Gå til innhold

34 år og naken med mor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa; dette er en helt ny problemstilling for meg. Jeg er ikke mindre glad i han fordet, og jeg sier ikke at det er noe som helst seksuelt der. Det er rett og slett en kultur kræsj. Jeg vil ha kroppen  hans for meg sjøl, og hadde aldri vurdert muligheten for å måtte dele den med mora hans. 

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Du deler da ikke kroppen hans med mora??? De sitter ved siden av hverandre, de ligger ikke sammen!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meget spesielt, ja, men ingen grunn til å reagere. Du synes det er ekkelt fordi du assosierer nakenhet med erotikk. Og det er også normalt. Hans familie har bare en snevrere grense for erotikk. Tenk urfolk i varme land som går nesten nakne. Dette er bare kulturelle forskjeller.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nitrist at folk har fått en så uptigth forhold til kropp og nakenhet. Enda mer forskrudd blir det når man blander inn seksualitet i dette og tror dette er relevante tanker i en slik setting. Da er det kanskje greit at akkurat DE menneskene unngår slik frigjort, naturlig nakenhet tross alt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa; dette er en helt ny problemstilling for meg. Jeg er ikke mindre glad i han fordet, og jeg sier ikke at det er noe som helst seksuelt der. Det er rett og slett en kultur kræsj. Jeg vil ha kroppen  hans for meg sjøl, og hadde aldri vurdert muligheten for å måtte dele den med mora hans. 

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Eh..dele kroppen hans med moren hans? Det er jo du som har helt forskrudde tanker her. Du deler da ikke kroppen hans med henne! 

Anonymkode: 2141b...6d4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa; dette er en helt ny problemstilling for meg. Jeg er ikke mindre glad i han fordet, og jeg sier ikke at det er noe som helst seksuelt der. Det er rett og slett en kultur kræsj. Jeg vil ha kroppen  hans for meg sjøl, og hadde aldri vurdert muligheten for å måtte dele den med mora hans. 

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Du deler da ikke kroppen hans med mora?? Hva gjør dere om dere er på stranden da? Er han fult påkledd? Nei, det er du som har helt forskrudde tanker om nakenhet, å ikke de. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen leste jeg nettopp? Ehhh....nei. ikke normalt.

Anonymkode: d1169...2c2

Akkurat samme tenkte jeg. 

Nei det er ikke normalt, naturlig eller akseptabelt i min verden i hvertfall 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Horten Market skrev:

Meget spesielt, ja, men ingen grunn til å reagere. Du synes det er ekkelt fordi du assosierer nakenhet med erotikk. Og det er også normalt. Hans familie har bare en snevrere grense for erotikk. Tenk urfolk i varme land som går nesten nakne. Dette er bare kulturelle forskjeller.

Tusen takk for et ordentlig og rolig og fornuftig svar. Jeg skjønner hvorfor folk egentlig sier at man skal styre unna sånne her kvinneforum.. Det blir hett rundt ørene når folk har litt andre perspektiver. Jeg skrev her for å lære, ikke for å bli belært :)

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akk, så lite som skal til før folk får hetta... Noen er mer frigjort enn andre, og ser på nakenhet som helt naturlig. 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for et ordentlig og rolig og fornuftig svar. Jeg skjønner hvorfor folk egentlig sier at man skal styre unna sånne her kvinneforum.. Det blir hett rundt ørene når folk har litt andre perspektiver. Jeg skrev her for å lære, ikke for å bli belært :)

Anonymkode: 3c0d7...d59

Ihvertfall ikke for å bli kalt forskrudd 🤪

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Så da er du aldri på spa heller? For der er jo andres nakne sønner muligens i badstua, og det er ikke hygienisk å bruke badetøy. Jeg skjønner ikke hva det lille stoffet foran tissen gjør av store forkjellen uansett.

Har vært på Spa en gang, men tok ikke badstu. Ønsker ikke å være naken hverken sammen med fremmede eller mine voksne sønner. Det lille stoffet som du sier skjuler jo akkurat det jeg ikke ønsker å se.

Anonymkode: 1560c...de1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturister.  Han er oppvokst med at nakenhet er naturlig. Så befriende det må være å ikke sette likhetstegn mellom nakenhet og noe seksuelt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaffefrøken skrev:

 

Akk, så lite som skal til før folk får hetta... Noen er mer frigjort enn andre, og ser på nakenhet som helt naturlig. 🙄

Ikke bare naturlig, men normalt. Tenk på «Ola Normann» som sitter å leser dette, han sitter i rullestol og trenger hjelp til alt, han har kanskje hatt slag, og er lam i halve kroppen, også leser han dette. Sykepleiere, hjelpepleiere, assistenter, søsken og moren hans ser han kanskje naken daglig. Det er travelt på institusjonen, han har avføring i bleia, hjelpepleieren må sende en i ambulanse som falt ute å brakk hoften før hun har tid til å skifte bleie. Moren foreslår å hjelpe assistenten med å ha sengestell, noe som er helt ok. Men så kommer Ola Normann inn hit å leser at det er forskrudd om moren hans ser han naken. 

Ts, de holdningene dine burde du tenke over. Her er det mor og sønn som bestemmer hvordan assosiasjonen deres skal være. Din eneste oppgave i dette, er at du må bestemme deg for om du vil ha en kjæreste som kan sitte naken med moren sin eller ikke... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ skrev:

Ikke bare naturlig, men normalt. Tenk på «Ola Normann» som sitter å leser dette, han sitter i rullestol og trenger hjelp til alt, han har kanskje hatt slag, og er lam i halve kroppen, også leser han dette. Sykepleiere, hjelpepleiere, assistenter, søsken og moren hans ser han kanskje naken daglig. Det er travelt på institusjonen, han har avføring i bleia, hjelpepleieren må sende en i ambulanse som falt ute å brakk hoften før hun har tid til å skifte bleie. Moren foreslår å hjelpe assistenten med å ha sengestell, noe som er helt ok. Men så kommer Ola Normann inn hit å leser at det er forskrudd om moren hans ser han naken. 

Ts, de holdningene dine burde du tenke over. Her er det mor og sønn som bestemmer hvordan assosiasjonen deres skal være. Din eneste oppgave i dette, er at du må bestemme deg for om du vil ha en kjæreste som kan sitte naken med moren sin eller ikke... 

Unnskyld meg, men det er da en ganske forskjell på en i rullestol som trenger hjelp og en helt frisk 34 åring. 

Og jeg skrev her nettopp for å tenke over holdningene mine, takk som presiserer det med dramatikk. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Hæ? Er dere over her helt på tur?

Argh, jeg er så lei av at folk seksualiserer nakenhet! Det er helt naturlig å være nakne! Det er ikke naturlig hvis de deler noe seksuelt, men altså, man ER naken i badstuer!!! Har dere aldri vært i badstuer med venner???

Det er ikke HAN som er ekkel, det er holdningen alle over viser!

Slutt med det!!!

Jeg har vært i badstue med venner, men aldri naken. Føler meg ikke komfortabel naken. Så jeg er kun naken foran kjæresten min. Men får ikke hysteriske anfall av å lese hovedinnlegget. Hver sin lyst . Alle er forskjellig . 

Anonymkode: f126a...1f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da bare bra, Da får han et naturlig forhold til at folk blir gamle og skruklete faktisk. Med det er vel ikke lov i dagens samfunn. Man skal jo se ut som man er 25 helt til man går i grava.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men det er da en ganske forskjell på en i rullestol som trenger hjelp og en helt frisk 34 åring. 

Og jeg skrev her nettopp for å tenke over holdningene mine, takk som presiserer det med dramatikk. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Hva da? Er det forskjell på hvordan man er naken om man sitter i rullestol, eller er frisk? Naken kropp er naken kropp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nakenhet dreier seg om en naturlig tilstand, ikke sexualisert. Hun er moren hans.

Anonymkode: aae4d...12a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Summ skrev:

Hva da? Er det forskjell på hvordan man er naken om man sitter i rullestol, eller er frisk? Naken kropp er naken kropp. 

Er du inneforstått med at folk har andre meninger her i verden? Kan du respektere at ikke alle er like fri med nakenhet? Og jeg trur du skjønner hva jeg mener med kommentaren min. Det er nakenhet fordi man må, også er det nakenhet fordi man vil. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være naken med familie av det motsatte kjønn er for meg veldig rart. Ikke seksuelt, men rart. 

Anonymkode: a2c30...3aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være naken med familie av det motsatte kjønn er for meg veldig rart. Ikke seksuelt, men rart. 

Anonymkode: a2c30...3aa

Jeg har forsåvidt blitt vasket/stelt av min stefar to ganger etter en ulykke som gjorde meg sengeliggende i månedsvis. Etter tre dager uten at noen hadde tid til annett enn medisin og fysio, var det helt ok. Men ville ikke satt meg naken i badstuen med han nå. 

Anonymkode: a2c30...3aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...