Gå til innhold

Lag en trolletrådtittel som ville fått hele KG til å flippe ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der ser dere, noen trolletråder, og -titler, er så jævlige at vi kan ikke engang nevne de eller henvise til de.

Et reelt problem, med andre ord.

Noen tråder/titler er helt åpenbare, men hva med de disse såkalte tvilstilfellene, hvor man liksom ikke kan være helt sikker, men man kan allikevel ikke sable det ned som trolling, for tenk om det var noen som satt med et ordentlig problem, og det var flere (påståtte) ofre involvert, da gjerne barn?

For det er gjerne barn, og ting som omhandler barn, de verste trollene gjerne baserer seg på, og da klarer ikke folk å la være å la tvilen komme de til gode, og det syns jeg bare er så utrolig kvalmt, av de som oppretter disse tulletrådene altså, jeg kan bare ikke fatte og begripe hva som er så jævla morsomt med å lure folk trill rundt og spille på følelsene deres!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud!!! Ikke gi trollene idéer. Det er mer enn nok trolletråder som forsøpler forumet allerede!

Anonymkode: eb27f...855

Synes det er så mye bedre men noen artige trolletråder innimellom, heller enn mennesker som skal avspore og kneble en hver diskusjon som engasjerer noen brukere. Det er så innmari lite rom for fjas og moro og fellesskap her inne for tiden!

13 timer siden, Zoey skrev:

Kom til å tenke på parodifilmen Don't be a Menace to South Central while drinking your Juice in the Hood. Som har titlene til alle filmene de parodierer blander til en sær suppe. 

Så kanskje... 

"Det kom en mark ut av skjeden min mens jeg byttet bleie på nevøen min, noe svigerinnen min er rasende for fordi det kun er hun og én i barnehagen som får lov til så nå er jeg meldt til barnevernet for pedofili og jeg føler jeg bør blogge om dette, PS jeg selger to chanelvesker på bloggen min denne uken (den ene er svigermor sin og hun vet ikke at jeg selger den haha)."

Du er helt fantastisk! For en fantasi! :fnise: 

---

"Er det det galt å ha sex med katten i rommet?" (Dette tror jeg jeg må lage en ekte tråd på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rainstorm said:

"Er det det galt å ha sex med katten i rommet?" (Dette tror jeg jeg må lage en ekte tråd på)

Det syns jeg og, sånn at jeg kan fortelle om den gangen jeg gjorde nettopp det, og sexen endte opp i en kosestund mellom mannen, med skjegg, og nakenkatten, som elsker skjegg, istedenfor.

Jeg lå der og og kikket på at katten min og sexpartneren min gnukket fjes i flere minutter, uten at noen av de enset meg i det hele tatt.

True story.

Ikke det at det ikke var koselig, men moralen er, hvis du vil ha sex så lønner det seg å ikke ha dyr på rommet.....

Endret av 282_NaughtySpark
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev:

Det syns jeg og, sånn at jeg kan fortelle om den gangen jeg gjorde det nettopp det, og sexen endte opp i en kosestund mellom mannen, med skjegg, og nakenkatten, som elsker skjegg, istedenfor.

Jeg lå der og og kikket på at katten min og sexpartneren min gnukket fjes i flere minutter, uten at noen av de enset meg i det hele tatt.

True story.

Ikke det at det ikke var koselig, men moralen er, hvis du vil ha sex så lønner det seg å ikke ha dyr på rommet.....

Hahaha! Nei nå spøker du!? Ikke MENS dere hadde sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm said:

Hahaha! Nei nå spøker du!? Ikke MENS dere hadde sex? 

Jo, akkurat det, siden vi hadde soveromsdøra åpen og kattene var på rommet. De pleier å fly ut døra ganske fort, når det begynner å "skje" ting, men den gangen bestemte ene katteskinnet seg for at han hadde lyst på litt skjeggkos, og kom og blandet seg.

Som sagt, så syns jeg egentlig det bare var koselig, men jeg ser jo at det høres litt rart ut når jeg forteller det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mallard skrev:

«Burde jeg fortelle mannen at barna ikke er hans likevel?»

Med oppfølgingstråd når aktiviteten dabber av: "Hvordan forfalske svar på farskapstesten"? 🙃

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jo, akkurat det, siden vi hadde soveromsdøra åpen og kattene var på rommet. De pleier å fly ut døra ganske fort, når det begynner å "skje" ting, men den gangen bestemte ene katteskinnet seg for at han hadde lyst på litt skjeggkos, og kom og blandet seg.

Som sagt, så syns jeg egentlig det bare var koselig, men jeg ser jo at det høres litt rart ut når jeg forteller det :fnise:

Ja, det høres rart ut! :fnise: Blir det dyresex da? 

Værsågod: :laugh: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zoey skrev:

Med oppfølgingstråd når aktiviteten dabber av: "Hvordan forfalske svar på farskapstesten"? 🙃

Eller den klassiske; TS forteller at det er broren til mannen som er faren. Derfor sier alle at barna ligner sånn på pappaen sin. 

Endret av Mallard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Venninnen min overtalte meg til å kjøpe noen sko jeg egentlig ikke hadde råd til, nå synes jeg at hun bør betale for de." 

 

"Kjøpte brukt brødboks på finn.no, oppdaget skjeggkre to dager senere.. Er det urimelig å be finn-selger betale for skadedyrfirma?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mallard skrev:

Eller den klassiske; TS fortelle at det er broren til mannen som er faren. Derfor sier alle at barna ligner sånn på pappaen sin. 

Hahaha! Jeg vet ikke om sånne dramatråder som øker i dramatikk er underholdende eller irriterende. Har vært noen legendariske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Zoey skrev:

Hahaha! Jeg vet ikke om sånne dramatråder som øker i dramatikk er underholdende eller irriterende. Har vært noen legendariske :)

Det verste med disse er at handlingen skjer så fort. Plutselig endrer historien seg, eller de får "svar" på ting allerede etter kort tid, slik at de kan holde tråden varm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Zoey skrev:

Hahaha! Jeg vet ikke om sånne dramatråder som øker i dramatikk er underholdende eller irriterende. Har vært noen legendariske :)

Mange blir ekstra engasjerte når slik tilleggsinfo kommer. 😁

De hadde nok elsket TS neste oppdatering; «Jeg har ikke hatt mensen på åtte uker. Hvis jeg er gravid igjen, så er det mulig at mannens bror er faren til dette barnet også. Er det innafor å ta abort, eller bør jeg få barnet, og late som om dette også er mannens?». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte på å lage en tråd med noen trådtitler som garantert ville trollet veldig mange her på forumet dersom det hadde blitt opprettet en virkelig tråd. Jeg begynner:

"Han vasket dolokket i oppvaskmaskinen!!! Æsj!!"

Anonymkode: 93c8e...42f

Ikke så altfor uvanlig, tydeligvis https://dagligvarehandelen.no/2002/doseter-i-oppvaskmaskinen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jeg synes leggingen av barna går mye lettere etter at jeg begynte å gi dem av min sovemedisin."

I innlegget presisjon om at hun bare gir halve piller, altså. Og allerede på første side referer noen til Madeleine McCann og derfra tar det kanskje av i minst tre retninger til. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det innafor å runke under gudstjeneste? NB! Seriøst innlegg!"

Bare når noen må understreke at det er seriøst i trådtittelen, får varsellampene til å blinke hos meg. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...