Gå til innhold

Han kastet opp etter analsex.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Andrea93

Alle som har analsex jevnlig vil oppleve det der en eller annen gang. Shit happens! Utrolig leit at han tok det på den måten. Det høres rett og slett ut som han er rimelig uopplyst. Hadde jeg vært deg, ville jeg fortalt han hvordan det fikk deg til å føle deg. Det var sikkert ikke intensjonen hans (selv om han burde forstått at det kom til å gjøre deg flau/skamfull). 

Du er ikke ekkel, du har ingen grunn til å skamme deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville jobbet med dette.

Normalisere og ufarliggjøre det gjennom at du praktiserte ATM 😊

Anonymkode: 75dcc...bdb

Hoho

Anonymkode: ff522...df6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du ikke analdusj først?

Skyll rumpa noen ganger med den, til det kun kommer blankt vann ut. Så blir det ikke slik problematikk igjen.

Anonymkode: 245b9...0de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker du ikke analdusj først?

Skyll rumpa noen ganger med den, til det kun kommer blankt vann ut. Så blir det ikke slik problematikk igjen.

Anonymkode: 245b9...0de

Dette er grunnen til at menn tror analen er like ren som vagina. Vi har åtte meter tarm. ÅTTE METER. Å pumpe inn et par desiliter og tømme nederste del hindrer på ingen måte kroppen fra å fortsette prosessen med å fylle på, med mindre man faster et par døgn i tillegg. Det er bæsj i rumpa, og du kan få bæsj på tissen av å putte den inn der. Ferdig snakka.

Anonymkode: b57fe...042

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Av alle ting man skal bli overrasket over under analsex så tror jeg kanskje at litt bæsj er noe av det siste på lista.

 

Be han om å vokse opp eller å slutte å leke voksenleker.

Anonymkode: 52f7f...b16

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt at det kan skje. Syns han oppførte seg dumt, men kan ikke akkurat styre om man skal kaste opp eller ikke. Dere må nesten bare prate om det. 

Anonymkode: 5a713...f9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, herremann said:

tåler ikke å se litt avføring?
mon tro hvordan han reagerer når han må bytte pleie?
sutremikkel.

edit: minner meg om denne karen

 

Kanskje flere skulle byttet bleier. Da ser man hva røven brukes til. Å drite med, ikke puling. 

Anonymkode: 88aee...360

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rævhølet er til for å drite ut av! Om man blir sjokkert over at det kommer bæsj på staget etter en kjapp tur i endetarmen har man virkelig et problem. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var vel aldri meningen at han skulle "opp der", så da får han ta konsekvensene! Rumpehullet er IKKE laget for tilfredsstillelse!

Anonymkode: 51500...735

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig snålt. Har han dårlig evne til konsekvenstenking? Ut av rumpehullet kommer det avføring ca. én gang daglig. Han dytter penisen sin inn i dette hullet gjentatte ganger. Han får avføring på penis. Det burde ikke være så sjokkerende. Du er selvfølgelig skitten inni rumpehullet. Det er MASSE bakterier i tarmen. Du er ikke skitten. 

Anonymkode: 3cc39...c42

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil man være med på leken må man tåle steken.

Eller som noen lenger opp her sier, shit happens, og det må man regne med.

Går selvfølgelig an å prøve å minimere risikoen, skylle litt først, prøve å time det til en tid hvor man vanligvis ikke må på do, og selvfølgelig er jo også kondom en fin barriere hvis man ikke tåler litt dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, rambo skrev:

Hva forventer han når han skyver penisen opp i ett hull som er ment for at avføringen skal komme ut? Tror han det skal komme tryllestøv? Såpass må han tåle hvis han skal ha analsex. Hvis ikke kunne han i det minste brukt kondom!

TPYLLESTØV😂

Anonymkode: da2a4...74b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at menn tror analen er like ren som vagina. Vi har åtte meter tarm. ÅTTE METER. Å pumpe inn et par desiliter og tømme nederste del hindrer på ingen måte kroppen fra å fortsette prosessen med å fylle på, med mindre man faster et par døgn i tillegg. Det er bæsj i rumpa, og du kan få bæsj på tissen av å putte den inn der. Ferdig snakka.

Anonymkode: b57fe...042

Å skylle endetarmen eliminerer sjansen for søl bortimot 100%. Man trenger ikke skylle lenger inn. (Det er nok heller ikke smart mtp bakterieflora).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man leker i kloakken, må man faktisk regne med å treffe på dritt. 

Men ærlig talt så gjelder det deg også, TS. At han brakk seg når han fikk bæsj på pikken, handler ikke om deg. Det handler ene og alene om at han reagerte med kvalme når han fikk bæsj på seg. Bæsj er ikke lekkert. Og han visste helt sikkert ikke hvordan han kom til å reagere. Man kan reagere uventet selv på situasjoner man er klar over kan oppstå. 

Bæsj er bæsj, uansett hvem den kommer fra. Jeg kaster riktig nok ikke opp, men jeg føler vemmelse om jeg får avføring på meg - selv når jeg har skiftet på eget barn. Jeg jobber innen omsorg, og har dermed skiftet store mengder bleier med avføring, jeg har tatt helskift på senger fulle av avføring, jeg har vasket diaré av både gulv og vegger, og føler fortsatt vemmelse om jeg får avføring på huden. 

Gi mannen - og deg selv - litt slakk. Han fikk bæsj på pikken, det er ikke verdens undergang. Han ble kvalm og spydde, det er heller ikke verdens undergang. 

Anonymkode: 1ea71...e23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at menn tror analen er like ren som vagina. Vi har åtte meter tarm. ÅTTE METER. Å pumpe inn et par desiliter og tømme nederste del hindrer på ingen måte kroppen fra å fortsette prosessen med å fylle på, med mindre man faster et par døgn i tillegg. Det er bæsj i rumpa, og du kan få bæsj på tissen av å putte den inn der. Ferdig snakka.

Anonymkode: b57fe...042

Har aldri opplevd at en fyr har fått bæsj på kuken etter analsex. 

Anonymkode: 245b9...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig han skammer seg noe over hans reaksjon også. Har dere snakket sammen om dette etterpå?

Anonymkode: fc479...e0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... Han putter penisen sin inn i rumpa, der avføring kommer ut... Og reagerer så kraftig på at han fikk avføring på seg etterpå. Wow. Han burde tenkt på det først. Fjott. :fnise:

Du har ingenting å være flau over. Det sier seg selv at det kan skje. Og det er heeelt normalt. Skjedde her og med eksen, men han visste jo at det er avføring inni der. Begge to gikk i dusjen etterpå som normalt. 

Endret av Fineapple
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...