Gå til innhold

Hva gjør dere med nakkehår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har langt hår, men håret ved hårfestet i nakken vokser sååå sent! Så når jeg har hestehale har jeg masse tuster der bake som er for korte for hestehalen og bllir hengende ned. Hva gjør dere med dette håret? Finnes det triks for å få det til å vokse ut? Eller barberer dere det bare bort?

Anonymkode: 5da37...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt hår, men håret ved hårfestet i nakken vokser sååå sent! Så når jeg har hestehale har jeg masse tuster der bake som er for korte for hestehalen og bllir hengende ned. Hva gjør dere med dette håret? Finnes det triks for å få det til å vokse ut? Eller barberer dere det bare bort?

Anonymkode: 5da37...734

Får frisør til å trimme det så det blir lettere og kan bli med oppover istedet for ned 😂

Anonymkode: 7947d...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vokser nok ikke seint, men blir slitt av av å ha håret mye i hestehale, samme med "babyhår" fremme ved pannen, om du drar hårene mot der du pleier å ha hestehale ser du godt at det er slik det har blitt slitt av. Anbefaler å slutte å ha håret i hestehale for mye, heller fletter osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hår til nesten under rumpa og hadde samme problemet. Jeg barberer det vekk en gang i måned og angrer ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: ea12f...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...