Gå til innhold

Ny borgervern gruppe i England denne gang Birmingham


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

https://metro.co.uk/2018/11/14/nearly-400-join-vigilante-mob-after-losing-trust-in-local-police-8138033/

Ny Borgerverns (vigilant) gruppe på 400 personer skapt i England Birmingham, som tar loven i egne hender. Dette blir mer vanlig at lokal befolkingen etter Manchester og Leeds eksempler som har laget sine egne grupper. Leeds "borgerverns" grupper har nå "sparket" ut minimum 30 gjenger med immigranter som de poster på sosiale medier, idag så er det ukjent hvor mange er med der. Manchester har nå omtrent 35 000 løst tilknyttet menn der primært unge fedre og arbeidere som er i disse gruppene som er tilsynelatende organisert på facebook. Ingen har presise tall eller vet nøyaktig hva som skjer i byende, det er vanskelig å si hva som skjer bortsett fra det som blir postet i sosiale media. Jeg garanter at det som skjer nå er bare toppen av isfjellet får å si det sånn.    

Politiet er nå fienden og mistet all tillit ifra flesteparten av folket i England, som har latt pedofile gjenger bestående av pakistanske og somaliske voldta jenter og bedrive bordell virksomhet og transportert ungejenter i rundt i England av Etniske britiske damer som ikke vekker mistanke. Politiet bruker mer tid og resurser på "hate speach" kontroll enn å etterforske voldtekt saker i London og de større byene og faktisk kriminalitet som kniv stikking og faktisk mord. Noe som vi også ser igjen i Malmø. 

 

Tror politikerne blir redde for det som skjer nå og kan gå full politistat eller snu 180 grader og faktisk stoppe immigrasjon totalt og sende "elementer" til oppbringelse landet som whahabister og sullifister i første omgang. Jeg tror dette kommer til å bli langt være en det folk forestiller seg det kan bli. Politiet har totalt sviktet folket som skaper sin egen sikkerhet og dette kommer til ha dramatiske virkinger på England.     

                 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ille er det blitt ... Med mindre man stenger grensene for denne typen innvandring og sender ut alle probleminnvandrere, blir det ikke endring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille har det blitt på grunn av ignorante engelskmenn! 

De angriper folk med utenlandsk opprinnelse kun fordi de er fra utlandet. Ei internasjonal student fra Sør Korea ble banket opp i London på søndag.  På ettermiddagen. Ingen hjalp, det var folk som heller filmet dette på deres mobil. Dette er det nye England, og mange av oss som bor her hater det! For noen år siden var det rasistisk å si:" Go home where you came from!", nå er dette normalen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo no ala natteravnene. En ikke voldelig patruljering av gatene, som jobber innenfor rammene av loven. 

Ingen skulle føle behov for å danne slike grupper i et sivilisert samfunn. Det er desverre et svar på at politiet ikke strekker til.

Disse angrepene de viser til i artikkelen er helt hinsides grove. Det er bra at folk ønsker å involvere seg i å trygge det offentlige rom for de svakeste i samfunnet. 

Det er snakk om et samfunn hvor en tidligere har hatt trygghet, hvor det dessverre ikke lenger er sånn. 

@Dumi jeg kjenner ikke historien om den koreanske studenten. Det høres ille ut. Det er dessverre slik at det finnes umotivert vold og rasistisk motivert vold i mange samfunn. Det er da er gode om folk stepper inn, hjelper det de kan, og tilkaller politi. Det må bekjempes, slik at folk kan bevege seg fritt utendørs. 

Jeg har bodd i England i mange år. Det har skjedd store endringer der de siste tiårene. Det ser ut til å være slik at jo hvitere områdene er, dess mindre voldelig kriminalitet. Dette ble påstått av en akademiker, i et TV program, som gav kilde, jeg har ikke kildene. 

Jeg kjenner til mennesker som har forlatt sitt hjemsted fordi kriminaliteten øker, at det er om å gjøre å komme seg ut, før husprisene synker slik at man ikke har råd til å flytte, men egentlig har man mest lyst til at kriminaliteten blir ordnet opp i, slik at man ikke behøver å flytte fra sitt hjem.

Det er alvor for dem de gjelder. Så du den machete i videoen. Man kan bli mørkeredd av mindre. 

Det er ikke borgerverngruppene i seg selv som er problemet, men den ukontrollerbare kriminaliteten. De som går rundt å hakker folk med machete, som bærer skytevåpen. Og det at politiet ikke strekker til. Eller at politiet ikke ønsker å gjøre det som skal til, slik de då i grooming gang skandalene. Der de brakte gjengvoldtatte småjenter som skreik i gruppevoldtekter i fyllearresten for å ha skapt bråk og uro. 

Det er mye som er til å spy av. En 16 år gammel jente antastet utenfor en restaurant på byens torg, tidlig kveld i en familie middag. På kamera, dyttet opp mot veggen og fingret, av en for henne ukjent mann. Politiet kom sent til, og ikke godt. Vedkommende ble ikke arrestert. Hun sliter med angst og mannen går fri fordi om han ble identifisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
20 minutter siden, Madame Butterfly skrev:

Jeg har bodd i England i mange år. Det har skjedd store endringer der de siste tiårene. Det ser ut til å være slik at jo hvitere områdene er, dess mindre voldelig kriminalitet. Dette ble påstått av en akademiker, i et TV program, som gav kilde, jeg har ikke kildene. 

Slik er det overalt i hele verden. Og man kan dele opp hvert enkelt land og hver enkelt by også så vil man likevel det det samme resultatet. "Multikultur" er ikke berikende. Det er ikke en styrke å være masse forskjellige etnisiteter i et land. Det er positivt å være en så homogen gruppe som mulig! 

Bare mellom Norge og Sverige nå er det stor forskjell. Sverige også pleide å være high-trust society slik som Norge er, men det er det ikke lenger. 

https://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-6388971/Maps-Finland-Norway-Iceland-safest-places-Libya-Afghanistan-riskiest.html 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...