Gå til innhold

Dere som er pen/deilig og får blikk av alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hender dere at dere blir usikre/forvirret av og nysgjerrig på menn som ikke ser på dere som alle andre?

Min venninne er sånn. Hvis hun ikke får oppmerksomheten hun er vant til så er det liksom noe hun må rette opp. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: ec762...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg snakker med en gutt og han ikke hinter til at han liker meg eller vil ha sex så blir jeg utrolig forvirret og nesten irritert. Fælt å si, men.. Forventer jo ikke at alle skal like meg men blir bare irritert når jeg skal bruke masse tid på menn som er slik, for ser ikke poenget. Slutt å ta kontakt hvis du ikke liker meg, tenker jeg da. Så for min del fører det til irritasjon og at jeg mister interesse for fyren. Hvis det er han som tar kontakt i utgangspunktet og ikke viser den interessen jeg skulle ønske

Anonymkode: d5dc3...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er noe du prøver på for å få en dame, eller noe... Don´t 

Anonymkode: d5dc3...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så usikker er jeg ikke. Min verdi ligger ikke i blikket på en mann. 

Anonymkode: 6efc3...451

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn i tenårene. Jeg var (og er) vant til at alle menn legger merke til meg, flørter og gir meg oppmerksomhet. Om det var en gutt som ikke ga meg oppmerksomheten jeg forventet, så tok jeg det veldig personlig og prøvde alt for å få han til å like meg. Jeg var som sagt tenåring og skikkelig usikker. 

Idag bryr jeg meg ikke. Du kan se ut som en Victoria's Secret modell og det vil fortsatt finnes menn som ikke er interessert. Noen liker deg, noen liker deg ikke. 

Anonymkode: ee007...986

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så kvalm av de blikkene og oppmerksomheten at jeg er glad jeg la på meg 10 kilo. Irriterende menn som tuta med bilen og all den hverdagslige oppmerksomheten gjorde meg sint. Lykkelig som feit. 

Anonymkode: 29078...def

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for jeg er ikke tilbakestående. Menn har ulik smak i kvinner, akkurat som omvendt. Jeg har heller ikke behov for at menn ser på meg. Jeg legger merke til hvem som er tiltrukket av meg, men ignorerer det og later som ingenting, behandler personen nøytralt

Anonymkode: 07d25...f90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arrogant, og overlegen til tusen. Jeg ser ikke på folk. Og det er lurt, for da tar ingen kontakt. Jeg liker det. 

Anonymkode: dbde3...f85

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Min venninne er sånn. Hvis hun ikke får oppmerksomheten hun er vant til så er det liksom noe hun må rette opp. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: ec762...254

Hva mener du med "rette opp"?

Anonymkode: 5c354...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hender dere at dere blir usikre/forvirret av og nysgjerrig på menn som ikke ser på dere som alle andre?

Min venninne er sånn. Hvis hun ikke får oppmerksomheten hun er vant til så er det liksom noe hun må rette opp. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: ec762...254

Jeg får blikk av mange, blir ofte sjekket opp og lignende, men nei, bryr meg ikke om noen ikke kikker på meg. 

Anonymkode: 58c8c...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir nok usikker. Når utseendet er det du får mest oppmerksomhet på ihverfall. Men det er ikke sånn at alle menn ser på ei pen jente da. Noen har jo andre preferanser 🙂

Anonymkode: 1f4d2...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble så kvalm av de blikkene og oppmerksomheten at jeg er glad jeg la på meg 10 kilo. Irriterende menn som tuta med bilen og all den hverdagslige oppmerksomheten gjorde meg sint. Lykkelig som feit. 

Anonymkode: 29078...def

Selv etter jeg har lagt på meg og selv kort tid etter jeg fødte så opplevde jeg like mange blikk. Like mange som har prøvd seg, tror mye kan ha med utstråling og selvtillit å gjøre da. Jeg jobber med menn, er utadvendt, sosial og har god selvtillit uansett om vekten har økt.

Anonymkode: 58c8c...54f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Monsieur Beau
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv etter jeg har lagt på meg og selv kort tid etter jeg fødte så opplevde jeg like mange blikk. Like mange som har prøvd seg, tror mye kan ha med utstråling og selvtillit å gjøre da. Jeg jobber med menn, er utadvendt, sosial og har god selvtillit uansett om vekten har økt.

Anonymkode: 58c8c...54f

Jeg er en kjekkas i følge mine kvinnelige venner. Jeg driter langt i om jenter er pene eller ikke. Det er utstrålingen og selvtilliten vi menn ser etter når vi skal velge partner. Alle kan pule en skjønnhetsdronning eller modell men det kreves mer en utseende når man ser etter noe mer fast. Dessuten er de fleste kvinner pene så det må være noe mer.  Jeg digger å lese slike innlegg som over.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sånn i tenårene. Jeg var (og er) vant til at alle menn legger merke til meg, flørter og gir meg oppmerksomhet. Om det var en gutt som ikke ga meg oppmerksomheten jeg forventet, så tok jeg det veldig personlig og prøvde alt for å få han til å like meg. Jeg var som sagt tenåring og skikkelig usikker. 

Idag bryr jeg meg ikke. Du kan se ut som en Victoria's Secret modell og det vil fortsatt finnes menn som ikke er interessert. Noen liker deg, noen liker deg ikke. 

Anonymkode: ee007...986

Dette minner om henne. Hun er riktignok 25, men det med usikkerhet har jeg tenkt på selv. Selv om hun fremstår som veldig selvsikker/trygg.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "rette opp"?

Anonymkode: 5c354...244

Egentlig det den forrige jeg siterte skriver også, at da gjør hun alt for å få oppmerksomheten hans. Og klager gjerne til meg over hvor rar eller fjern eller arrogant han er, mens det lyser gjennom at hun bare ikke skjønner hvorfor han ikke gir henne oppmerksomhet.

TS

Anonymkode: ec762...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monsieur Beau skrev:

Jeg er en kjekkas i følge mine kvinnelige venner. Jeg driter langt i om jenter er pene eller ikke. Det er utstrålingen og selvtilliten vi menn ser etter når vi skal velge partner. Alle kan pule en skjønnhetsdronning eller modell men det kreves mer en utseende når man ser etter noe mer fast. Dessuten er de fleste kvinner pene så det må være noe mer.  Jeg digger å lese slike innlegg som over.... 

Kunne vært skrevet av meg. Er helt enig...

 

Anonymkode: 5a450...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig pen fra naturens side, så absolutt blir jeg litt overrasket og oppgitt når jeg ikke får blikkene jeg er vandt til. Heldigvis skjer det ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:) 

Anonymkode: 27fae...1c3

?

Anonymkode: ec762...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heller veldig overrasket når noen ser etter meg. Skjer sånn ca én gang i tiåret. 

Anonymkode: 9916b...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...