Gå til innhold

Når dere skal ha sex med ny mann (kjønnssykdommer)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker litt på dette i dag. Når dere møter tilfeldige menn for et ons, eller er i et nytt forhold. Ber du mannen om å teste seg for kjønnssykdommer eller har dere bare sex uten å tenke over verken kondom og kjønnssykdommer? (dere som går på pillen altså). Har dere noen gang selv testet dere?

Anonymkode: b1e3c...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spiral så sjansen for å bli gravid er veldig liten. Det jeg gjør når det kommer til en ny sexpartnere, er å bruke kondom frem til begge har testet seg. Nå bytter jeg ikke så ofte, men de gangene jeg har lagt dette fram som krav har de godtatt uten å mukke.  

Anonymkode: 39f36...ca9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å be mannen teste seg for kjønnsykdommer om det er ons da:fnise: Ja, jeg spør alltid :)

Anonymkode: 8de79...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt vanskelig å be mannen teste seg for kjønnsykdommer om det er ons da:fnise: Ja, jeg spør alltid :)

Anonymkode: 8de79...ee7

TS her. Ja det har du rett i 😂

Anonymkode: b1e3c...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt vanskelig å be mannen teste seg for kjønnsykdommer om det er ons da:fnise: Ja, jeg spør alltid :)

Anonymkode: 8de79...ee7

Samme her.  + Litt på "gefühlen", virker han som en rundbrennertype er det kondom uansett. Noen fordeler med å bli eldre, ikke så naiv og lettlurt lenger + at man "kjenner lusa på gangen" etterhvert.    :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og tester meg jevnlig, det er jo bare en tisseprøve så er det gjort. 

Pleier ofte å bruke kondom de første gangene, men det er helt ærlig mest fordi jeg er redd for graviditet. 

Anonymkode: 7ed49...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stå fram og innrømme at jeg er sløv. 

Og mennene bryr seg stort sett heller ikke, de bekymrer seg bare for graviditet. (Av de 9 jeg har hatt det siste året var det en som bekymret seg for HIV.) Når jeg sier at jeg bruker spiral er det Ok.

Har vært og testet meg en gang, burde vel gjøre det igjen.

Anonymkode: 20da5...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...