Gå til innhold

BLACK FRIDAY TILBUD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har litt lyst på ny mobil så om noen ramler over et knalltilbud på iPhone så blir jeg veldig glad om dere poster det her :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sirah skrev:

Jeg har litt lyst på ny mobil så om noen ramler over et knalltilbud på iPhone så blir jeg veldig glad om dere poster det her :)

 

Jeg vil ha en billig FIT bit eller tilsvarende.

Anonymkode: e771a...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en billig FIT bit eller tilsvarende.

Anonymkode: e771a...57e

Da holder vi øynene åpne for hverandre 😎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da fikk jeg svar på noe jeg lurte på! Men vet dere FØR fredag hva som kommer å salg?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en billig FIT bit eller tilsvarende.

Anonymkode: e771a...57e

Jeg kjøpte en fitbit (charge 2 tror jeg den het) synes det var veldig dårlig kvalitet føltes som et billig kina skrot priset som noe luksus kvalitet. Men bare min erfaring, sikkert delte meninger om dette

Anonymkode: 2a990...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Kari Traa superundertøy (sett) for 299 kr, førpris 799 kr hos G-sport.

Anonymkode: e5251...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vintertøy til sønnen min på Zalando til halv pris i dag. De startet i dag, med vintertøy og sko.

Anonymkode: 5f6a3...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 3.54, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en fitbit (charge 2 tror jeg den het) synes det var veldig dårlig kvalitet føltes som et billig kina skrot priset som noe luksus kvalitet. Men bare min erfaring, sikkert delte meninger om dette

Anonymkode: 2a990...a35

Takk for tips 🙂 

Anonymkode: e771a...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte Kari Traa superundertøy (sett) for 299 kr, førpris 799 kr hos G-sport.

Anonymkode: e5251...082

På nett? I butikk? 

Anonymkode: eb1b4...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 3.54, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en fitbit (charge 2 tror jeg den het) synes det var veldig dårlig kvalitet føltes som et billig kina skrot priset som noe luksus kvalitet. Men bare min erfaring, sikkert delte meninger om dette

Anonymkode: 2a990...a35

Har også Fitbit Charge 2, og jeg er superfornøyd. ☺️Synes kvaliteten er god og den er enkel å bruke. Tenkte bare å nevne det, for ja: det er delte meninger! 

Anonymkode: 1beb9...f63

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2018 den 20.05, Ella Ellefantella skrev:

Ok, da fikk jeg svar på noe jeg lurte på! Men vet dere FØR fredag hva som kommer å salg?? 

En del kjeder har Black Week. Noen har egne tilbud for fredagen, andre ser ut til å ha dagstilbud slik som i fjor.

Elkjøp har hele uken, og de legger ut fredagstilbudene onsdag.

Har egentlig aldri fulgt med på denne dagen, men har blitt bedt om følge med på prisene på nettbrett og Google Home denne gang, så håper jeg klarer huske det på fredag. Av en eller annen grunn trodde jeg det var torsdag, er tydeligvis i Thanksgiving-stemning :fnise: 

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også Fitbit Charge 2, og jeg er superfornøyd. ☺️Synes kvaliteten er god og den er enkel å bruke. Tenkte bare å nevne det, for ja: det er delte meninger! 

Anonymkode: 1beb9...f63

Mine foreldre kjøpte denne for to år siden. De går de samme turene, men får helt ulike resultater. Den ene sluttet å virke etter nøyaktig to år, men de var såpass fornøyd at de kjøpte ny av samme type. De kan visst være vanskelige å lade etter en stund også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe en PlayStation 4 slim til 10-åringen i julegave. Ser den koster kr. 222,- hos Power på tirsdag. Noen som vet om denne kommer til bedre pris på Black Friday noe sted?

Anonymkode: d4348...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist med black friday... som om vi ikke har høyt nok forbruk og kjøp og kast mentalitet i Norge

Anonymkode: a4e21...5b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på tilbudene møbelbutikker pleier å ha? Typ bohus og skeidar. Skal ha både seng, sofa og spise gruppe så hadde vært greit å funnet noe på salg 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte uggs vintersko på zalando, sparte 1000kr. Tror det er en god deal for sjeldent jeg ser akkurat den modellen på salg. 

Anonymkode: 5e534...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist med black friday... som om vi ikke har høyt nok forbruk og kjøp og kast mentalitet i Norge

Anonymkode: a4e21...5b6

De fleste av oss kjøper ting vi trenger uansett, eller julegaver, så den må du lengre ut med ;)

Anonymkode: 38254...797

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...