AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg ser etter Virtual Reality- tilbehør til Playstation 4 som julegave, men legger merke til at veldig mange selgere på Finn har priset det veldig høyt? Så vidt jeg kan se, ligger nytt ute til ca 2200 på Elkjøp: https://www.elkjop.no/product/gaming/vr-gaming/PSVRCAMBUNDEU/playstation-vr-headset-2018-ps4-kamera-og-vr-worlds-eu?scid=google_local_campaign7584261704&utm_source=google_local&utm_medium=google_local_campaign&utm_campaign=b2c-loc-google-local-campaign-november-2018&utm_content=all&scid=SEM6285&gclid=CjwKCAiA8rnfBRB3EiwAhrhBGvwkV6sdvV0hFbhhOh_tOUr__gMi7nWU7uq9CbLllW5iBQH2dneSYhoCcuoQAvD_BwE ..mens mange forsøker å selge en brukt variant dyrere enn dette.. Er det noen som kan forklare? Har prisen på nylig gått ned, slik at Finn-selgerne tror de selger for en ok bruktpris, eller hva er greia? Finnes det ulike varianter/utgaver av denne, som jeg ikke har fått med meg? Her er f.eks en tilfeldig skjermdump: Anonymkode: 5b92d...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Del Skrevet 16. november 2018 Noen bør i alle fall forklare vedkommende forskjellen på derav og derfor. Anonymkode: 20921...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå