Gå til innhold

Ikke vaksinere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville helst da prate med dem som også velger å ikke vaksinere barna sine. Å snakke med noen som er for vaksine blir det en endeløs diskusjon 

Anonymkode: 19350...cec

TS: Meld deg inn i vaksinegruppa på FB, der ligger det veldig mye info og du vil treffe på tusenvis av likesinnede.

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS: Meld deg inn i vaksinegruppa på FB, der ligger det veldig mye info og du vil treffe på tusenvis av likesinnede.

Anonymkode: 3c4f3...a20

Takk for svar

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å søke men kom bare opp en som var fra 2015

Anonymkode: 19350...cec

Senest i går:

 

Anonymkode: 5ac1d...a42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vintage skrev:

Og de ventet du å finne her inne hvor de fleste er oppegående mødre som vaksinerer barna befinner seg? 

- eller var du bare ute etter å slå ihjel litt tid på en kjedelig torsdag?

Nei, jeg vet ikke hva som befinner seg her? Har aldri vært borti dette så tenkte å spørre her..

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet ikke hva som befinner seg her? Har aldri vært borti dette så tenkte å spørre her..

Anonymkode: 19350...cec

Javisst...

Anonymkode: 490d9...dec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Søk opp gruppa "Vaksineaksjon.no - Vaksineinfo for den bevisste" på FB. Gruppa har over 6000 medlemmer og her slipper bare antivaksere til :)

 

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble vaksinert, og fikk kikhoste når jeg var ca 10. Det var helt grusomt. 

Ikke vær egoist. Tenk på de som ikke kan vaksinere barna pga sykdom, og som er avhengig av at andre gjør det så ikke de får en farlig infeksjon immunforsvaret deres ikke tåler. Du kan faktisk i ytterste konsekvens bidra til å drepe et annet barn om du ikke vaksinerer. 

Anonymkode: 01e1e...631

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dersom vaksiner hadde vært farlige hadde vi vel ikke sittet så mange friske mennesker her inne? Omtrent alle er vel vaksinerte fra barnsben og likevel er vi her.

Hva er det som er farlig med vaksiner da?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble vaksinert, og fikk kikhoste når jeg var ca 10. Det var helt grusomt. 

Ikke vær egoist. Tenk på de som ikke kan vaksinere barna pga sykdom, og som er avhengig av at andre gjør det så ikke de får en farlig infeksjon immunforsvaret deres ikke tåler. Du kan faktisk i ytterste konsekvens bidra til å drepe et annet barn om du ikke vaksinerer. 

Anonymkode: 01e1e...631

Her sier du jo rett ut at vaksinen ikke virket.

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble vaksinert, og fikk kikhoste når jeg var ca 10. Det var helt grusomt. 

Ikke vær egoist. Tenk på de som ikke kan vaksinere barna pga sykdom, og som er avhengig av at andre gjør det så ikke de får en farlig infeksjon immunforsvaret deres ikke tåler. Du kan faktisk i ytterste konsekvens bidra til å drepe et annet barn om du ikke vaksinerer. 

Anonymkode: 01e1e...631

Hvis jeg vaksinerer kan jeg også bidra til å skade mitt eget barn. Min eldste sønn er heller ikke vaksinert og han har aldri vært syk ( utenom forkjølelse ) 

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke vaksinere ungene sine = totalt uansvarlige foreldre. (Unntatt de få med barn som ikke kan vaksineres, selvsagt.) 

Uvaksinerte barn (som kan vaksineres) burde ikke få plass i verken barnehage eller skoler, bortsett fra Steinerskolen, pga faren de kan bety for barn som ikke kan vaksineres. Det finnes så uhorvelig masse, entydig forsking som viser at vaksiner er bra for oss, og kun litt elendig "forskning" som vaksinemotstanderne støtter seg til. Jeg fatter ikke at vaksinemotstanderne tør spille russisk rullett med egne barn fordi de stoler på "youtube-universitetet" og anti-vaxxer-sider på nettet, framfor å lese seg opp på seriøs forskning.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ville helst da prate med dem som også velger å ikke vaksinere barna sine. Å snakke med noen som er for vaksine blir det en endeløs diskusjon 

Anonymkode: 19350...cec

Ja, det blir en endeløs diskusjon av en grunn, for å si det sånn. Det kan ikke gå annet enn i sirkler når man foretrekker synsing og "følge magefølelsen", og ikke har noe ønske om å lære noe, heller.

Anonymkode: e335b...bf1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg vaksinerer kan jeg også bidra til å skade mitt eget barn. Min eldste sønn er heller ikke vaksinert og han har aldri vært syk ( utenom forkjølelse ) 

Anonymkode: 19350...cec

De fleste med vaksinefrie barn sier det samme, de er aldri syke.

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt og betalt av vaksineindustrien.

Anonymkode: 3c4f3...a20

Og jorden er egentlig flat :rolleyes:

Anonymkode: afa5d...cea

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se videoen under, den er av et barn med kikhoste. Se godt etter når babyen ikke får luft fordi hosten tar henne. Dette medfører hjerneskade hos barn hvis fraværet av luft blir tilstrekkelig. Ingen oppegående foreldre ønsker det for sine barn. Vi kan godt kutte vaksiner, da er vi tilbake til den tiden folk fikk 11 unger for å se 3 av dem vokse opp, vil du det?

 

Anonymkode: d9959...663

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jorden er egentlig flat :rolleyes:

Anonymkode: afa5d...cea

Du må gjerne fortsette å være naiv i en verden der "money talks"

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Se videoen under, den er av et barn med kikhoste. Se godt etter når babyen ikke får luft fordi hosten tar henne. Dette medfører hjerneskade hos barn hvis fraværet av luft blir tilstrekkelig. Ingen oppegående foreldre ønsker det for sine barn. Vi kan godt kutte vaksiner, da er vi tilbake til den tiden folk fikk 11 unger for å se 3 av dem vokse opp, vil du det?

 

Anonymkode: d9959...663

Å hjertet mitt brister 😢

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...