravid for alltid! 

Anonymkode: 7cc51...a85

Ha ha , samme her ! Samme tid igjen selv :)

Anonymkode: c202a...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Macro skrev:

Du er absolutt ikke alene. Å være gravid er kjipe greier. 

Ja! Så tungt..

Anonymkode: c202a...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De første månedene er jo litt unntakstilstand...men jeg har nå 3 mnd baby, og en 3-åring. Nå har vi kvelder igjen, superdeilig. Før det kunne babyen være oppe til alle døgners tider.

Anonymkode: cc67c...81d

Lengter ...

Anonymkode: c202a...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2018 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Når kan man egentlig begynne å ta seg noen øl etter fødselen? 6 uker? 6 mnd? Håper jeg får til amming, og har ikke tenkt på drikking før nå..

Anonymkode: 1a2bb...6e2

Sålenge du får pumpet nok eller har et lite lager melk så kan du godt dra ut når du føler deg klar for det, er ingen fasit der :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Folkeopplysningen kan du drikke minutter etter fødsel.

Jeg kommer nok ikke til å vente 6 uker, har drømt om rødvin siden dagen jeg testa positivt :P 

Anonymkode: c384a...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Å være gravid er mye enklere enn å ha en nyfødt, spør du meg...

Tja, det er jo veldig individuelt. For meg har det vært kjempedeilig å få ungen ut. Hadde tatt barseltid over høygravidstadiet anyday. 

Anonymkode: 29232...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2018 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Dette høres nok egoistisk ut, men etter et tøft svangerskap på flere måter , gleder jeg meg sånn til å bli ferdig. 

Alle vennindene mine rundt meg har født og jeg er den siste, så ventetiden er lang med dårlig form osv... 

Jeg har tenkt så mye på at jeg gleder meg til å se hvem denne lille er , og nyte tiden med baby isteden for å gå hjemme alene å vente som nå. 

Men annen ting, jeg gleder meg så enormt til å nyte et eller tre glass vin med vennindene, spise ost og spekeskinke , slippe magen og plagene , kunne pynte meg og føler meg litt mer fresh og være meg selv igjen ! Føler det er litt feil å gå med disse tankene, men jeg savner å være meg selv uten mage og plager!

Jeg vet jeg ikke kan leve livet med en gang baby er ute,har også barn fra før , men er veldig spent på om jeg får noe av det sosiale jeg savner nå som vi bli sittende med to barn!

Flere med samme tanker ??

skjønner at noen kan reagere på « feil « fokus før baby skal komme, men jeg føler det sånn... Gleder meg til å kunne gå tur med baby og være med han/henne, men også bli meg selv...

Anonymkode: c202a...3e3

Tenker slik selv ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! 🤰🏻🙋🏻‍♀️ Har hatt et tøft tredje svangerskap så denne gangen gleder jeg meg til den lille kommer ut. Gjorde jo det med de første også men av andre grunner. 

Anonymkode: 2ce11...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...